Stránka 2 z 2

Napsal: 19 srp 2012, 19:32
od sparco gti
takyto zvuk mal jeden passat 96kw a po zhodeni vacky predrany hydrostel a vacka ko!!!!!

Napsal: 19 srp 2012, 20:26
od Traker
jericho-3 píše:Trakere, "obyčejná" vyletěná ojnice zničí každý motor... :)
Té jasný,ale kolik jich vyletí na AJM akolik na ASZ bo ARL...te jedno :)

Napsal: 19 srp 2012, 20:31
od sparco gti
ja si myslim ze to je jedno lebo hlavy a vacky a hydra u pd su vsetky stejne!okrem spodku

Napsal: 19 srp 2012, 21:36
od Lukassheck
setrvák byl měněný asi před (necelými) 20tis km.... (teda pokud předchozí majitel nekecal.)

...dnes jsem si všiml, že když lehce položím nohu na spoku, tak strašně vibruje/pulsuje... žeby nějaké ložisko? ..nebo fakt setrvák.. :(

Napsal: 19 srp 2012, 22:28
od Biimbo
pokud to přestane se spojkou tak je to jasný, ale takovejhle zvuk má přesně kousnutej pootevřenej EGR. Takový pšouchání do sání..

Napsal: 19 srp 2012, 23:31
od Lukassheck
EGR asi hodím do popelnice..... (wallbash)

Napsal: 20 srp 2012, 12:20
od jericho-3
Stačí plíšek k výfuku a EGR je zlatý kluk.. :)

Napsal: 20 srp 2012, 12:59
od Lukassheck
jj, tedka jsem to dodělal...zvuk to má stejný....nicmeně jdu to zkusit jestli to nebude dělat problemy :) ....dal sem tam 3mm nerez plech, tak snad to bude stačit :) ...zadělal jsem i tu hadičku co vedla z kloboučku.

Napsal: 05 pro 2012, 22:11
od Jonnyrs4
Kluci kluci potřebuju poradit takhle divně klepe Passat 1.9 TDI 81 Kw, hydroštely měněný nedávno a pořád to má stejnej zvuk i po opravě

Kód: Vybrat vše

http://www.youtube.com/watch?v=yFntq_HJe-k  

Re: VW Golf IV TDi PD klepání motoru

Napsal: 15 úno 2013, 23:47
od matooo
Lukassheck píše:včera jsem se vracel ze Slovenska a auto mi začlo vydávat nějaký divný zvuk. Všiml jsem si toho když sme zastavili u Liptovské Mary. Šlo o divné klépání v motoru, pouze na volnoběh. Auto jelo furt normálně, nic jineho se nedělo, jen to klepání. Zevnitř auto to slyšet nejde. U PD je ten hluk docela normální, ale tohle jsem ještě neslyšel. Dojeli sme domů, znova sem si to poslechl a motor furt klepal...tedka rano sem vyskočil že to natočím, ale už to tak nehlučí, možná míň (a nebo už sem zmatený :D )

no ted k videu... muj golf je tohle: http://www.youtube.com/watch?v=ozvZnwt0 ... e=youtu.be
...řekl bych, že nejvíc to jde slyšet někdy v čase 0:15....

dal sem hledal videa a narazil jsem i na takové, jaky zvuk m ito delalo včera: http://www.youtube.com/watch?v=xMO2niCipi8

...ještě včera jsem koukal, a našel jsem tu i téma kde se tohle řešilo u Passatu...ale nebyl jsem si jist, jestli šlo o ten samý problém, tak proto zakládám nové témal....snad někdo poradí :?

Jde o VW Golf IV 1.9TDi PD 85kw, r.v.2000
tvoje video je este len predzvest problemu bohuzial mal som totozny problem na ARL motore
v prvom rade odporucam zhodit viko ventilov skontrolovat vacku aj zdvihatka - v pripade ze tu to bude vporiadku mam obavy ze nie u mna to rachtalo podobne
tak by som to videl na spojku uz len z popisu ze ked stlacis spojku tak zvuk prestane to je jasna znamka nacateho dvojhmotaku
uz by som sucasne vymenil oba silenty motora + prevodovky aby bol pokoj

Napsal: 24 dub 2013, 05:42
od Lukassheck
tak abych trošku oživil téma....

auto pořád mám :D problém furt přetrvává...od té doby sem najel asi 25tis a pořád je to stejné. Za tu dobu mi snad všichni říkali že je to setrvák. Jsem taky toho názoru, že to klepe dvouhmota, ale jsem rád, že pořád drží :D

btw, zvuk se nezhoršil, klepe to furt stejně, táhne to v pohodě, spojka neklouže....tak snad to ještě chvíli vydrží :)

Napsal: 24 dub 2013, 20:43
od favo
Tak vydrží to zcela určitě do chvíle kdy to povolí. :D

Napsal: 21 pro 2013, 15:50
od Lukassheck
takže už to dojezdilo....propálený píst...výměna motoru, i se spojkou (koupil jsem s motorem)...

ted už neklepe, snad bude chvíli jezdit...akorát začla klouzat spojka... :(

Napsal: 21 pro 2013, 18:02
od zizalak
AJM ma do roku 2000 slabsi pisty. Kdyz se daji pisty AUY jede to spolehlive dale. Ty prvni Mahle jsou jako z papiru. Zazil jsem pripad, ze pan dal motor z vrakoviste a za necelych 20 000 km prijel zase... Po demontazi hlavy dva pisty kolem olejoveho kanalu praskle. Nevyhoda jeteho motoru z vrakoviste je, ze pod hlavu nevidis. Samozrejme cena prace je jinde, ale podle me je lepsi udelat loziska, krouzky, honovat valce, zkontrolovat hlavu, zkontrolovat saci kos nez blok neznameho puvodu.