Záměna spodku na ALH

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

tos tohle nevěděl?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Brouk
Přispěvovatel
Příspěvky: 897
Odpovědi: 0
Registrován: 13 úno 2007, 21:55
Bydliště: Vysočina - Telč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brouk »

njn to nevi vic lidi
G.o.l.f. IV
Přispěvovatel
Příspěvky: 142
Odpovědi: 0
Registrován: 19 dub 2012, 19:38

Příspěvek od G.o.l.f. IV »

Aspoň další informace klucíí :))
Uživatelský avatar
JohnyFlat
Přispěvovatel
Příspěvky: 882
Odpovědi: 0
Registrován: 23 črc 2008, 16:06
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od JohnyFlat »

Jako to Brouku myslíš, bez vyndání kliky? Ten kroužek je za ložiskem, kliky, takže jiný řešení než to povolit na ložiskách a kliku zvednout nad to ložisko mě nenapadá :?
Octavia TOUR 1.9 TDI ALH
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Robil to ako gynekolog, ambulantne cez vyfuk (LOL)
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

takze pokud jezdil ten spodek AGR v PD,tak tam bude prendanej ten krouzek....
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Uživatelský avatar
Brouk
Přispěvovatel
Příspěvky: 897
Odpovědi: 0
Registrován: 13 úno 2007, 21:55
Bydliště: Vysočina - Telč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brouk »

(LOL)

nezkousejte to radeji ....

kousek klika dolu , rozriznout plech a nasadit druhej presne rizlej na 1/2 , utahnout zavarit obrousit ;) zatim to funguje

proste kamos je sikovnej :-)
Uživatelský avatar
JohnyFlat
Přispěvovatel
Příspěvky: 882
Odpovědi: 0
Registrován: 23 črc 2008, 16:06
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od JohnyFlat »

tak pokud jste jí povolili a dali kousek dolu, už mi přijde jednodušší to vyndat a vyměnit (crazy)
Octavia TOUR 1.9 TDI ALH
G.o.l.f. IV
Přispěvovatel
Příspěvky: 142
Odpovědi: 0
Registrován: 19 dub 2012, 19:38

Příspěvek od G.o.l.f. IV »

Skoda: Tak hadičky jsem prolezl komplet a jsou dobrý nikde nic ,ale bavil jsem se se známým aže měl stejný problém a jemu to udělalo čerpadlo nějakej bordel či špony dokonce.Nemohlo by o být tím že sem měl v autě hybrida a prostě bylo něco špatně, vznikal i velkej protitlak,ted mám jiné turbo a už to točí ale stále to není ono.MYslíš že tím protitlakem by se odpálily ventily a tím se někde ztrácí tlak..?Díky
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Brouk píše:(LOL)

nezkousejte to radeji ....

kousek klika dolu , rozriznout plech a nasadit druhej presne rizlej na 1/2 , utahnout zavarit obrousit ;) zatim to funguje

proste kamos je sikovnej :-)
Hlupost, ked si uz musel pustat kluku nozsie tak si musel rozobrat hlavne klukove loziska a rozobrat tie zvysne ojnicne loziska je rychlovka. Takze iba idiot by to rezal a zvaral. Chcem naozaj vidiet ako tam strcis flexu a este k tomu budes zvarat ked je to cele naolejovane. Ten splynujuci sa olej bude chemicky tak narusat ochrannu atmosferu ze je nemozne to zavarit. Metodou MAG ti to bude prskat ze podpalis motor aj dielnu. Metodou TIG bude zase zvarova kupel bude porovat a penit jak saponat. Je to uplny nezmysel, takze si nevymislaj rozpravky.
G.o.l.f. IV
Přispěvovatel
Příspěvky: 142
Odpovědi: 0
Registrován: 19 dub 2012, 19:38

Příspěvek od G.o.l.f. IV »

No určitě se to přenechá nějakým odborníkum udělat :D Vypadá to celkem složitě :))
puci
Aktivista
Příspěvky: 1194
Odpovědi: 0
Registrován: 26 říj 2008, 19:18
Bydliště: poprad

Příspěvek od puci »

a musí sa meniť celý blok s klukou, ojnicami a piestami?? mám k dispozícii kluku z ARL, nedá sa to vyriešiť iba výmenou kľuky, v tej je predsa rozdiel????
ak sa mýlim, prosím opravte ma
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
Uživatelský avatar
brankar30
Aktivista
Příspěvky: 1282
Odpovědi: 0
Registrován: 06 led 2009, 16:45
Bydliště: Vranov nad Topľou,SK

Příspěvek od brankar30 »

Ladas píše:obnáší to vyndat kliku vyměnit impulzní kolo,potom vyměnit prsa rozvodů,vyměnit rozvodový kolečko a poskládat vše ostatní z ALH i když do kolika kobyl chceš jít že nad tím uvažuješ?
Ladas..ja som tam este vrtal a rezal zavit na stift nejakej kladky...urcite...a neviem ale pumpu tam mam asi z rotacky...ci? :roll:
AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
puci
Aktivista
Příspěvky: 1194
Odpovědi: 0
Registrován: 26 říj 2008, 19:18
Bydliště: poprad

Příspěvek od puci »

pozná niekto odpoveď na mojú otázku?
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
Uživatelský avatar
brankar30
Aktivista
Příspěvky: 1282
Odpovědi: 0
Registrován: 06 led 2009, 16:45
Bydliště: Vranov nad Topľou,SK

Příspěvek od brankar30 »

puci píše:pozná niekto odpoveď na mojú otázku?
myslim ze je iny priemer na ojnicnych loziskach..cize musis mat aj ojnice a asi aj piesty..ale to nech niekto potvrdi naisto.. ;)
AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“