Stránka 2 z 2
Napsal: 29 črc 2012, 12:37
od jjuriss
spotreba by ma netrapila keby auto islo tak ako ma.... zial tak to nieje
Napsal: 29 črc 2012, 14:38
od kibi
ta spotřeba je tím, že je to turbo "rozštelovaný", určitě to i víc odspoda kouří.....
taky jsem si vypodložil turbo a snažil se ho seštelovat do původního náběhu, ale marně....prostě mi to zabírá cca o 200ot později (od cca 2000ot) a jsem smířenej s tím, že lepší už to nebude
Napsal: 23 srp 2012, 19:53
od jjuriss
ahojte, tak povodne podlozky som vratil naspat, tiahlo aj cervika sa pokusil vratit tak isto do povodnej polohy, co poviete na log, miestami sa mi zda ze to este nieje ono, moj navr je cervika este kusok skratit-vysobova a tiahlo jemne predlzit... idem na to spravne?
http://leteckaposta.cz/514847829
Napsal: 15 říj 2012, 17:34
od Toncek
mam jeden problem auto mi nejede odspodu,jedna se o golfa4,tdipd,ajm,zkoušel sem hybat s červíkem,ale beze změny,tak sem pak auto hodil na zvedák a kamarad mi nastartoval,tahlo se trochu přitahlo ale přišlo mě že málo,rukou sním dotlačit až k červíku,ten by měl sloužit jako doraz,ne?chápu to spravně?myslíte že bude vadfna n75?nebo banka?
Napsal: 15 říj 2012, 17:38
od UchoTD
toncek,za prve nikdy sa s ničím nehýbe len tak..je to tu X krat popisane,červíka sa nechytať! pokial it banku nezatiahne uplne tak skontroluj hadičky prv..a ako chodi regulacia alebo banka
Napsal: 15 říj 2012, 18:50
od Toncek
UchoTD píše:toncek,za prve nikdy sa s ničím nehýbe len tak..je to tu X krat popisane,červíka sa nechytať! pokial it banku nezatiahne uplne tak skontroluj hadičky prv..a ako chodi regulacia alebo banka
regulace chodí,hadičky ok,proč by se nemělo hybat s červikem?jen tak bych snim určitě nehybal,prostě to nejede odspodu,naběh turba je až kolem 2000rpm,a to už reguluje docela dobře-nepřetlačí se
Napsal: 16 říj 2012, 17:10
od Toncek
tak byla vyrezlá baňka,hrkalo v ní jak v dětske hrkačce

Napsal: 16 říj 2012, 18:39
od UchoTD
Napsal: 16 říj 2012, 18:43
od Toncek
hele tak jestli nechceš tak mě neraď,tlačitko hledat sem použil,tak když sme u toho a ty to víš tak na co tam ten červík je?
Napsal: 18 říj 2012, 08:06
od prowmen
Tak ono to logicky podfukuje pod lopatkama když se tam dá až moc velká vůle. Někomu se to srovná za čas protože se tam udělá částečně povlak ze sazí a už to tolik nepodfukuje, nebo si jednoduše na výkon zvykne. S dorazem táhla lopatek bych rozhodně nic nedělal pokud na to nemám zkušenosti. Radši bych si pohlídal jakou dělám vůli mezi lopatkama. Ne tam dat naslepo podložky a jedem. Skládat a rozkládat, měřit, individuálně ubírat na válečcích aby každá lopatka měla po složení i spodložkama vůli 0,2 mm. Ale už se opakuju někde jsem to tu dával i fotkama a nákresem.
Napsal: 18 říj 2012, 08:12
od prowmen
Napsal: 18 říj 2012, 08:19
od prowmen
Taky mám ten pocit že by to mohlo tahat daleko líp, ale nechci pořád čistit turbo nebo to pořát vytáčet jak kretén a třepat se kdy zas bude nouzák. Je to taková alternativa, o něco menší nástup za cenu klidu že turbo nebudu muset řešit a budu si moct jezdit klidně jako důchodce za 5 l/100. Nebo auto půjčovat ženě která ho nebude vytáčet, krouťák jí chybět nebude a nic nezatuhne.
Napsal: 06 lis 2012, 14:41
od Greatone
Mám podobný problém, turbo talčí od cca 1800 otáčok ako má ale ak idem na ja neviem 2000 ot. a dám podlahu tak kým sa zobere mu to trvá cca 1-2 sekundy čo sa stým dá robiť ??? čo treba doštelovať ?
Napsal: 06 lis 2012, 15:40
od UchoTD
Toncek píše:
tak když sme u toho a ty to víš tak na co tam ten červík je?
neviem,povieš mi?..podľa mňa na doladenie geometrie lopatiek dorazu.
Napsal: 06 lis 2012, 15:42
od UchoTD
Greatone píše:Mám podobný problém, turbo talčí od cca 1800 otáčok ako má ale ak idem na ja neviem 2000 ot. a dám podlahu tak kým sa zobere mu to trvá cca 1-2 sekundy čo sa stým dá robiť ??? čo treba doštelovať ?
sprav log,potom uvidíme.