Stránka 2 z 2
Napsal: 30 bře 2007, 10:46
od jack91
jde na VW G IV, AXR, PD 74kW namontovat normalni setrvak, kdyby me napr ta dvouhmota zacala zlobit:)
dikys
Napsal: 30 bře 2007, 19:29
od Huml
jestli máš 5ti kvalt, tak jo
Napsal: 30 bře 2007, 20:35
od jack91
jj mam 5ti kvalt, super, tak mi tam jde normalni setrvak:)
do 6ti kvaltu musi byt dvouhmota,vid.
dikys
H.P.
Napsal: 30 bře 2007, 22:11
od romanx
KABi píše:scream píše:novej ma vuli od dorazu k dorazu 4mm, víc jak 10mm uz bych na auto vracel nerad
Málem jsem se osypal,má škoda je,že jsem toto přečetl,až po tom co jsem to namontoval. Ten můj měl vůli tak okolo těch 10mm +- .

, ještě jsem to nenastartoval,to mě čeká ráno.Tak ani nebudu spát z toho co to bude dělat.
Pro montáž mě přesvědčilo porovnání ze setvákem ze 60tis. no zřejmě s tím autem nebylo ježděno nejlíp.
Zatím díky a zítra napíšu.
Dneska jsem se taky orosil na AJM když sem dal novou spojku a vzal sem za ní ........vůle na setrváku taky cca.10mm......a zrovna sem se na to chtěl ptát tady ....byl si rychlejší, ale jak je vidět tak 10mm není nic neobvyklýho asi.....

Napsal: 03 dub 2007, 19:04
od KABi
Asi bych neměl dělat prozatím závěry,ale u mě to zatím chodí. Uvidíme ,jak dlouho. KABi
Napsal: 03 dub 2007, 19:12
od romanx
KABi píše:Asi bych neměl dělat prozatím závěry,ale u mě to zatím chodí. Uvidíme ,jak dlouho. KABi
No u mě zatím taky.....

Napsal: 03 dub 2007, 19:13
od KABi
Po cca 10km začalo,při plném zešlápnutí pedálu ve spojce něco dřít,jako kdyby dřelo ložisko-(jeho těleso) o přítlačák.Nebo vypínací páka.
Nestalo se Vám to někomu? Díky KABi[/quote]
Jen kdyby to někoho zajímalo. Tak jsem přišel na to,že není Luk jako Luk.
Doopravdy mě dřela vypínací páčka o přitlačák. No spíš o nýty které jsou na obvodu přítlačáku. Musel jsem trochu omezit krok a zatím je to gut.

Nový Luk př. má ty nýty o nějaký milimetr vystoulejší a proto ta paseka.
KABi
Napsal: 03 dub 2007, 19:21
od tomáš karbus
divný to mně jednou takhle drely pruziny z lamely z vr6 o sroubi setrvaku a pouceni-neni vr6 jako vr6
all
Napsal: 03 dub 2007, 20:26
od midnight_man
mam octaviu 66kw 1997 1.9 Tdi aky tam ma setrvak?
Napsal: 03 dub 2007, 20:38
od romanx
KABi píše: Po cca 10km začalo,při plném zešlápnutí pedálu ve spojce něco dřít,jako kdyby dřelo ložisko-(jeho těleso) o přítlačák.Nebo vypínací páka.
Nestalo se Vám to někomu? Díky KABi
Jen kdyby to někoho zajímalo. Tak jsem přišel na to,že není Luk jako Luk.
Doopravdy mě dřela vypínací páčka o přitlačák. No spíš o nýty které jsou na obvodu přítlačáku. Musel jsem trochu omezit krok a zatím je to gut.

Nový Luk př. má ty nýty o nějaký milimetr vystoulejší a proto ta paseka.
KABi[/quote]
No to mě pro změnu z mjauto odLuku poslali sadu která byla stejná ale ložisko bylo o 1mm nišší a nebyl na něm plastový kroužek jako na originálu.Ten kroužek je tam mezi ložiskem a přítlačákem jako mezipodložka. A od Luku by mi to vlastně šlo kov na kov což by asi nebylo dobrý. Tak jsem jel do VW a koupil ještě origo za dalších 1500,-kč.Ale mám čistý svědomí že jsem to udělal pořádně.........teda snad...

Napsal: 03 dub 2007, 20:43
od tomáš karbus
ten krouze tam byt ani nema a jestli jo tak ne z plastu to je blbost dostal by hroznej kotel ja uz jich mnenil mraky a na zadny nebyl plast
Napsal: 03 dub 2007, 21:41
od romanx
tomáš karbus píše:ten krouze tam byt ani nema a jestli jo tak ne z plastu to je blbost dostal by hroznej kotel ja uz jich mnenil mraky a na zadny nebyl plast
Omyl ten kroužek tam být právě má.....byl tam na původním ložisku z fabriky i na ložisku originál od VW úplně stejný.....jenom ten na původním ložisku byl dost jetý ale plně funkční........možná jsem se špatně vyjádřil výrazem plastový kroužek ono to tak vypadá ale určitě je to nějaký tvrzený plast nebo směs kdo ví čeho protože jinak by to ty tlaky nevydrželo to je jasné.....
Ale přijde mi jako úchylka mít tam to ložisko dodané Lukem když při otěru dvou kovových částí vznikají piliny a zaneřádit fung novou spojku nějakým bordelem se mi fakt nechce ....origo bude origo oni vědí proč tam ten kroužek dávají.....právě proto že jsou tam dost velké tlaky tak aby se ty vypínací packy na přítlačáku nedřeli rovnou o povrch toho ložiska kov na kov.........těžko to tam namažeš když ta vazelína z toho vylítá.....