Stránka 2 z 2

Napsal: 03 lis 2012, 18:28
od jirkastrachota
V práci dělám nákladáky jedné značky. jezdí tam firma,která tankuje jen nějaký takovýhle levný bio sračky do common railů. čerpadlo i trysky vydrží max. jeden rok. ale prej se jim to vyplatí.... mimochodem 60tis čerpadlo, a 9tis za jednu trysku,plus práce. takže každý rok "ušetří" okolo 120 tis. za tyhle SUPER paliva... (wallbash) (hm) (hm) (hm)

Napsal: 11 lis 2012, 16:30
od Krki
Ahoj,
Octávia 66Kw na to najela statisíce už a je to fur O.K, v létě v zimě, do Tirů značky Scania to řežeme s naftou B100 a Nafta 1:1 a taky super, taky to najelo statisíce, jeden dokonce už přes milion. Když tankujete každej týden 5000 litrů nafty, tak je pěkně poznat jestli je to nafta za 35,90 anebo za 30,90.. rozdíl když to berem půl na půl je 12 500 CZK týdně, měsíčně 50 000 CZK, ročně 600 000 CZK, a to už je nový auto a dovolená pro rodinu. Spotřeba je furt stejná, řidiči mají normy, takže je mě to jedno, musejí se snažit.

Napsal: 11 lis 2012, 20:42
od slovacek.milos
jirkastrachota píše:V práci dělám nákladáky jedné značky. jezdí tam firma,která tankuje jen nějaký takovýhle levný bio sračky do common railů. čerpadlo i trysky vydrží max. jeden rok. ale prej se jim to vyplatí.... mimochodem 60tis čerpadlo, a 9tis za jednu trysku,plus práce. takže každý rok "ušetří" okolo 120 tis. za tyhle SUPER paliva... (wallbash) (hm) (hm) (hm)
aspon máš práci, dělat dopravu to je v hajzlu tak se nediv že se hledají prachy kde se dá

musíš platit dph, soc.zdrav.platy, lízačku, profesáky. známky, mítné. pokuty,servis,stk.tacháky, pojistky,havarijko, ;)

Napsal: 11 lis 2012, 23:43
od MirekX
bionaftu taky málo lidí krade. Znám pár firem, co přešly na bionaftu a to vždycky zaměstnance málem trefilo....takže výsledek může být značná úspora... :)