Stránka 2 z 2

Napsal: 10 srp 2012, 15:15
od kowy666
tak dnes jsem znovu načetl a udělal screeny jsou zde: http://kowy666.rajce.idnes.cz/vag/ a dneska se už oběvily dvě závady, ale to bude tim že jsem včera překopal hadičky a vyhodil dvě serva co tam byly navíc, ted už nejsou potřeba když už tam neni EGR, pískání je na tom pořád stejně

Napsal: 10 srp 2012, 19:02
od origoš
Na těch hodnotách není nic mimořádného. Cca 30 milibar přetak nemůže způsobovat pískání. Nejspíš škrtají lopatky o futrál.

Napsal: 13 srp 2012, 12:20
od Csala
Skutočné množstvo vzduchu je podstatne vyššie ako požadované. Je to tým, že je tam zaslepený EGR. Môj názor je, že ak RJ motora vidí také množstvo vzduchu, tak vstrekuje aj vyššie množstvo paliva a turbo sa na túto "obohatenú" zmes točí na voľnobeh rýchlejšie, ako by sa normálne s funkčným EGR točilo. Preto to turbo pri voľnobehu počuť. Možno že je turbo úplne OK, pokiaľ samozrejme nežere olej, atď.
Pokiaľ to pískanie na voľnobeh výslovne neobťažuje, tak by som to neriešil.
Ale riešil by som nick kowy666 (noteeth) Ja keď vidím 666 tak :x

Napsal: 13 srp 2012, 12:31
od kowy666
Csala píše:Skutočné množstvo vzduchu je podstatne vyššie ako požadované. Je to tým, že je tam zaslepený EGR. Môj názor je, že ak RJ motora vidí také množstvo vzduchu, tak vstrekuje aj vyššie množstvo paliva a turbo sa na túto "obohatenú" zmes točí na voľnobeh rýchlejšie, ako by sa normálne s funkčným EGR točilo. Preto to turbo pri voľnobehu počuť. Možno že je turbo úplne OK, pokiaľ samozrejme nežere olej, atď.
Pokiaľ to pískanie na voľnobeh výslovne neobťažuje, tak by som to neriešil.
Ale riešil by som nick kowy666 (noteeth) Ja keď vidím 666 tak :x

dík, potvrdil jsi moje doměnky a vlastně nejen moje, když vrátim egr, tak to přestane, každopádně ho tam nenecham, jinak mě nick vyhovovuje, takže s tim ti nepomůžu :)

Napsal: 13 srp 2012, 20:14
od alzafir
Souhlasím s kolegou Csalou, máš zvýšený tlak v sání, turbo točí rychleji, z toho pramení i vyšší ( ne zas tak málo) průtok vzduchu na váze. Jestli neupravíš mapu vstřikování, bude ti to jen kouřit , žrát...anebo vrať EGR