Stránka 2 z 2
Napsal: 24 kvě 2012, 07:14
od kapo1222
Thomy píše:kapo1222 píše:Pravdepodobne mi idhcadza vstrekovac ake najlepsie je kupit????? cena sportovych pre tento typ motora??? co treba uravovat ak kupim sportove?? popripade klasicke ake tam su????
AUTO: skoda octavia 1.9 TDI PD 74kw 4x4, r.v 2001 kod motora ATD
Jestli chces jit pres 170-180 koni tak kup z trysky, nebo cele vstriky z 96kW, ty zvladnou daleko za 200 koni. jinak do tech 170 stacej klasicky ATD .. respektive by meli stacit.
A po vymene trysek/vstriku za jiny typ by si mel upravit soft.
mas nejaku stranku kde by som si pohol pozret ceny?????kde su aj original vstrekovace na moje auto??? alebo presny nazov sportovych??
neviem ci by som chcel ist az do takych vykonov predsa ma auto naehane uz 220 000 km. ja zhanam preto lebo asi moje odchadzaju.a o kolko dvihnem vykon ked dam iba sportove vstreky a turbo ostane???
Napsal: 24 kvě 2012, 07:55
od Thomy
Se sériovým turbem čekej okolo 140 - 150 koní..
Sportovní trysky (špičky vstřiků) už nevyužijou svůj potenciál se sériovým turbem tzn., že jsou zbytečné.
Kdyby si chtěl do budoucna dát i jiné turbo, pak by měli smysl trysky z ASZ 96kW. (Sprint 1043)
http://dieselpower.cz/doc/prices/vw_cenik_trysek_mo.pdf
http://www.tdifun.cz/wp-content/uploads ... k-2010.pdf
Teď sem si uvědomil, že nebudeš asi jezdit do CZ

zkus kontaktovat
http://bhmotorsport.sk/
Napsal: 22 čer 2012, 16:50
od tomes123456
čau, co by se dalo vytahnout z fabie 74kw ATD, mám v plánu:
turbo 1749VA
FMIC
nerez vyfuk, KAT On
EGR OFF
čip
Dík
Napsal: 20 úno 2013, 21:43
od lukascruz
Ahoj, zajímalo by mě kolik snese ATD spodek? A kdy už je lepší měnit za ASZ/ARL spodek? Děkuju
Už sem něco našel
Napsal: 22 úno 2013, 15:59
od ribiska
mame na jednom ATD nabrzdených 256ps a 576NMm a zatial pohoda. ale jazdi to len šprint tak neviem kolko km to tam zostane. ja mam na svojom denom jazdení cca 210ps a zatial pohoda.