Stránka 2 z 2
Napsal: 15 čer 2012, 19:28
od slovacek.milos
mamartin1 píše:v těch pátých dveřích je i plno bodových svarů, co svár to po deseti letech koroze, holt ve škodovce jsou trošku technicky slabší.
a co bys chtěl auto na sto let

to by ve škodovce museli zavřít výrobu a sem tam sprovoznit kvalita pujde težce časem dolu vydrží tak záruku a auta pudou srát

Napsal: 15 čer 2012, 19:38
od mamartin1
já jen že u golfa mi nic nerezlo a to byl starší než Octa
Napsal: 15 čer 2012, 20:32
od slovacek.milos
mamartin1 píše:já jen že u golfa mi nic nerezlo a to byl starší než Octa
neměls ho od nova a ten před tebou voskoval

Napsal: 15 čer 2012, 20:42
od bull
Co je to ta koroze,to neznám?

Napsal: 15 čer 2012, 21:00
od slovacek.milos
bull píše:Co je to ta koroze,to neznám?

voda do laku leze, prostě pokud máš navoskováno vidíš kapky a stékají, pokud nemáš vidíš vodu a deš srát u metle si počkáš déle u laku do de rychleji

Napsal: 15 čer 2012, 21:55
od prowmen
Taky mi na golfu nic nerezlo, i kdybych ho ponořil do solné mlhy tak nic nevypučí, v ČR jsou asi nekvalitní zinkovny, nebo škodovka nezinkuje a dává jen základovej fosvát a vydává to za zinek.
Napsal: 16 čer 2012, 04:53
od slovacek.milos
ono je taky důležité kde auto stojí, já dělal jedno auto celkově nemocné a napsal jsem tam kanál a tři vykřičníky
a ono fakt to auto stálo nad kanálem před barákem,

Napsal: 16 čer 2012, 08:37
od prowmen
Jojo to je známá věc že z kanálů jdou agresivní výpary a to pak hnije jedna radost, ale někteří hold neví.