prevodovka 6q z tourana 1.9 77kw do octavie II 1.9 77kw

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Ano vid. odkaz v mojom prispevku ocosi vyssie
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

kdyby ti stačil jen 5q tak můj odkaz ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
djvlada
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Odpovědi: 0
Registrován: 04 lis 2007, 22:59

Příspěvek od djvlada »

samozrejme i petikvalt by me stacil ale ja sem na ty kratky prevody zvyklej a nemenil bych je kdyby nekdo vedel o malo jete prevodovce za rozumnej peniz kolem 4000kc a k tomu jednohmotu ccca 4500kc at to nedelam dvakrat tak bych to asi vzal komplet at mam auto v cajku
OCTAVIA 2 TDI 77KW 320Tis km najeto a spojka se ozyva o vymenu jinak jede kraaaaasne
zipoman
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Odpovědi: 0
Registrován: 15 črc 2012, 10:01

Příspěvek od zipoman »

Mohu se prosím zeptat, co vše se mění při změně 5q 1.9 oct 2 za 6q z 2.0. Mění se převodovka, dvouhmota+spojka, poloosy a startér. Nic dalšího už není potřeba třeba nějaký táhla atd. Díky
LUKY BKC
Přispěvovatel
Příspěvky: 96
Odpovědi: 0
Registrován: 25 pro 2010, 22:50
Bydliště: Praha

Příspěvek od LUKY BKC »

Plech mezi motor,trubicku k lozisku,jestli jeste neco tak napisu.Vpondeli na to skocim
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

silentblok
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
zipoman
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Odpovědi: 0
Registrován: 15 črc 2012, 10:01

Příspěvek od zipoman »

Určitě dej vědět, taky uvažuju na předělání.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

kdyby to nedopadlo tak levnější 5q verzi mám ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
LUKY BKC
Přispěvovatel
Příspěvky: 96
Odpovědi: 0
Registrován: 25 pro 2010, 22:50
Bydliště: Praha

Příspěvek od LUKY BKC »

Tak hotovo,pocit skvely,jen se ztratila ta pruznost motoru.Chce to jeste nejake koniky!!!!Nakonec dily-spojka komplet,prevodovka,levy siletblok s drzakem vc sroubu (3 NA DRZAK+1CHYBI NA SILENTBLOK),starter + srouby 2*+1dlouhy na fremu hned pod starter,trubka k lozisku vc odvzdusnovaciho tecka (to sem nemel),poloosy2* vc sroubu.Razeni a plech mezi mot/prev zustalo.Lamelu sem nechal preoblozit na HDS 2*3,5mm, pritlacak vratil na zacatek,spojka de na 1*
zipoman
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Odpovědi: 0
Registrován: 15 črc 2012, 10:01

Příspěvek od zipoman »

Díky za info, zatím mam chip na cca 105kW a s větší spojkou bych chtěl více a to už ten 6 kvalt rozhejbu.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“