Stránka 2 z 2
Napsal: 19 srp 2012, 19:32
od sparco gti
takyto zvuk mal jeden passat 96kw a po zhodeni vacky predrany hydrostel a vacka ko!!!!!
Napsal: 19 srp 2012, 20:26
od Traker
jericho-3 píše:Trakere, "obyčejná" vyletěná ojnice zničí každý motor...

Té jasný,ale kolik jich vyletí na AJM akolik na ASZ bo ARL...te jedno

Napsal: 19 srp 2012, 20:31
od sparco gti
ja si myslim ze to je jedno lebo hlavy a vacky a hydra u pd su vsetky stejne!okrem spodku
Napsal: 19 srp 2012, 21:36
od Lukassheck
setrvák byl měněný asi před (necelými) 20tis km.... (teda pokud předchozí majitel nekecal.)
...dnes jsem si všiml, že když lehce položím nohu na spoku, tak strašně vibruje/pulsuje... žeby nějaké ložisko? ..nebo fakt setrvák..

Napsal: 19 srp 2012, 22:28
od Biimbo
pokud to přestane se spojkou tak je to jasný, ale takovejhle zvuk má přesně kousnutej pootevřenej EGR. Takový pšouchání do sání..
Napsal: 19 srp 2012, 23:31
od Lukassheck
EGR asi hodím do popelnice.....

Napsal: 20 srp 2012, 12:20
od jericho-3
Stačí plíšek k výfuku a EGR je zlatý kluk..

Napsal: 20 srp 2012, 12:59
od Lukassheck
jj, tedka jsem to dodělal...zvuk to má stejný....nicmeně jdu to zkusit jestli to nebude dělat problemy

....dal sem tam 3mm nerez plech, tak snad to bude stačit

...zadělal jsem i tu hadičku co vedla z kloboučku.
Napsal: 05 pro 2012, 22:11
od Jonnyrs4
Kluci kluci potřebuju poradit takhle divně klepe Passat 1.9 TDI 81 Kw, hydroštely měněný nedávno a pořád to má stejnej zvuk i po opravě
Kód: Vybrat vše
http://www.youtube.com/watch?v=yFntq_HJe-k
Re: VW Golf IV TDi PD klepání motoru
Napsal: 15 úno 2013, 23:47
od matooo
Lukassheck píše:včera jsem se vracel ze Slovenska a auto mi začlo vydávat nějaký divný zvuk. Všiml jsem si toho když sme zastavili u Liptovské Mary. Šlo o divné klépání v motoru, pouze na volnoběh. Auto jelo furt normálně, nic jineho se nedělo, jen to klepání. Zevnitř auto to slyšet nejde. U PD je ten hluk docela normální, ale tohle jsem ještě neslyšel. Dojeli sme domů, znova sem si to poslechl a motor furt klepal...tedka rano sem vyskočil že to natočím, ale už to tak nehlučí, možná míň (a nebo už sem zmatený

)
no ted k videu... muj golf je tohle:
http://www.youtube.com/watch?v=ozvZnwt0 ... e=youtu.be
...řekl bych, že nejvíc to jde slyšet někdy v čase 0:15....
dal sem hledal videa a narazil jsem i na takové, jaky zvuk m ito delalo včera:
http://www.youtube.com/watch?v=xMO2niCipi8
...ještě včera jsem koukal, a našel jsem tu i téma kde se tohle řešilo u Passatu...ale nebyl jsem si jist, jestli šlo o ten samý problém, tak proto zakládám nové témal....snad někdo poradí
Jde o VW Golf IV 1.9TDi PD 85kw, r.v.2000
tvoje video je este len predzvest problemu bohuzial mal som totozny problem na ARL motore
v prvom rade odporucam zhodit viko ventilov skontrolovat vacku aj zdvihatka - v pripade ze tu to bude vporiadku mam obavy ze nie u mna to rachtalo podobne
tak by som to videl na spojku uz len z popisu ze ked stlacis spojku tak zvuk prestane to je jasna znamka nacateho dvojhmotaku
uz by som sucasne vymenil oba silenty motora + prevodovky aby bol pokoj
Napsal: 24 dub 2013, 05:42
od Lukassheck
tak abych trošku oživil téma....
auto pořád mám

problém furt přetrvává...od té doby sem najel asi 25tis a pořád je to stejné. Za tu dobu mi snad všichni říkali že je to setrvák. Jsem taky toho názoru, že to klepe dvouhmota, ale jsem rád, že pořád drží
btw, zvuk se nezhoršil, klepe to furt stejně, táhne to v pohodě, spojka neklouže....tak snad to ještě chvíli vydrží

Napsal: 24 dub 2013, 20:43
od favo
Tak vydrží to zcela určitě do chvíle kdy to povolí.

Napsal: 21 pro 2013, 15:50
od Lukassheck
takže už to dojezdilo....propálený píst...výměna motoru, i se spojkou (koupil jsem s motorem)...
ted už neklepe, snad bude chvíli jezdit...akorát začla klouzat spojka...

Napsal: 21 pro 2013, 18:02
od zizalak
AJM ma do roku 2000 slabsi pisty. Kdyz se daji pisty AUY jede to spolehlive dale. Ty prvni Mahle jsou jako z papiru. Zazil jsem pripad, ze pan dal motor z vrakoviste a za necelych 20 000 km prijel zase... Po demontazi hlavy dva pisty kolem olejoveho kanalu praskle. Nevyhoda jeteho motoru z vrakoviste je, ze pod hlavu nevidis. Samozrejme cena prace je jinde, ale podle me je lepsi udelat loziska, krouzky, honovat valce, zkontrolovat hlavu, zkontrolovat saci kos nez blok neznameho puvodu.