Stránka 2 z 4
Napsal: 09 říj 2012, 20:09
od Petr H.
Pásečky na nádrž co třeba tohle:
http://www.rostlinnyolej.cz/cs/ohrev-pa ... pasem.html
nebo:
http://autonaolej.cz/obchod/2-rapidoil/ ... e.tpl.html
nebo třeba:
http://www.az-pokorny.cz/produkty/cats-vymeniky/ můžeš si v instalaterským obchodě koupit na míru kolik potřebuješ a smotat si tvar co potřebuješ. (pozor malé oblouky zvláště u větších průměrů se nesní ohýbat vícekrát)
Napsal: 09 říj 2012, 22:08
od zero1724
Miloš ma na vše jednoduchou a pravdivou odpověď. proto ho máme tak moc rádi

Napsal: 10 říj 2012, 06:40
od slovacek.milos
zero1724 píše:Miloš ma na vše jednoduchou a pravdivou odpověď. proto ho máme tak moc rádi

oni jsou zde i dlouhoosáhlé odpovědi jak už pd olej nesmí natož CR

to už vůbec ne
co já už spravoval střelených hadic u CR do kterých se přilévá olej nebo tankuje plná meřa u unicornu a nikdo nic nepocituje jen jede
naopak hromada se zadřenýma rotačkama na kvalitní naftu se zvětšuje, kapající tandem už se taky objevil, zadřené denso, nebo zrezlé regulátory tlaku u CR které byly pod naftou jeden rok , a to že prej ze soli z hranolek něco vyrezne ¨, zrezne jen snůška teoretických nesmyslů,
kdyby jsi sem přišel před pěti lety s pedečkem na olej tak tě tady ukamenujou a zavolají rychlou z pl kroměříž a co tě zero znám tak bys kamenoval i ty

a těch nagoglovaných slohovek proč ne

Napsal: 10 říj 2012, 15:10
od burton.b22
Miloš má pravdu všichni jenom teoretizují a krytyzují ale zkušenosti nikdo nemá. Vše je jenom o strachu nic víc. A když se to pokazí tak pořád je to jenom auto.
Napsal: 10 říj 2012, 15:56
od zflek
Napsal: 10 říj 2012, 17:05
od slovacek.milos
aditivuj je zde vif 2O haléřů na litr, ale pokud se ti ty pičky jen zakarbunujou a začnou hulit tak stačí oškrabat, ono se to prej nesmí musíš kdesi cosi ale oškrabeš nožíkem doleštíš kartáčem jedeš dál

Napsal: 10 říj 2012, 17:08
od zflek
Napsal: 10 říj 2012, 18:40
od lesek
na ty vstřiky je prej dobrej ocet, den dopředu polejt spoj a druhej den pak jdou. Jinak když čtu něco o výměně a čištění trysek tak se na nesmíš ani podívat natož je čistit tak nevím jak ten karbon dostat dolu...
Napsal: 10 říj 2012, 19:22
od zero1724
slovacek.milos píše:zero1724 píše:Miloš ma na vše jednoduchou a pravdivou odpověď. proto ho máme tak moc rádi

oni jsou zde i dlouhoosáhlé odpovědi jak už pd olej nesmí natož CR

to už vůbec ne
co já už spravoval střelených hadic u CR do kterých se přilévá olej nebo tankuje plná meřa u unicornu a nikdo nic nepocituje jen jede
naopak hromada se zadřenýma rotačkama na kvalitní naftu se zvětšuje, kapající tandem už se taky objevil, zadřené denso, nebo zrezlé regulátory tlaku u CR které byly pod naftou jeden rok , a to že prej ze soli z hranolek něco vyrezne ¨, zrezne jen snůška teoretických nesmyslů,
kdyby jsi sem přišel před pěti lety s pedečkem na olej tak tě tady ukamenujou a zavolají rychlou z pl kroměříž a co tě zero znám tak bys kamenoval i ty

a těch nagoglovaných slohovek proč ne

Nevim proč bych měl kamenovat Milo, ja jsem před 10 lety o oleji jako palivu věděl jen jako o cosi vtipu, že to testovali v top gearu do starýho piana, navíc proti oleji nic špatnýho...jezdim na to 3 rokem a zatim spokojenost... jediné opravy jsou spuchřelé zatvrdlé haadice a sáknul mi na fordu koncovej přepad. Jinak do PD jsem to lil, učim se, zkoušim, zatim nemám tolik odjeto a kdybych to palivo neměl rád, tak sem nechodim a nepíšu:)
Napsal: 10 říj 2012, 19:56
od slovacek.milos
máš jedno já jen že před pár lety zde byly takové internetové teorie co se smí a nesmí a čas je prolomil
já to nemyslím nějak zle někoho napadat, o leji vím víc jak dvacet let ještě z časopisu svět motorů kdy redakce udělala test dlouhodobý a nechala sundat i hlavu, měřit emise a tak, domácí výrobu meřa tomu bude pomalu taky dvacet let co o tom vím,
za svůj život jsem vyjezdil neskutečné sajrajty nemám strach a umím si poradit

Napsal: 11 říj 2012, 10:57
od slopal
Jezdím na čisté B100 vic jak rok a bez jakehokoliv problemu!!! Na naftu to byl jeden problém za druhým -vstřikovače,turbo,čerpadlo v nádrži zadrbané jak kdybych jezdil na vyjetý olej atd. At si každý udělá obrázek jaký chce co tam ti zmrdi lejí za hajzl.Ale jedno je jisté mám najeto víc jak 50tis na B100 bez jakéhokoliv problému a za tu dobu už i něco ušetřeno.Mám passata 2.0 tdi PD r.v. 2006. Zajimavé je že mám rakouskou servisku a tam mám jako palivo napsané nafta a B100 a u nás to nejde.At si každý udělá obrázek sám

Napsal: 11 říj 2012, 12:04
od slovacek.milos
slopal píše:Jezdím na čisté B100 vic jak rok a bez jakehokoliv problemu!!! Na naftu to byl jeden problém za druhým -vstřikovače,turbo,čerpadlo v nádrži zadrbané jak kdybych jezdil na vyjetý olej atd. At si každý udělá obrázek jaký chce co tam ti zmrdi lejí za hajzl.Ale jedno je jisté mám najeto víc jak 50tis na B100 bez jakéhokoliv problému a za tu dobu už i něco ušetřeno.Mám passata 2.0 tdi PD r.v. 2006. Zajimavé je že mám rakouskou servisku a tam mám jako palivo napsané nafta a B100 a u nás to jede.At si každý udělá obrázek sám

řeknu ti že se mi poslední dobou víckrát stalo že jsem měnil naftový filtr v pravdelném režimu a nebyl jak naftový filtr ale černý jak olejový, taky se mi stalo že se zadřela soustava CR nalili jsme druhou naftu s olejem a soustavu rozchodili
o zadrbaném koši a sajrajtu v nádrži u vcelku nových aut bych ti mohl psát romány,

Napsal: 11 říj 2012, 12:19
od slopal
To o něčem vypovídá že?
Napsal: 11 říj 2012, 13:31
od slovacek.milos
slopal píše:To o něčem vypovídá že?
lepší už to nebude, mi to vyhovuje, opravovat se dá do nekonečna
dobrý for kdy kamoš loupil naftu a nechal ji v petkách na poli, no než jsme ji našli

tak působením slunce byla černá, stím tak natírat rakve

Napsal: 11 říj 2012, 21:14
od zero1724
závěr je asi takový, že ty naše "srajdy" co tam lejem, jsou daleko lepší, než česká nafta... zkrátka, základ je dobrá filtrace...
