Stránka 2 z 2
Napsal: 23 srp 2012, 06:57
od TDIfun
acryll píše:ale ja nechapem ako je mozne to takto zmršiť...
ale chaapem... to je vysledok toho ked sa niekto pusta do niecoho comu nerozumie...ale to uz je asi o cloveku, ked veci idu skor na kseft ako na vysledok a spokojneho zakaznika, lebo neverim, ze by sa problem po uprave nedal odhalit poriadnou diagnostikou... zvlast ked vidime takuto vlnovku, co je isto sposobene turbo "regulaciou".
pre zaujimavost... nebolo by mozne vycitat ten subor co je napaleny v ECU a ukazat nam ho?
lebo mozno som ukrivdil teraz upravcovi, a problem je niekde inde

To je uplne bezna praxe.. Firma co dela auta bez brzdy ta problemy a takovy vysledek ani neprijde.. Vetsina lidi prida lehce plyn citi rozdil a jsou spokojeni ale nesmi dat plnej. Tam uz to nefunguje.. Ted jsem tu me PPD RS uprava BitPower a na diag ani neslo poznat ze tam neco je no a ve vysledku 161koni hold upravili nefunkcni auto
Napsal: 23 srp 2012, 07:35
od acryll
nakoniec staci nalogovat : driver wish, torque limiter, smoke limiter, mozno turbo press
no a potom vrchol rebricka hitparady ebay tuning files - duration
Skor ako to, ze sa to robi bez brzdy by som videl problem, ze dotycny casto netusi co tam naleje,alebo tusi len to akosi nefunguje tym sposobom.
Potom dalsia skupina upravcov co pouzivaju ECM2001, len akurat tie ovladace co su k tomu asi stoja za prd, kedze uprava map obcas "prekýpa" cez povodnu - aktívnu mapu
Najvacsi hit bol aj tak subor,ktory som vytiahol z AVF. Zmenene vsetky mapy co bolo treba, turbo konzervativne, N75 nezmenena (ale to beriem) a ceresnicka na torte torque lmiter zmeneny tak, ze data z riadku tabulky presahovali az do dalsich riadkov a s plnou davkou paliva az do maximalnych otacok, torque zvyseny, smoke limiter len mierne, a driver wish zmeneny uplne nezmyselne, duration mapy zvysene od 25mg/str... no proste jeden salat, a to ze sa ucinna draha plynoveho pedala skratila ani nie na 2/3 je z tych mensich problemov
No a za taky bordel si niekto vypyta peniaze?
EDIT... ospravedlnujem sa za

Napsal: 23 srp 2012, 14:49
od borelli
TDIfun píše:...Firma co dela auta bez brzdy ta problemy a takovy vysledek ani neprijde.. Vetsina lidi prida lehce plyn citi rozdil a jsou spokojeni ale nesmi dat plnej...
Pregnantně napsáno, bavil jsem se s několika lidmi co mají úpravy ŘJ od místních "údržbářů". Bez brzdy hodinu šlapou na plyn, sledují kdy to hulí a kdy ne, sledují, jak řve motor a pak se po těchto úpravách do týdne při plném plynu rozsvítí kontrolka motoru

Napsal: 23 srp 2012, 16:51
od Forest
borelli píše:... a pak se po těchto úpravách do týdne při plném plynu rozsvítí kontrolka motoru

Muj synovec ma na toto trefnou hlasku: "Husto-kruto-prisnyyy!"

Bulis
Napsal: 25 srp 2012, 11:44
od francesco
Jak to tak čtu...o panu Bulisovi, dochází mi po těch letech, jakej je to vlastně s prominutim zmrd. Když sem před lety začínal s úpravama u aut, jezdil jsem k němu na Kladno, a dobře vím, že se tam stála fronta na upravy. Bylo to a je jak na bezicim pasu.Zadny mereni, zajem nula, za hod dve ci driv, to podle auta, vse hotovo a nazdar.. A auta od nej hulili, meli díry ve vykonech..pak sem zajel do Dieselpoweru (či Voleskovi, podotýkam, jen mojezkusenost) a videl, že je to preci jen slozitejsi, ze by se melo auto taky odbrzdit, pred a po, a ze tzv. chip se da usit autu na miru...Rozdily v pristupech k praci jsou nakonec v zasade dva. 1) upravy od Bulise stoji ve srovnani s vyse jmenovanymi za prd 2) Bulis si za penize Pepy Vojtka a a tisicu dalsich nevedomych (bohuzel vcetne me) postavil seriozni baracek a jezdi (1-2 roky nazpet) v M5. a to me proste sere.
Re: Bulis
Napsal: 26 srp 2012, 18:05
od proche77
francesco píše:Jak to tak čtu...o panu Bulisovi, dochází mi po těch letech, jakej je to vlastně s prominutim zmrd. Když sem před lety začínal s úpravama u aut, jezdil jsem k němu na Kladno, a dobře vím, že se tam stála fronta na upravy. Bylo to a je jak na bezicim pasu.Zadny mereni, zajem nula, za hod dve ci driv, to podle auta, vse hotovo a nazdar.. A auta od nej hulili, meli díry ve vykonech..pak sem zajel do Dieselpoweru (či Voleskovi, podotýkam, jen mojezkusenost) a videl, že je to preci jen slozitejsi, ze by se melo auto taky odbrzdit, pred a po, a ze tzv. chip se da usit autu na miru...Rozdily v pristupech k praci jsou nakonec v zasade dva. 1) upravy od Bulise stoji ve srovnani s vyse jmenovanymi za prd 2) Bulis si za penize Pepy Vojtka a a tisicu dalsich nevedomych (bohuzel vcetne me) postavil seriozni baracek a jezdi (1-2 roky nazpet) v M5. a to me proste sere.
neboj,na každou svini se vaři někde voda

Napsal: 26 srp 2012, 18:36
od Forest
Jelikož nabízíme značkový německý chiptuning, který je vždy doladěn na brzdě při neustálé kontrole motoru pod zatěží (teplota a tlak turba, měření emisí), není kladen větší nárok na olej ani turbodmychadlo.
Tak to jsou v tom Nemecku neuveritelni kouzelnici jak dokazi se stejnym turbem dosahnout pri stejnem tlaku vyssich vykonu a krouticiho momentu ... tomu se u nas rika "umet udelat z prdu kulicku"

Napsal: 26 srp 2012, 19:29
od subz3ro_tdi
@Forest: tak treba podotknut ze su v koncerne motory, kde to z fabriky pracuje s takym prebytkom vzduchu ze bezna chiptuningova uprava vyssi plniaci tlak nepotrebuje.... ale nemyslim si ze mali na mysli tento pripad

Napsal: 26 srp 2012, 22:12
od Forest
Oba vime, ze to neni jen o tlaku, ale i EMP, EGT. Takze, pokud by zustal tlak a navysila se davka (velice zjednodusene receno), bude turbo take vice zatizeno.