Stránka 2 z 3

Napsal: 01 kvě 2012, 21:27
od dhfool
Přidáním výf. plynů se omezí množství kyslíku ve válci a tím se sníží teplota spalování.

Napsal: 01 kvě 2012, 21:33
od dav55
plyny nejsou zrovna tak chladne, sice je tam chladic vyfuk.plynu, ale je tam klapka. takze ridici jednotka si to hlida, nejak se mi to tvoje tvrzeni nezda. to ze mene kysliku, mensi expanze je chapatelna.

Napsal: 01 kvě 2012, 21:47
od dav55
jinac k uprave DPF, resil jsem nejake auta, s upravenou jednotkou, a celkem problem, prote jednotka byla tak oblbnuta, ze nevypisoval chby ale auto nejelo.

Napsal: 01 kvě 2012, 21:58
od kate82
Díky za podporu..odstraněním egr ventilu u vozidel do rv 2005 dejme tomu, nic proti tomu, ale u A6 3.0 tdi, to se mi zdá, že si tu někdo říká o malér..Dá se DPF odstranit, ale musí to dělat včetně sw opravdu někdo, kdo to umí..Kdyby někdo měl zájem, mám kontakt..

Napsal: 01 kvě 2012, 21:59
od Biimbo
Tomas.cz píše:
kate82 píše:Egr ti omezuje únik NOx do ovzduší..když se egr zaslepí, což je celkem dost velkej trend u lidí, co jezdí po silnicích bomby, tak máš z auta jeden velkej uhel..z auta se ti valí dým do 3000 tis otáček..
Mechanik by ti měl vysvětlit fnkci egr,když ti doporučuje jeho odstranění.. :roll:
Koukám další odborník...
to je ten internetovej typ odborníka co odpovídá na každý téma a ví o tom ve skutečnosti hov.o (LOL)

Napsal: 01 kvě 2012, 22:00
od dav55
diky

Napsal: 01 kvě 2012, 22:08
od kate82
Biimbo píše:
Tomas.cz píše:
kate82 píše:Egr ti omezuje únik NOx do ovzduší..když se egr zaslepí, což je celkem dost velkej trend u lidí, co jezdí po silnicích bomby, tak máš z auta jeden velkej uhel..z auta se ti valí dým do 3000 tis otáček..
Mechanik by ti měl vysvětlit fnkci egr,když ti doporučuje jeho odstranění.. :roll:
Koukám další odborník...
to je ten internetovej typ odborníka co odpovídá na každý téma a ví o tom ve skutečnosti hov.o (LOL)
Nejsi to náhodou ty (crazy) ?

Napsal: 01 kvě 2012, 22:11
od dav55
preji kazdemu at si v garazi nastartuje nemocne novodobe tdi.

Napsal: 02 kvě 2012, 20:45
od LancerEVO10
Mechanik mi říkal, že projížděl diagnostiku a podle ní poznal, že EGR ventil je na výměnu. Přesnou závadu neznám.

Může mít odstranění EGR ventilu významný kladný vliv na spotřebu?

Když to tak čtu, tak to auto asi nechám bez čipu, pokud to funguje, než si přidělávat potenciálně problémy.

Napsal: 02 kvě 2012, 21:00
od kate82
Bude ti to trochu baštit..záleží na tom jak s tim pojedeš..každopádně nemá smysl to dál rozebírat, egr je celkem choulostivý téma, takže to zkus bez něj a kdyby byl zájem o egr, písni si sz o kontakt..

Napsal: 02 kvě 2012, 21:11
od LancerEVO10
poslední dobou jezdím více méně předpisově, na projížďky mám silničku. Navíc mi dnes stačila cesta do Brna, kdy jsem potkal jednoho nového policejního passata u Nesovic a na dálnici staršího :)

Napsal: 02 kvě 2012, 21:14
od Fulltank
u takovyho korabu te prece nejakej udaj o spotrebe nemuze rozhodit :D

Napsal: 02 kvě 2012, 21:18
od kate82
LancerEVO10 píše:poslední dobou jezdím více méně předpisově, na projížďky mám silničku. Navíc mi dnes stačila cesta do Brna, kdy jsem potkal jednoho nového policejního passata u Nesovic a na dálnici staršího :)
Pak nemusíš řešit spotřebu ani papíry :-D ..tipuju, že ti to jede cca za 8l/100, když se s takovym motorem tak loudáš ;)

Napsal: 02 kvě 2012, 21:23
od LancerEVO10
No dnes jsem měl spotřebu 6,6l do centra Brna a 6,8l zpět. Když jsem jel nedávno v noci z Liberce a po dálnici jel kolem 180, tak byla spotřeba 8,5. Ale takové auto je stejně dobré pouze na jízdu po přímce, jelikož jsem k němu přišel tak trochu nechtěně, tak jej asi vyměním za něco menšího a hbitějšího :D

Napsal: 02 kvě 2012, 21:26
od dav55
v benzinu 4,2 je to svezeni lepsi.