OII- Dvouhmota

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

besoun
Přispěvovatel
Příspěvky: 652
Registrován: 30 kvě 2010, 09:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od besoun »

Huml píše:poslední dobou se mi zdá LuK dokonce lepší jak Sachs
podle čeho soudíš,že luk je lepší?
VW Passat 2.0Tdi, OI 1.9 Tdi, OII 4x4 1.9 Tdi
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

je to moje subjektivní hodnocení, nikomu ho nevnucuju, ale řeším víc vysranejch setrváků a spojek od Sachsu než od LuKu a za další LuK se dá sehnat o dost levněji
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Odpovědi: 0
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

Huml píše:je to moje subjektivní hodnocení, nikomu ho nevnucuju, ale řeším víc vysranejch setrváků a spojek od Sachsu než od LuKu a za další LuK se dá sehnat o dost levněji
To mas tak, dvojhmota je dobra vec, ovsem kym funguje tak ako ma. Len do velkej miery je tato premenna dana samotnym vodicom. Pred 2ma rokmi som namontoval ojazdenu 2jhmotu pritlacak a lamelu. Mam to doteraz a bolo to pre mna ako nudzove riesenie, no este stale neni potreba ju nevyhnutne menit.

Je to LUK.
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

ono těch Sachsu ale jezdí taky mnohem víc. Taky je to ale jen můj pocit :-)
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

no to bych tak uplně netvrdil, všechny první dvouhmoty co se začaly montovat byly od LuKu, už v G3 AFN, přes všechny AGR, AHF, ASV motory, všechny měly LuKy( a ty setrváky vydržely bez problémů i 300000km), až ALH má Sachs, pak 6Q ASZ, AUY, ARL to jsou taky Sachsy, u O2 je to těžký montovaly se v průběhu ty i ty, nejčastěji měním Sachsy, že to vibruje motorem jako by jel na 3 válce, je vybitý to středový složení
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Odpovědi: 0
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

Huml píše:no to bych tak uplně netvrdil, všechny první dvouhmoty co se začaly montovat byly od LuKu, už v G3 AFN, přes všechny AGR, AHF, ASV motory, všechny měly LuKy( a ty setrváky vydržely bez problémů i 300000km), až ALH má Sachs, pak 6Q ASZ, AUY, ARL to jsou taky Sachsy, u O2 je to těžký montovaly se v průběhu ty i ty, nejčastěji měním Sachsy, že to vibruje motorem jako by jel na 3 válce, je vybitý to středový složení
No jo, to je odpoved preco este moja AFN-ka beha uz cez 250 aj daco :P
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

na rotačkách AGR a AHF, ketrý nešly od spodu jako ALH nebo ASV, ty LUKy vydrželi 300-400. U ASV a ALH už to taky není žádná sláva, když si lidi zvyknou jezdit na 1500 ot na pětku a řadit u nižších kvaltů při 1400.. Spousta jich je na tom s výdrží jako OII, kde sice bylo montováno obojí, ale těch Sachsů tam bylo víc. U OII to lidi netočí protože to duní a řve ve vyšších a taky víc žere, a u 6Q je to zase o podtáčení jak u OI tak OII.
Ke kamarádovi do servisu přijela ženská se Scoutem, že jí to nějak divně řadí, drnčí. Dvouhmota po 18tis km KO. Nový auto, záruku neuznali ,tak platila ze svýho :-) A v těhlech případech je uplně jedno co je v tom za značku..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
holy
Přispěvovatel
Příspěvky: 517
Registrován: 17 pro 2008, 21:29
Odpovědi: 0
Bydliště: karlovarsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od holy »

Proč na mě známí koukaj jak na cvoka, když říkám, že se nebojím vytáčet svoje BKD i přes 4000ot., že pod 2000 prudce neakcelereruju, pod 1800 nejdu, nebo jen sporadicky při deceleraci, podřazuju s meziplynem, neparkuju na kvalt, ale na ručku, zvláště na nakloněné komunikaci. A proč pak nadávaj, že nový nafťáky jsou na hovno, že to šetří, nehoní a že dávali novej setrvák, odešla regulace turba a taky egr je nespolehlivej. Mám najeto 160 000 a na nic z toho jsem neměnil, jen jsem preventivně nechal vyčistit rgulaci turba, protože mělo pomalejší nástup. Nevim, asi dělám něco špatně.....nebo dobře? :-D
...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
Pavka-5
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 19 lis 2009, 19:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pavka-5 »

Huml píše:no to bych tak uplně netvrdil, všechny první dvouhmoty co se začaly montovat byly od LuKu, už v G3 AFN, přes všechny AGR, AHF, ASV motory, všechny měly LuKy( a ty setrváky vydržely bez problémů i 300000km), až ALH má Sachs, pak 6Q ASZ, AUY, ARL to jsou taky Sachsy, u O2 je to těžký montovaly se v průběhu ty i ty, nejčastěji měním Sachsy, že to vibruje motorem jako by jel na 3 válce, je vybitý to středový složení
Jak je pevné to středové složení?Sehnal jsem levně sadu,údajně s auta které spadlo při převozu a najeto pár km,vypadal opravdu nově ale po montáři se stále nevyřešily vibrace při přeřazování kolem 1500-2500 ot.Právě mě zarazilo že ty hmoty nejsou nějak napevno,jako když dám dva talíře na sebe a tím horním kolíbám.Je to normální nebo musí být ve středu pevně uloženy?Je tam nějaké ložisko?
Dík za rady.Pavel
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“