Da sa vymenit cidlo teploty paliva G81 na cerpadle 1Z

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Milos, idem otvorit cerpadlo a cvaknem Ti to.
Tu to je :
Obrázek

Prepacte za kvalitu, fotene starsim mobilom :) Na tom snimaci mi chyba jedna skrutka.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
conti
Aktivista
Příspěvky: 1154
Odpovědi: 0
Registrován: 20 dub 2007, 22:17
Bydliště: Tam na západě za Plzní
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conti »

383 Kč originál Bosch. Můžu dodat.
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

krasna cena.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Janosik93
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Odpovědi: 0
Registrován: 10 úno 2009, 06:17
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

Příspěvek od Janosik93 »

Aku hodnotu toho termistora si tam dal? je tam taky, že sa pri teplote znižuje odpor?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33917
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Janosik93 píše:Aku hodnotu toho termistora si tam dal? je tam taky, že sa pri teplote znižuje odpor?
tabulka odporu v závislosti na teplotě je v manuálu
Janosik93
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Odpovědi: 0
Registrován: 10 úno 2009, 06:17
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

Příspěvek od Janosik93 »

tak včera som troška študoval, a podla toho, čo si písal, že pri 80 stupnoch si mal 320 R tak by to mal byť termistor 2kohm pri 25 stupnoch.

A este v akom manuali si to ty myslel?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33917
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Janosik93 píše:tak včera som troška študoval, a podla toho, čo si písal, že pri 80 stupnoch si mal 320 R tak by to mal byť termistor 2kohm pri 25 stupnoch.

A este v akom manuali si to ty myslel?
dneska mi přijde opravář na počítač kde je manuál na koktu k čerpadlu, manulál k oktávce, setrvisní, tam si najdeš čerpadlo, a tusím piny 4 a 7 změříš odpor a podíváš se do tabulky odpor teplota, náhradní teplota je mínus 5.2 nebo tak nějak když rozpojíš konektor a zapneš klíček miloš
RUNDA

Příspěvek od RUNDA »

Janosik93 píše:Aku hodnotu toho termistora si tam dal? je tam taky, že sa pri teplote znižuje odpor?
...ides menit Palovi ten snimac v cerpadle?pozeral so ze co mu to ukazuje... :)
2javornicky
Nováček
Příspěvky: 3
Odpovědi: 0
Registrován: 17 led 2013, 19:25

Příspěvek od 2javornicky »

Prosim vas o radu chcem sa spytat som tu novy ma cidlo teploty paliva vplyv na spotrebu???aky predvstrek paliva by mal byt na fabii sdi???a este radu chcem vymenit ten snimac lebo mi ho vag vyhodil ako vadny a chladne starty su mizerne len neviem ako mam odsrobovat ten 4 ty srob aky mam na to pouzit kluc tie 3 torksy som odkrutil no ten 4 ty je nejaky divny myslim na vrchnom dekli cerpadla prosim vaaaaaaaaas
frantisek28
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Odpovědi: 0
Registrován: 08 črc 2007, 17:23

Příspěvek od frantisek28 »

Ohladom toho snimaca. Ak si si isty, ze VAG ti vyhodil chybu toho snimaca, tak ho vymen, no na VAGu sa mala skontrolovat aj teplota paliva. Na motore AGR som ho menil aj ja. Kupil som ho normalne v predajni autodielov, kde mi ho objednali a na druhy den tam bol.
K tomu srobu. Bud si zozenies special nastavec, alebo pouzijes oriesok z nejakej smejdackej, cinskej gola sady (musi to byt zla kvalita, teda aby bol pokial mozno makky material), ktory tam citovo naklepnes. Asi oriesok c 7 mm, no mozno bude pasovat aj nejaky ten 1/32 ci ako to byva znacene v tych cinach. Mozno ho skusit este aj vyzihat...Proste treba skusit. Este ma napada taky ten kluc co byva na roznych (napr. elektr. skrinkach) a pod.
Vplyv na spotrebu? Neviem, no mozno to hodne huli a pod. Ono hodne zalezi aj na teplote vzduchu a pod. kedze RJ z udaju o teplote paliva vypocitava vstrekovanu hodnotu (teplotou sa meni hustota nafty, teda pokial je nespravny udaj o teplote, tak je pravdepodobne nespravne aj vstrekovane mnozstvo).
Predvstrek, riesis preco? Ten je zavisly aj od teploty paliva, ak sa nemylim (pociatok vstriku). Vag, TDi graf.
2javornicky
Nováček
Příspěvky: 3
Odpovědi: 0
Registrován: 17 led 2013, 19:25

Příspěvek od 2javornicky »

velmi pekne dakujem za odpoved a snimac som dnes vymenil ja poviem na rovinu som cvok z vagu takze tazko povedat keby sa dalo mi popisat kam sa mam pozriet na tie hodnoty ci su spravne zatial si dokazem zmazat chyby pozriet chyby a tak takze radsej sa skor spytam ako sa do niecoho pustim ak by si mi teda vedel poradit alebo odfotit budem rad a este nieco kde zistim spotrebu paliva na neutrali teda ked nastarujem auto a stojim na mieste kazda rada je mi uzitocna ja som, skusal kanaly od 001 az po 007 a nevidel som to tam mam vag VCDS vopred dakujem
2javornicky
Nováček
Příspěvky: 3
Odpovědi: 0
Registrován: 17 led 2013, 19:25

Příspěvek od 2javornicky »

2javornicky píše:velmi pekne dakujem za odpoved a snimac som dnes vymenil ja poviem na rovinu som cvok z vagu takze tazko povedat keby sa dalo mi popisat kam sa mam pozriet na tie hodnoty ci su spravne zatial si dokazem zmazat chyby pozriet chyby a tak takze radsej sa skor spytam ako sa do niecoho pustim ak by si mi teda vedel poradit alebo odfotit budem rad a este nieco kde zistim spotrebu paliva na neutrali teda ked nastarujem auto a stojim na mieste kazda rada je mi uzitocna ja som, skusal kanaly od 001 az po 007 a nevidel som to tam mam vag VCDS vopred dakujem
Pátek,18,Leden,2013,17:23:36:10074
VCDS verze: SVO 10.6.4
Verze dat: 20110407


Addresa 01: Motor (038 906 012 AN)

17:23:27 Skupina 000
043
068
000
015
019
192
116
165
092
255

17:23:27 Skupina 001
903 /min Otáčky
3.2 mg/str Množ.vstřik.pal.
1.680 V Napětí
55.8*C Teplota

17:23:27 Skupina 002
903 /min Otáčky
0.0 % Výkon/klapka
0 1 0 Provozní stav
55.8*C Teplota
toto som nameral dnes trochu po zohriati motora
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“