Stránka 2 z 3
re
Napsal: 01 dub 2007, 14:43
od Ladis001
Tak jsem na to dneska koukal. Všechny kontakty očištěné. Zkoušel jsem na klimatroniku dát samokontrolu. Větráky běžely oba (nejdřív rychle a pak pomaleji). Ale jak zapnu klimu normálně tak neběží. Vážně si začínám myslet, že jdou až když je to třeba. Ještě zkusim brnknout zitra do servisu, jestli budou sdílní a řeknou něco.
Re: re
Napsal: 01 dub 2007, 23:22
od destructor
Ladis001 píše:JJ. Moc děkuju za radu. Zítra to zkusim a dám vědět jak jsem dopadl.

Nevím jak u seata, ale předpokládám že to bude asi přibližně stejné jako u octavie ...
Ta jednotka se jmenuje Jednotka dochlazování a octavia jí má přišroubovanou dole pod baterkou. Doufám že u seata nejsou takoví kreténi jako ve škodovce a nedali jí na stejné, absolutně nedostupné místo.
Najdi si tady diskusi o klimatizaci, tam najdeš dost materíálu.
Nech tošku "povařit" motor, jestli ti spíná alespoň větrák na chladič pro motor, pokud ne, bude "asi" v háji jednotka dochlazování.
Re: re
Napsal: 02 dub 2007, 07:01
od Ladis001
destructor píše:Ladis001 píše:JJ. Moc děkuju za radu. Zítra to zkusim a dám vědět jak jsem dopadl.

Nevím jak u seata, ale předpokládám že to bude asi přibližně stejné jako u octavie ...
Ta jednotka se jmenuje Jednotka dochlazování a octavia jí má přišroubovanou dole pod baterkou. Doufám že u seata nejsou takoví kreténi jako ve škodovce a nedali jí na stejné, absolutně nedostupné místo.
Najdi si tady diskusi o klimatizaci, tam najdeš dost materíálu.
Nech tošku "povařit" motor, jestli ti spíná alespoň větrák na chladič pro motor, pokud ne, bude "asi" v háji jednotka dochlazování.
Tak jsem to jestě večer rozebral. Přesně tak, pod baterii. Vypadá, že to bude ono. Jedno relé je spálené. Dneska ho zkusim vyměnit a uvidim. Jinak s tím ohřáním jsem to už zkoušel, ale ohřát motor na místě snad ani nejde. spíš se to drží pořád na 90. Prostě výš ani náhodou.

Re: re
Napsal: 04 dub 2007, 07:51
od Ladis001
Ladis001 píše:destructor píše:Ladis001 píše:JJ. Moc děkuju za radu. Zítra to zkusim a dám vědět jak jsem dopadl.

Nevím jak u seata, ale předpokládám že to bude asi přibližně stejné jako u octavie ...
Ta jednotka se jmenuje Jednotka dochlazování a octavia jí má přišroubovanou dole pod baterkou. Doufám že u seata nejsou takoví kreténi jako ve škodovce a nedali jí na stejné, absolutně nedostupné místo.
Najdi si tady diskusi o klimatizaci, tam najdeš dost materíálu.
Nech tošku "povařit" motor, jestli ti spíná alespoň větrák na chladič pro motor, pokud ne, bude "asi" v háji jednotka dochlazování.
Tak jsem to jestě večer rozebral. Přesně tak, pod baterii. Vypadá, že to bude ono. Jedno relé je spálené. Dneska ho zkusim vyměnit a uvidim. Jinak s tím ohřáním jsem to už zkoušel, ale ohřát motor na místě snad ani nejde. spíš se to drží pořád na 90. Prostě výš ani náhodou.

Spraveno. Vadné relé a dioda. Cena opravy 195 Kč.

Napsal: 04 dub 2007, 08:08
od japony
No a jak to máš s tím tlakem média?
re
Napsal: 04 dub 2007, 13:53
od Ladis001
japony píše:No a jak to máš s tím tlakem média?
. Byl jsem na doplnění. Nikde žádný únik, takže prý se to nejspíš přehřálo a ventilem uteklo. Teď to chladí super, větráky běží. Tak snad to vydrží (pro případ nouzem ma doma ještě jedno náhradní relé

).
otazka
Napsal: 05 dub 2007, 14:00
od Raul
Vyzera to ze mam ten isty problem. Mozno hlupa otazka ake je to rele, myslim typ. Velmi sa v tom nevyznam. Diky
Re: otazka
Napsal: 05 dub 2007, 18:52
od Ladis001
Raul píše:Vyzera to ze mam ten isty problem. Mozno hlupa otazka ake je to rele, myslim typ. Velmi sa v tom nevyznam. Diky
. Relé mi sháněl známý v GM. Nejlepší je to původní vzít do prodejny a oni ti to správné daj (taky ho měl sebou). Je potřeba ještě zkontrolovat ty diody (aby opravdu vedly jen v jednom směru, jinak zas brzo znovu shoří). Můžu poslat foto relátka, ale popis na něm žádný není, jen tři modré tečky ve tvaru trojúhelníku a nápis SHP. Hodně úspěchu. P.S. když dáš autodiagnostiku na klimatroniku, točí se??
Napsal: 06 dub 2007, 14:17
od Raul
Je tam tiez kod 318. Ako sa robi ta autodignostika?
Vetraky
Napsal: 10 dub 2007, 15:51
od Raul
Dnes som skusal napojit obidva vetraky z baterky, a ani jeden nejde na prvu rychlost. Poradte co moze byt byt problem, ze by v predradenych odporoch?
Napsal: 14 dub 2007, 15:32
od Raul
Otazska na Landisa. Cislo toho rele je 8D0 951 253 A?
Napsal: 15 dub 2007, 18:50
od Ladis001
Raul píše:Otazska na Landisa. Cislo toho rele je 8D0 951 253 A?
Chyba 318 je nízký tlak. Jinak diagnostika je při vypnutém klíčku zmačknout ECO a recyrkulaci vzduchu a při držení zapnout klíček a držet dokud se nezačne testovat. Označení rele fakt netušim ale co jsem proměřoval to nové tak má přepínací kontakt (to rele je uvnitř řídící jednotky dochlazování).
Napsal: 16 dub 2007, 16:12
od Raul
Tak vcera som konecne zohnal schopneho elektrikara, a vyzera to tak ze odisli tie odpora vo vetrakoch. Netocia sa na prvu rychlost. Stavu od RJ dostavaju. Chcem sa opytat daju sa na vetrakoch vymenit tie odpory? Robil to uz niekto?
Re: re
Napsal: 18 dub 2007, 21:06
od patrik.kloucek
Ladis001 píše:Tak jsem na to dneska koukal. Všechny kontakty očištěné. Zkoušel jsem na klimatroniku dát samokontrolu. Větráky běžely oba (nejdřív rychle a pak pomaleji). Ale jak zapnu klimu normálně tak neběží. Vážně si začínám myslet, že jdou až když je to třeba. Ještě zkusim brnknout zitra do servisu, jestli budou sdílní a řeknou něco.
jak jsi prosimte udelal tu samokontrolu....myslim test akcnich clenu....pres vag mi to pise funkce nedostupna....

Re: re
Napsal: 18 dub 2007, 21:11
od patrik.kloucek
patrik.kloucek píše:Ladis001 píše:Tak jsem na to dneska koukal. Všechny kontakty očištěné. Zkoušel jsem na klimatroniku dát samokontrolu. Větráky běžely oba (nejdřív rychle a pak pomaleji). Ale jak zapnu klimu normálně tak neběží. Vážně si začínám myslet, že jdou až když je to třeba. Ještě zkusim brnknout zitra do servisu, jestli budou sdílní a řeknou něco.
jak jsi prosimte udelal tu samokontrolu....myslim test akcnich clenu....pres vag mi to pise funkce nedostupna....

sorry...uz jsem to nasel ze to pises nize....
