Stránka 2 z 2
Napsal: 11 zář 2012, 10:23
od ThatsMe
Já se nezlobím, ale proč bys to měl poznat? Toto jsou prostě výsledky rozboru LTO, budiž to třeba vodítkem pro ty, které to opravdu zajímá. Holt komu není rady...
CČ vypovídá o řadě vlastností, které vyplývají ze složení uhlovodíkových řetězců, s čistotou to nemá co dělat a s kvalitou jen co do vznětové charakteristiky. A právě díky tomu platí to, co jsem předtím psal. Můžeš si to představit jako analogii k tomu, když do veterána naliješ N95. A jestli nevěříš, tankuj Vervu, aditivuj ji na CČ 100 a spokojeně jezdi, ale pak nežádej radu, kterou vlastně nechceš.
A co do kvality nafty má značný vliv mj. obsah vody, síry, polyaromatických uhlovodíků, hustota, viskozita atd., a to z CČ rozhodně nevyčteš.
Chtěl jsem poradit, ne ztrácet čas dohadováním. Tak se omlouvám, jestli jsem někoho pobouřil...
Napsal: 11 zář 2012, 22:11
od michal19
Včera jsem strčil skleničku LTO do mrázáku, nastavil teplotu na -24 a světe div se, po 24 hodináh byla nafta pořád krásně tekutá jako za tepla, což mě trošku překvapilo. Moždá tam přidávají nějaká aditiva.
Napsal: 12 zář 2012, 07:11
od radluk
Ono uz jen z principu by bylo blbe, kdyby LTO kalilo nebo tuhlo pri -10°C, vzdyt je to na topeni, cili zajisteni preziti v zime, musi tam byt rezerva a velka. A je zvlastni, ze obyc. LTO prezije v mrazaku jak nic a polovina zimnich naft je davno zakalena

. to uz u benzinek nepancuji ani topnym olejem nebo co???

Napsal: 12 zář 2012, 08:13
od spar
Známý byl nedávno v DE si pro LTO,koupil 100 L za 104,79 Euro,tak kam se na to hrabe dnešní nafta

Motor krásně ztichl,má zátah jako nikdy a ještě si jezdí za 25 kč

A když je tedy tekutá při -24 jako při běžné teplotě,tak v zimě bude vysmátej...
Napsal: 12 zář 2012, 13:12
od Stewa
spar píše:Známý byl nedávno v DE si pro LTO,koupil 100 L za 104,79 Euro,tak kam se na to hrabe dnešní nafta

Motor krásně ztichl,má zátah jako nikdy a ještě si jezdí za 25 kč

A když je tedy tekutá při -24 jako při běžné teplotě,tak v zimě bude vysmátej...
To bych si rád koupil i v Česku, nejlíp rovnou do nádrže

Napsal: 12 zář 2012, 13:19
od radluk
driv jezdili frickove nakupovat sem, ted jezdime my tam a ba i pro palivo, to kraďouskovi neříkejte, nebo uvede tajnou SPD na komplet veci z reichu

Napsal: 12 zář 2012, 14:14
od ThatsMe
Kamarád vyprávěl, jak se známý zapomněl a začal tankovat rovnou do nádrže. Než se vzpamatoval, byli tam policajti. Mají v tom asi systém, kluci šikovní.

Napsal: 18 lis 2013, 12:17
od mmozga
hodně se tu o LTO píše že je suché a je dobré přimazat.
čím nejlépe přimazat a v jakém poměru?
samozřejmě vif považuju za základ ale stačí to?
Napsal: 20 lis 2013, 18:32
od radluk
by mne zajimalo, kde je casto psane, ze LTO je suche.
Mozna tak kerosin/JET-A1 (letecky petrak)
Ale LTO??? Vzdyt je to vicemene neaditivovana nafta,dej tam deci M2T na stovku a VIF a musi jezdit jak drak.
Napsal: 21 lis 2013, 23:01
od Petr H.
Deci na stovku? Nebo litr na stovku? Myslím, že bude do minus 10ti stačit litr rěpkáče na plnou nádrž. A hlavně lucas na čisté LTO umí jezdit dlouhodobě a na životnosti vstřiků to ani nepoznáš.
Napsal: 24 lis 2013, 12:57
od radluk
deci na sto litru
Napsal: 26 lis 2013, 21:55
od Petr H.

samozřejmě že to jede lépe, pro vysoký obsah parafinických uhlovodíků, podrobněji druhá debata..
LTO není suché je bezsirné. TO není totéž.
Napsal: 27 lis 2013, 19:21
od radluk
nekdo to mysli tim, ze je suche, tzn. bez siry. Sira byla v davnych dobach pricinou kvality nafty, dnes ani nafta nema siru a tudiz neni to co driv. Sira plnila funkci maziva. Takze domazat LTO necim jinym a fici.