podle čeho soudíš,že luk je lepší?Huml píše:poslední dobou se mi zdá LuK dokonce lepší jak Sachs
OII- Dvouhmota
Moderátoři: šulda, Moderátoři
To mas tak, dvojhmota je dobra vec, ovsem kym funguje tak ako ma. Len do velkej miery je tato premenna dana samotnym vodicom. Pred 2ma rokmi som namontoval ojazdenu 2jhmotu pritlacak a lamelu. Mam to doteraz a bolo to pre mna ako nudzove riesenie, no este stale neni potreba ju nevyhnutne menit.Huml píše:je to moje subjektivní hodnocení, nikomu ho nevnucuju, ale řeším víc vysranejch setrváků a spojek od Sachsu než od LuKu a za další LuK se dá sehnat o dost levněji
Je to LUK.
no to bych tak uplně netvrdil, všechny první dvouhmoty co se začaly montovat byly od LuKu, už v G3 AFN, přes všechny AGR, AHF, ASV motory, všechny měly LuKy( a ty setrváky vydržely bez problémů i 300000km), až ALH má Sachs, pak 6Q ASZ, AUY, ARL to jsou taky Sachsy, u O2 je to těžký montovaly se v průběhu ty i ty, nejčastěji měním Sachsy, že to vibruje motorem jako by jel na 3 válce, je vybitý to středový složení
No jo, to je odpoved preco este moja AFN-ka beha uz cez 250 aj dacoHuml píše:no to bych tak uplně netvrdil, všechny první dvouhmoty co se začaly montovat byly od LuKu, už v G3 AFN, přes všechny AGR, AHF, ASV motory, všechny měly LuKy( a ty setrváky vydržely bez problémů i 300000km), až ALH má Sachs, pak 6Q ASZ, AUY, ARL to jsou taky Sachsy, u O2 je to těžký montovaly se v průběhu ty i ty, nejčastěji měním Sachsy, že to vibruje motorem jako by jel na 3 válce, je vybitý to středový složení
na rotačkách AGR a AHF, ketrý nešly od spodu jako ALH nebo ASV, ty LUKy vydrželi 300-400. U ASV a ALH už to taky není žádná sláva, když si lidi zvyknou jezdit na 1500 ot na pětku a řadit u nižších kvaltů při 1400.. Spousta jich je na tom s výdrží jako OII, kde sice bylo montováno obojí, ale těch Sachsů tam bylo víc. U OII to lidi netočí protože to duní a řve ve vyšších a taky víc žere, a u 6Q je to zase o podtáčení jak u OI tak OII.
Ke kamarádovi do servisu přijela ženská se Scoutem, že jí to nějak divně řadí, drnčí. Dvouhmota po 18tis km KO. Nový auto, záruku neuznali ,tak platila ze svýho
A v těhlech případech je uplně jedno co je v tom za značku..
Ke kamarádovi do servisu přijela ženská se Scoutem, že jí to nějak divně řadí, drnčí. Dvouhmota po 18tis km KO. Nový auto, záruku neuznali ,tak platila ze svýho
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
-
holy
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 517
- Registrován: 17 pro 2008, 21:29
- Bydliště: karlovarsko
- Kontaktovat uživatele:
Proč na mě známí koukaj jak na cvoka, když říkám, že se nebojím vytáčet svoje BKD i přes 4000ot., že pod 2000 prudce neakcelereruju, pod 1800 nejdu, nebo jen sporadicky při deceleraci, podřazuju s meziplynem, neparkuju na kvalt, ale na ručku, zvláště na nakloněné komunikaci. A proč pak nadávaj, že nový nafťáky jsou na hovno, že to šetří, nehoní a že dávali novej setrvák, odešla regulace turba a taky egr je nespolehlivej. Mám najeto 160 000 a na nic z toho jsem neměnil, jen jsem preventivně nechal vyčistit rgulaci turba, protože mělo pomalejší nástup. Nevim, asi dělám něco špatně.....nebo dobře? 
...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
Jak je pevné to středové složení?Sehnal jsem levně sadu,údajně s auta které spadlo při převozu a najeto pár km,vypadal opravdu nově ale po montáři se stále nevyřešily vibrace při přeřazování kolem 1500-2500 ot.Právě mě zarazilo že ty hmoty nejsou nějak napevno,jako když dám dva talíře na sebe a tím horním kolíbám.Je to normální nebo musí být ve středu pevně uloženy?Je tam nějaké ložisko?Huml píše:no to bych tak uplně netvrdil, všechny první dvouhmoty co se začaly montovat byly od LuKu, už v G3 AFN, přes všechny AGR, AHF, ASV motory, všechny měly LuKy( a ty setrváky vydržely bez problémů i 300000km), až ALH má Sachs, pak 6Q ASZ, AUY, ARL to jsou taky Sachsy, u O2 je to těžký montovaly se v průběhu ty i ty, nejčastěji měním Sachsy, že to vibruje motorem jako by jel na 3 válce, je vybitý to středový složení
Dík za rady.Pavel