3.0 TDI 171 kw, huli jak dymovnice kolisaj volnobezne otacky
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
neni to nahodou na preskacu??? Do protivky??? Ja taky presne nevim ale vim ze jsme kodoval 4.0TDI a valce jdou na prekacku.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
jj je to dobre, taky jsem mel na mysli EGRgeo píše:je to dobře po směru jízdy pravá 1,2,3 levá4,5,6 valec. Nezlobí EGR?
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Dej vedet jestli se treba neulozily kalibrace do ECU, kdyz decelerujes ukladaji se nejake info o vstrikovacich do ECU..Paja.su píše:Kus nevím, teď jsem zas najel 60km a nic, přede si to jak kotě. Jak poznám ten egr?
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
tomuhle kapku nerozumím, jinak dnes rano po ujeti cca asi 10km zas dymovnice pak se rozsvitil DPF, tak sem jel na dalnici nalozil tomu zhaslo to a zas celej den cca 250km asi nic nebo spis sem nic nespozoroval.TDIfun píše:Dej vedet jestli se treba neulozily kalibrace do ECU, kdyz decelerujes ukladaji se nejake info o vstrikovacich do ECU..Paja.su píše:Kus nevím, teď jsem zas najel 60km a nic, přede si to jak kotě. Jak poznám ten egr?
jinak jeste jak jsem vyndaval trysky tak jsem mel sundanou i tu rouru kde je skrtici klapka a ta byla dost zasrana jak jetel
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
mozna by chtelo vymenit snimac dif.tlaku ale to by mel prvne vyhodnotit diagnostik...Paja.su píše:tomuhle kapku nerozumím, jinak dnes rano po ujeti cca asi 10km zas dymovnice pak se rozsvitil DPF, tak sem jel na dalnici nalozil tomu zhaslo to a zas celej den cca 250km asi nic nebo spis sem nic nespozoroval.TDIfun píše:Dej vedet jestli se treba neulozily kalibrace do ECU, kdyz decelerujes ukladaji se nejake info o vstrikovacich do ECU..Paja.su píše:Kus nevím, teď jsem zas najel 60km a nic, přede si to jak kotě. Jak poznám ten egr?
jinak jeste jak jsem vyndaval trysky tak jsem mel sundanou i tu rouru kde je skrtici klapka a ta byla dost zasrana jak jetel
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
neni to teplotni senzor pro DPF nahodou ??? To pak dela bordel kdyz ukazuje nesmysly. Mohly ho napalit tekouci trysky a ted to spatne regeneruje nebo vubec. Zkontrolujte si sondy.Paja.su píše:jo a hlavne i po vymene tech trysek zustava ta chyba co jsem napsal, vymazat jde ale cca po 10 km o5 naskoci, jeste me napadlo nemohl by to delat ten snimac tlaku na railovym potrubi?
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
ted jsem byl v audi na diagnostice a ta zavada jak je v uvodnim clanku je LAMDASONDA 1 rady valcu, takze jsem ji objednal stoji asi 3K a uvidise co dal, mechanik rikal ze by to timhle mohlo hulit, ze to dava spatny info jednotce a ta pry jede v nejaky ,,nouzovym rezimu,, kdy to nedava naftu tak jak ma.

Takze se chystam vymenit turbo a chci se teda zeptat, co se na nem nastavuje, zvladnu to VAGEM nebo se musi do VW a pak jeste jestli se nastavuje motor tim myslim nejaky default tovarni nastaveni nebo tak neco.