Stránka 2 z 3

Napsal: 09 čer 2012, 19:30
od Losky
Kornout píše:Do octy jde celkem v pohodě nainstalovat 140mm FMIC a to na VB v pohodě satčí. Brzdy má ASZ OK, to bych řešil v případě, že mu to bude pak málo.
http://www.intercooler.cz/eshop/fmic-in ... 00x140x65/
Díky za odkaz:)

Napsal: 11 čer 2012, 05:29
od nogis
Losky píše:Asi se s něčím podobným budu muset svést a uvidím, jestli je to tak velký rozdíl.
Co ty pořád řešíš? Jel jsi se mnou a byl jsi zklamaný, ačkoliv ta Bora na to kolik má koní a jak je těžká jede opravdu obstojně.

140kW za 10 tisíc opravdu nepořídíš a ty do toho stejně víc nedáš....

Napsal: 11 čer 2012, 16:49
od Losky
nogis píše:
Losky píše:Asi se s něčím podobným budu muset svést a uvidím, jestli je to tak velký rozdíl.
Co ty pořád řešíš? Jel jsi se mnou a byl jsi zklamaný, ačkoliv ta Bora na to kolik má koní a jak je těžká jede opravdu obstojně.

140kW za 10 tisíc opravdu nepořídíš a ty do toho stejně víc nedáš....
Proč pořád? Předtím jsem řešil zda asz či atd 4x4 a kdysi na fabii kat off:)
Asi budu muset odchytit někoho, kdo posoudí jak mi to jede a pak uvidím, ale těch 30tis bych do toho dal

Napsal: 11 čer 2012, 17:25
od Forest
Losky píše:ale těch 30tis bych do toho dal
Hura, konecne se mas od ceho odpichnout. Tak, a s timhle oslov upravce, ze bys pristavil auto a uctenka by byla do 30tis. (a dej bacha, ujasni si cenu s/bez) - co Ti za to nabidnou.

A pokud Ti ani toto nepomuze, pak prodej auto aby Te to neponoukalo to ladit a jezdi na kole nebo chod pesky :roll:

Napsal: 12 čer 2012, 09:41
od macek000
Octavia 96kw ASZ.
Potřeboval bych poradit, nejbližší chiptuning pro motor ASZ. Nejraději s brzdou.
jižní čechy.

Napsal: 12 čer 2012, 10:15
od Forest
Kasli na kriterium "nejblizsi" ale preferuj kriterium "nejlepsi". Nechipujes snad kazdy mesic, tak vem pritelkyni (manzelku, deti) a udelejte si peknej vylet do Prahy po pamatkach (nakupech) :wink:

Napsal: 12 čer 2012, 10:36
od macek000
kde v Praze, když to bude kvalita ,tak jedu. Poraď.

Napsal: 12 čer 2012, 10:42
od Forest
macek000 píše:kde v Praze, když to bude kvalita ,tak jedu. Poraď.
Na cich strankach ses? ;) http://race.dieselpower.cz/

Napsal: 14 čer 2012, 23:31
od LadikASZ
Jestli se mohu vrátit k tématu, když jsou tu odborníci..
Kolik přesně stojí nové VB, respektive kdo ho za kolik koupil.. :-)
A zda je nahrazení VAčkem na ASZ za VBčko takový skok.. Jestli je změna razatní či lehká.. (úměrná penězům) Děkuji za odpověď..

Napsal: 14 čer 2012, 23:41
od kibi
jak se to vezme s VAčem +- do 180 PS

s VBčkem se dá +- do 210 PS

cena nového VBčka kolem 20tkč

ty výkony nejsou pravidlem (je to kus od kusu) a beru to za předpokladu použití FMIC

Napsal: 14 čer 2012, 23:46
od LadikASZ
Jo, ty výkony mě byly jasné.. Jen zda cca 25PS je úměrných 20ti papouchům.. :-) Jak pocitově, tak jízdně,atd...

Napsal: 15 čer 2012, 06:00
od Forest
VBcko se da sehnat za 17 a nekteri ho umeji i za min, jak 15 - NOVE

Napsal: 15 čer 2012, 07:14
od yf79
Opravte mně když jsem to špatně pochopil s diskuse :)
Sériové ASZ s VA turbem bez nutnosti dalších úprav dá se čipnout na cca +- 180 PS (v případě, že je vše ok a nic neteče). Je tam potřeba použít novej FMIC? Když nechám jenom původní IC má to smysl čipovat? Když ano tak cca na kolik PS?

Napsal: 15 čer 2012, 07:30
od TDIfun
kibi píše:jak se to vezme s VAčem +- do 180 PS

s VBčkem se dá +- do 210 PS

cena nového VBčka kolem 20tkč

ty výkony nejsou pravidlem (je to kus od kusu) a beru to za předpokladu použití FMIC
uz 210??

Napsal: 15 čer 2012, 07:31
od TDIfun
Forest píše:VBcko se da sehnat za 17 a nekteri ho umeji i za min, jak 15 - NOVE
to bude ale asi nejaka corka za min jak 15 ne???