3.0 TDI 171 kw, huli jak dymovnice kolisaj volnobezne otacky

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

neni to nahodou na preskacu??? Do protivky??? Ja taky presne nevim ale vim ze jsme kodoval 4.0TDI a valce jdou na prekacku.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

je to dobře po směru jízdy pravá 1,2,3 levá4,5,6 valec. Nezlobí EGR?
Uživatelský avatar
Paja.su
Přispěvovatel
Příspěvky: 180
Registrován: 05 úno 2009, 15:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od Paja.su »

Kus nevím, teď jsem zas najel 60km a nic, přede si to jak kotě. Jak poznám ten egr?
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

geo píše:je to dobře po směru jízdy pravá 1,2,3 levá4,5,6 valec. Nezlobí EGR?
jj je to dobre, taky jsem mel na mysli EGR
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Paja.su píše:Kus nevím, teď jsem zas najel 60km a nic, přede si to jak kotě. Jak poznám ten egr?
Asi bych ho odpojil a chvilku jezdil muže váznout akorát to chce pohlídat zaplnění dpf nevím zda bude regenerovat automaticky se zapsanou závadou aby jsi si nevydělal.Nebo ho rovnou vyčistit.
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Paja.su píše:Kus nevím, teď jsem zas najel 60km a nic, přede si to jak kotě. Jak poznám ten egr?
Dej vedet jestli se treba neulozily kalibrace do ECU, kdyz decelerujes ukladaji se nejake info o vstrikovacich do ECU..
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
eclipsak
Přispěvovatel
Příspěvky: 79
Registrován: 22 říj 2007, 19:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od eclipsak »

K tomu kodování,tak první válec je po směru jízdy na pravé straně u chladičové stěny
Uživatelský avatar
Paja.su
Přispěvovatel
Příspěvky: 180
Registrován: 05 úno 2009, 15:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od Paja.su »

TDIfun píše:
Paja.su píše:Kus nevím, teď jsem zas najel 60km a nic, přede si to jak kotě. Jak poznám ten egr?
Dej vedet jestli se treba neulozily kalibrace do ECU, kdyz decelerujes ukladaji se nejake info o vstrikovacich do ECU..
tomuhle kapku nerozumím, jinak dnes rano po ujeti cca asi 10km zas dymovnice pak se rozsvitil DPF, tak sem jel na dalnici nalozil tomu zhaslo to a zas celej den cca 250km asi nic nebo spis sem nic nespozoroval.

jinak jeste jak jsem vyndaval trysky tak jsem mel sundanou i tu rouru kde je skrtici klapka a ta byla dost zasrana jak jetel
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Paja.su píše:
TDIfun píše:
Paja.su píše:Kus nevím, teď jsem zas najel 60km a nic, přede si to jak kotě. Jak poznám ten egr?
Dej vedet jestli se treba neulozily kalibrace do ECU, kdyz decelerujes ukladaji se nejake info o vstrikovacich do ECU..
tomuhle kapku nerozumím, jinak dnes rano po ujeti cca asi 10km zas dymovnice pak se rozsvitil DPF, tak sem jel na dalnici nalozil tomu zhaslo to a zas celej den cca 250km asi nic nebo spis sem nic nespozoroval.

jinak jeste jak jsem vyndaval trysky tak jsem mel sundanou i tu rouru kde je skrtici klapka a ta byla dost zasrana jak jetel
mozna by chtelo vymenit snimac dif.tlaku ale to by mel prvne vyhodnotit diagnostik...
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
Paja.su
Přispěvovatel
Příspěvky: 180
Registrován: 05 úno 2009, 15:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od Paja.su »

kurna a nemuze to fakt delat turbo, ze se treba nejak rokmita a zacne to hulit, jiank jeste k tomu EGRU nemam to skusit vyndat aj to cele sani a poradne vycistit a jestli ano tak cim.
Uživatelský avatar
Paja.su
Přispěvovatel
Příspěvky: 180
Registrován: 05 úno 2009, 15:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od Paja.su »

jo a hlavne i po vymene tech trysek zustava ta chyba co jsem napsal, vymazat jde ale cca po 10 km o5 naskoci, jeste me napadlo nemohl by to delat ten snimac tlaku na railovym potrubi?
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Paja.su píše:jo a hlavne i po vymene tech trysek zustava ta chyba co jsem napsal, vymazat jde ale cca po 10 km o5 naskoci, jeste me napadlo nemohl by to delat ten snimac tlaku na railovym potrubi?
neni to teplotni senzor pro DPF nahodou ??? To pak dela bordel kdyz ukazuje nesmysly. Mohly ho napalit tekouci trysky a ted to spatne regeneruje nebo vubec. Zkontrolujte si sondy.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
Paja.su
Přispěvovatel
Příspěvky: 180
Registrován: 05 úno 2009, 15:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od Paja.su »

ted jsem byl v audi na diagnostice a ta zavada jak je v uvodnim clanku je LAMDASONDA 1 rady valcu, takze jsem ji objednal stoji asi 3K a uvidise co dal, mechanik rikal ze by to timhle mohlo hulit, ze to dava spatny info jednotce a ta pry jede v nejaky ,,nouzovym rezimu,, kdy to nedava naftu tak jak ma.
Uživatelský avatar
Paja.su
Přispěvovatel
Příspěvky: 180
Registrován: 05 úno 2009, 15:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od Paja.su »

Tak snad vyreseno.

dnes jsem vymenil lambdasondu, chyba prestala vyskakovat a zatim zadnej kour, tak se uvidi.
myslim si ze ani nebylo potreba menit trysky ale co uz no (noteeth)
Uživatelský avatar
Paja.su
Přispěvovatel
Příspěvky: 180
Registrován: 05 úno 2009, 15:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od Paja.su »

(wallbash) vcera to zas po ujeti 9km zaclo hulit jako prase modro cernej dym, spis teda cernej, jinak jsem si vsiml, ze na volnobech pri studenym motoru jakoby se kapku trepalo cely auto ale otacky nehoupaj a pak kdyz chcipnu studeny auto tak jako kdybych slysel turbo nebo neco proste rotujiciho co dojizdi a kdyz jsme koukali na TURBO ze spod, tak je poblity od oleje + sani je zasrany jak jetel.

Takze se chystam vymenit turbo a chci se teda zeptat, co se na nem nastavuje, zvladnu to VAGEM nebo se musi do VW a pak jeste jestli se nastavuje motor tim myslim nejaky default tovarni nastaveni nebo tak neco.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“