BMW 325 TD TDS
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Auto jsem koupil a na tacho bylo 203000 km.....je to rok 1995 a v roce 2000 se auto dotáhlo z německa a já ho bral v roce 2005.batoo píše:Hele dawe a kolik ma ten motor nalitano? (realne:)
V německu se za 5 let dá ujet klidně 200000 km a tet mám na tacho 295000 a tak můj odhad je kolem 450000km....
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
mas nejaky foto,odkaz na tento vuz?dik petrviktorddd píše:videl som jednu 3ku e30 s TDS motorom, mechanické čerpadlo, veľké turbo, atď. cca 140kW, o zrýchlení radšej NO comment, a driftovalo to krásne aj na 3kedawe2706 píše:Já mít tenhle motor ve trojce,tak by to asi zabíjelo.batoo píše:Kamos ma 325TDSko a chtelo by to dle me vic koniku, je to takovy mno, to ma myslim, ze 105kw, ale chtelo by to neco pridat.
tds in BMW E30 
Další hrdina........JÁÁÁÁÁÁÁÁÁjericho-3 píše:No to je hrdina jezdit ze sráčem nacpaným naftou a kouřícím jako slavné autobusy Ikarus , které takto kouřily už z výroby..Tohle není mechanik, ale úpravce z JZD Propadliště...
http://www.youtube.com/watch?v=VemHwKzUs8I
a jak to máš v popisu....hlavně nepropadat panice
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
E30 s motorem MB OM606 : http://teamlmd.1g.fi/kuvat/e30%20330Cd/
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Jestli ti pofiderní kw stojí za ten bordel, kdy trápíte dědečky výkonem na který nejsou stavěny.....To co v nich bylo z továrny málokterý dlouho přežil, protože mistři volantu s těžkou nohou, která nepovolila od startu do cíle mu nedala šanci..Nejsem šílený ekolog, ale nevidím důvod čuchat přebytečnou naftu...Mám za to, že umění motortuningu není jen vytlačit na brzdě co největší kw/aby hoši záviděli/, ale celkově zkultivovat chod motoru současně s výkonem...A mimochodem, jestli jste si nevšimli, nejste na silnicích sami...
nepropadat panice...
Přesně, konstrukce toho motoru nemá na to aby se to dalo naladit na pořádnej výkon bez dýmu. A tyhle dědečkové jezděj ve finsku s výkonama 400PS a 800Nmviktorddd píše:link ani fotky nemám lebo teraz mu to nejazdí skladá čerpadlo ale jazdilo to podobne ako ten na linku od oldaf
hrdina, nehrdina, keď mi nájdeš niekoho kto vytlačí z motoru s mechanickým čerpadlom zo sériových 85 alebo 105kW cez 150kW bez dymu tak ti dám 1000€
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Dám něco taky do tématu,můj mazel!
http://www.mereni-vykonu.cz/reference/o ... -td-2.html
http://www.mereni-vykonu.cz/reference/o ... -td-2.html
..zase su tu len same moralisticke dristy ked ma niekto zalubu ladiť motor na najvyšší vykon tak ide do toho tak isto ako aj ja ked sa ti nepači maš i tak smolu lebo sa to nezmeni, dawe to ma urobene fajne a možno tam je viac dymu ale asi si si nevšimol tie slavne TDi lebo poniekore su na to tak isto a celkovo je ich viacej
