Vyšší výkon na LTO

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

ThatsMe
Přispěvovatel
Příspěvky: 142
Registrován: 11 led 2009, 00:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Mikulov

Příspěvek od ThatsMe »

Já se nezlobím, ale proč bys to měl poznat? Toto jsou prostě výsledky rozboru LTO, budiž to třeba vodítkem pro ty, které to opravdu zajímá. Holt komu není rady...

CČ vypovídá o řadě vlastností, které vyplývají ze složení uhlovodíkových řetězců, s čistotou to nemá co dělat a s kvalitou jen co do vznětové charakteristiky. A právě díky tomu platí to, co jsem předtím psal. Můžeš si to představit jako analogii k tomu, když do veterána naliješ N95. A jestli nevěříš, tankuj Vervu, aditivuj ji na CČ 100 a spokojeně jezdi, ale pak nežádej radu, kterou vlastně nechceš.

A co do kvality nafty má značný vliv mj. obsah vody, síry, polyaromatických uhlovodíků, hustota, viskozita atd., a to z CČ rozhodně nevyčteš.

Chtěl jsem poradit, ne ztrácet čas dohadováním. Tak se omlouvám, jestli jsem někoho pobouřil...
michal19
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 09 led 2011, 15:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od michal19 »

Včera jsem strčil skleničku LTO do mrázáku, nastavil teplotu na -24 a světe div se, po 24 hodináh byla nafta pořád krásně tekutá jako za tepla, což mě trošku překvapilo. Moždá tam přidávají nějaká aditiva.
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

Ono uz jen z principu by bylo blbe, kdyby LTO kalilo nebo tuhlo pri -10°C, vzdyt je to na topeni, cili zajisteni preziti v zime, musi tam byt rezerva a velka. A je zvlastni, ze obyc. LTO prezije v mrazaku jak nic a polovina zimnich naft je davno zakalena (LOL) (LOL). to uz u benzinek nepancuji ani topnym olejem nebo co??? :?
spar
Přispěvovatel
Příspěvky: 607
Registrován: 24 bře 2012, 17:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecký kraj

Příspěvek od spar »

Známý byl nedávno v DE si pro LTO,koupil 100 L za 104,79 Euro,tak kam se na to hrabe dnešní nafta :D Motor krásně ztichl,má zátah jako nikdy a ještě si jezdí za 25 kč :) A když je tedy tekutá při -24 jako při běžné teplotě,tak v zimě bude vysmátej...
Uživatelský avatar
Stewa
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 13 kvě 2010, 07:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Stewa »

spar píše:Známý byl nedávno v DE si pro LTO,koupil 100 L za 104,79 Euro,tak kam se na to hrabe dnešní nafta :D Motor krásně ztichl,má zátah jako nikdy a ještě si jezdí za 25 kč :) A když je tedy tekutá při -24 jako při běžné teplotě,tak v zimě bude vysmátej...
To bych si rád koupil i v Česku, nejlíp rovnou do nádrže :-D
Mercedes-Benz W210 300D
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

driv jezdili frickove nakupovat sem, ted jezdime my tam a ba i pro palivo, to kraďouskovi neříkejte, nebo uvede tajnou SPD na komplet veci z reichu :D
ThatsMe
Přispěvovatel
Příspěvky: 142
Registrován: 11 led 2009, 00:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Mikulov

Příspěvek od ThatsMe »

Kamarád vyprávěl, jak se známý zapomněl a začal tankovat rovnou do nádrže. Než se vzpamatoval, byli tam policajti. Mají v tom asi systém, kluci šikovní. :)
mmozga
Přispěvovatel
Příspěvky: 299
Registrován: 28 čer 2009, 22:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od mmozga »

hodně se tu o LTO píše že je suché a je dobré přimazat.
čím nejlépe přimazat a v jakém poměru?
samozřejmě vif považuju za základ ale stačí to?
Seat Toledo 1.9TDi 81kw ERG off PP764 GT1749VA chip - POWERED BY TDI + extreme music
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

by mne zajimalo, kde je casto psane, ze LTO je suche.
Mozna tak kerosin/JET-A1 (letecky petrak)

Ale LTO??? Vzdyt je to vicemene neaditivovana nafta,dej tam deci M2T na stovku a VIF a musi jezdit jak drak.
Uživatelský avatar
Petr H.
Přispěvovatel
Příspěvky: 523
Registrován: 26 dub 2007, 18:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Petr H. »

Deci na stovku? Nebo litr na stovku? Myslím, že bude do minus 10ti stačit litr rěpkáče na plnou nádrž. A hlavně lucas na čisté LTO umí jezdit dlouhodobě a na životnosti vstřiků to ani nepoznáš.
nemám žádnou kárku na naftu...
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

deci na sto litru
Uživatelský avatar
Petr H.
Přispěvovatel
Příspěvky: 523
Registrován: 26 dub 2007, 18:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Petr H. »

;) samozřejmě že to jede lépe, pro vysoký obsah parafinických uhlovodíků, podrobněji druhá debata..

LTO není suché je bezsirné. TO není totéž.
nemám žádnou kárku na naftu...
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

nekdo to mysli tim, ze je suche, tzn. bez siry. Sira byla v davnych dobach pricinou kvality nafty, dnes ani nafta nema siru a tudiz neni to co driv. Sira plnila funkci maziva. Takze domazat LTO necim jinym a fici.
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“