Stránka 2 z 2

Napsal: 12 kvě 2012, 11:28
od filipos
zkusím sehnat ten ventil někde v praze a vyměním podtlakové hadičky.

tady je ještě jeden LOG http://leteckaposta.cz/777884906

Napsal: 12 kvě 2012, 12:58
od filipos
ještě jeden hloupej dotaz, ty hadičky a ventil budu měnit venku před panelákem. jak co nejšetrněji sundat ty jednorázový sponky z těch hadiček, je to ještě nejspíš originál a nerad bych něco ulomil, to bych pak byl v pr..... (LOL)

Napsal: 12 kvě 2012, 20:35
od filipos
Od minulého majitele jsem zjistil, že N75 je dáván před cca 10000km nový :? origo pierburg. Zítra vyměním ty hadičky, ty jsou původní. Mohla by ty výkyvy tlaku dělat ta váha?

Napsal: 12 kvě 2012, 20:49
od Tomas.cz
Jestli je N75 nový tak pak váha, ostatně to bylo psáno i podle logu.
Váhu máš Bosch na velký konektor nebo ještě starou variantu Pierburg?

Napsal: 12 kvě 2012, 20:51
od filipos
Starou Pierburg, ta je bohužel nejdražší. Zítra vyměním ty hadičky a zkusím prostříknout váhu a nalogovat. Když by to bylo stejný, koupim asi novou váhu.

Napsal: 13 kvě 2012, 04:38
od toefuk
filipos píše:Starou Pierburg, ta je bohužel nejdražší. Zítra vyměním ty hadičky a zkusím prostříknout váhu a nalogovat. Když by to bylo stejný, koupim asi novou váhu.
vytiahni podtlakovu hadicku z EGRka a daj tam diodu na skusku ako som ti pisal.

Napsal: 13 kvě 2012, 12:43
od filipos
Tak jsem dnes vyčistil váhu, vyměnil všechny hadičky k N75.

Tady je log - jsou to logy č. 3 a 4!!!! Ty logy předtím jsou z pátku.

http://leteckaposta.cz/624570591

Váha se asi zlepšila a ta regulace nevim, to nepoznam. V úterý mi přijde záslepka na EGR, event. bych zkusil tu diodu místo váhy.

Napsal: 14 kvě 2012, 14:52
od filipos
Tak dnes vyřazen EGR i váha, místo váhy jsem dal diodu. Auto jede pocitově líp hned z malejch otáček, krásně jde za plynem. Kouř jsem za sebou neviděl. Jaké je riziko jezdit s tou diodou dlouhodobě? Pochopil jsem to správně, že pokud váha dává nad 850mg tak řídící jednotka stejně bere max 850mg a jednotka reaguje pouze pokud váha nedává požadovaných 850 ubráním nafty?

Tady je log před opravou c. 1 a 2. pak po vyčištění váhy a výměně hadiček 3 a 4.

http://leteckaposta.cz/624570591

A zde jsou tři logy po vyřazení váhy a vypojení EGR: 2x stejnej úsek na trojku a jedenkrát na čtyřku rovina. Koukněte prosím někdo jestli ta regulace turba je už ok. Děkuji všem!!!!

http://leteckaposta.cz/779732495

Napsal: 14 kvě 2012, 20:38
od filipos
to na to nikdo kdo tomu rozumí nemůže mrknout? (wallbash)

Napsal: 15 kvě 2012, 09:10
od filipos
Tady je první log co jsem dělal. (na trojku)
Obrázek

Tady je log po vyčištění váhy a výměně všech hadiček k N75 (na trojku)

Obrázek

TAdy je log po odpojení egr a nahrazení váhy diodou (na trojku)

Obrázek

Tady je log na čtyřku po rovině

Obrázek


Logy ke stáhnutí jsou o dva příspěvky výš. Může někdo prosím kouknout jak funguje ta regulace? Je to takhle už ok?