Ford Mustang Shelby GT 500 ELEANOR 1967
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ja myslim ze se lisily hlavne drive. A jeste jsem nekde cetl, ze big block nemel takovou tendenci se prehrivat. A jeste jsem nekde cetl, ze big block dosahne stejneho vykonu v nizsich otackach nez small block.
EDIT: Ja jel v Chevrolet Tahoe 6.5 TD a musim rict, ze se mi to hodne libilo.
Sice to neni prava amerika, protoze nafta ale zvuk a tah v kombinaci s automatem super!
EDIT: Ja jel v Chevrolet Tahoe 6.5 TD a musim rict, ze se mi to hodne libilo.
Sice to neni prava amerika, protoze nafta ale zvuk a tah v kombinaci s automatem super!
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem

Má to obrovský krouták , používali je často taxikáři a když továrna zastavila /omezila/ výrobu, prostě se vzbouřili a starší vozy s tímto motorem šli na dračku. Jsou to ti hoši, co kouří z kol ještě i za rohem..
A kámoš má jedné "zklamání" že jej v Corwette nemá. Amíci měli pěknou unifikaci, lehl motor v kombíku a šup vyndali jej z nákladáku a už se jelo..

A kámoš má jedné "zklamání" že jej v Corwette nemá. Amíci měli pěknou unifikaci, lehl motor v kombíku a šup vyndali jej z nákladáku a už se jelo..
nepropadat panice...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
no ve velikosti a váze. Zaímco small block váží asi jako 2 průměrné evropské motory, big block váží jako průměrné evropské autoThomy píše:A v čem se to teda liší?turbo kamna power píše:nová vette má small block o objemu 7 litrůThomy píše:Jericho, jaký je vůbec rozdíl mezi small-blockem a big-blockem?big block se dává dneska snad už jen do náklaďáků

Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
-
- Nováček
- Příspěvky: 1
- Registrován: 11 lis 2016, 21:12
turbo kamna power píše:no ve velikosti a váze. Zaímco small block váží asi jako 2 průměrné evropské motory, big block váží jako průměrné evropské autoThomy píše:A v čem se to teda liší?turbo kamna power píše: nová vette má small block o objemu 7 litrůbig block se dává dneska snad už jen do náklaďáků





z toho ma napadlo keď som raz dávno v telke videl(európa) ako zobrali 2 """športové"""" amerikány na trať a porovnávali small vs big block
small block mal lepšie časy


OCT I -Tractor Diesel Immortal- AHF
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
Taky musim neco poridit
mam jen smallblock ale i tak je to legrace a uz Evropu nechci.

Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem

No vypestujes si navyku a pak uz to nevnimas. Vzdycky zaberu 1,5 pruhu a stojim vic na kraji hold
.
Vjezd do garazi musi byt vyska 2,1m jak je mene tak se nevejdu apod. hold clovek si zvykne
.
Od te doby jsem sedel v hodne autech novych, levnych, drahych ale nic neni to samy jako uhoupana amerika
.

Vjezd do garazi musi byt vyska 2,1m jak je mene tak se nevejdu apod. hold clovek si zvykne

Od te doby jsem sedel v hodne autech novych, levnych, drahych ale nic neni to samy jako uhoupana amerika

Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
