Stránka 2 z 4

Napsal: 25 črc 2012, 21:03
od blacklight
Honza: Jasně... já nepotřebuju formuli, ale přijde mi že by to mohlo jet lépe.

Radek:
OK, trojka půjde v pohodě. Zítra to pořeším a pošlu. Díky za pomoc.

Napsal: 25 črc 2012, 22:43
od Torgan
Co to znamena 15km od slovenských hraníc. od hodonina si asi daleko pocitam , keby nie by som ti to pozrelten motor poznam lepsie ako svoje boty. Ale podla hodnot zrychlenia to je v poriadku , to bude len tvojim pocitom.

Napsal: 25 črc 2012, 22:57
od blacklight
Torgan: 15 km od hranic je Rožnov pod Radhoštěm :-) ... v Makově jsem za chvilku (ale to je víc nahoře).

Hodonín mám cca 120km cesty.

Zítra sem dám ty výsledky měření pokud to stihnu a podle toho to budu dál řešit.
Začínám zvažovat nějaký chip...

Napsal: 26 črc 2012, 10:00
od Radek156
Tvoje úvaha o čipu je správná...

Napsal: 26 črc 2012, 10:07
od UchoTD
ten log bude treba robiť do kopečka,tak je to najlepšie,keď je auto na 100%v záťaži.

Napsal: 26 črc 2012, 10:13
od Radek156
Ano , je to lepší do mírného kopce....

Napsal: 26 črc 2012, 13:12
od Honza ITC
Pokud budeš uvažovat o chipu, přes italy je odborník Šarkan (www.alfatuning.sk) má i rozumný ceny. A hlavně rozumí tomu co dělá.

Napsal: 26 črc 2012, 14:23
od Radek156
Nevím jak je to u 77kw s regulátorem tlaku....pokud to budeš chipovat, tak určítě k Petrovi do Dubnice to máš blíž než ke mě...jinak spolupracujeme.

Napsal: 26 črc 2012, 16:58
od Honza ITC
Radek156 píše:Nevím jak je to u 77kw s regulátorem tlaku....pokud to budeš chipovat, tak určítě k Petrovi do Dubnice to máš blíž než ke mě...jinak spolupracujeme.
u 77kw se musí tlak turba zvýšit mechanicky na regulátoru

Napsal: 26 črc 2012, 17:46
od alfik
Nafta bez vzduchu sa obide,ale vzduch bez nafty nie. Takze to pridanie na turbe neni az take dolezite. Ja tlacim seriovy tlak a v pohode. JTD ma vzduchu celkom prebytok. Teda do urcitej miery. Stale ale nevidim logy,ako nebieha turbo a vaha. Ak mas cestu okolo Vsetina,tak sa stav.

Napsal: 26 črc 2012, 19:13
od blacklight
Kluci dneska se omlouvám, dneska jsem to nestihl... dám to sem zítra.

Napsal: 27 črc 2012, 14:29
od blacklight
Tak dneska jsem měřil... CSV je v odkazu níže.
Vyjel jsem 1-2-3 , tu 3 jsem trochu podusil aby šla od nízkých otáček, pak jsem tam dal i 4 a dostal jsem se kolem 3900ot. Pak jsem musel brzdit za autem.

http://ulozto.cz/xxbNnvG/fesexp-1207271 ... -file2-csv

EDIT: koukám na to a vidím že rychlost to ukazuje úplnou blbost, tu 3 jsem tahal cca do 110 , 4 jsem mohl tak do 140 přibližně... koukal jsem spíš před sebe

Napsal: 27 črc 2012, 21:10
od alfik
Odpoj vahu a naloguj to este raz. Ale myslim,ze bude prisavat vzduch medzi vahou a turbom. Alebo je pootvoreny obtok na turbe. Nesparal sa v nom niekto?

Napsal: 28 črc 2012, 08:27
od Radek156
Obrázek

Napsal: 28 črc 2012, 18:04
od blacklight
Jestli se v tom někdo hrabal.... to netuším, já to auto takhle mám odjakživa a nikdy jsem s těmito věcmi nic nedělal. Navíc přímo tomuto nijak nerozumím.

Nejsem ani nějak zastánce chipu, protože jsem slyšel o spojkách, setrvácích a prasklých hadicích od turba, takže bych to ani neřešil, jenže poslední dobou mi přišlo, že se tomu fakt nechce jet. Když pak člověk jede s klimou a není schopen předjet bezpečně pár aut v kopci tak je to zlé.

Auto má teď na týden přítelkyně, takže to nezměřím hned. Pak změřím stejný úsek s odpojenou váhou.

Alfik:Pokud by to nevadilo, tak bych se stavil. Mám to co by kamenem dohodil a sám si neporadím.