kotouče TRW po 10t zvlněné
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Já nevím,ale povídačkám o házivosti náboje a kvalitě desek a přehřívání nevěřím.Viděl bych to spíš na skomírající kvalitku.Páč když byla ta aférka s kopáním do volantu jsme dělali co se dalo aby to bylo ok a VŽDY pomohlo jen stočení a nebo Zimmerman.Řečiček v autodílech jak origo tak kelly a pod...že jsou křivé náboje,volné čepy,silentbloky atd. jsem se naposlouchal dost.Dle mne někde byla špatná série odlitků a jak se ten kotouč párkrát zahřál se vlivem vnitřního pnutí prostě zvlnil.Nevím jestli je to pravda,je to jen moje doměnka,ale pak to samo vyšumělo a utichlo.A všechny ty auta co tehdy měly 150tkm maj teď 350tkm a bez výměny těhlic,nábojů apod a brzdí bez kopání.Nikdy jsem házivosti na ničem neměřil a kopl kotouče desky a krom těch OI s ničím problémy nikdy nebyly.
			
			
									
									OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
						FI HTP LPG 340 000km
Nekupujte destičky a kotouče od nějakých překupníku,protože jsou to kopie originálu já se taky jednou spálil a minulý týden jsem je tady dával jak vypadají. Známy si nedávno taky koupil sadu od takového.Kotouč origoš je střibrný a on je měl šedé se znakama vw audi a destičky v origo krabici. Po dvou dnech zrezivěly a barva nikde origoš i po 5 letech je stříbrný,jo a destičky no name se znakem škoda který zmizel
			
			
									
									VW Passat 2.0Tdi, OI 1.9 Tdi, OII 4x4 1.9 Tdi
						no je fakt,že jak píše tomas,příště kdybych to měnil půjdu origo do škodovky,ale přeci je nebudu kupovat znova....zkusím to nechat stočit,ale teď co tedy za destičky??? jakou značku. já ještě jak vůl hlavně říkal dodržet u obojího stejnou značku - mají to k sobě sladěný  
			
			
									
									
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
						Neska se už kur.a nedá ničemu věřit. To je past vedle pasti......slovacek.milos píše:tak je asi v deskách moc kovu, já už několikrát prokázal že na jakékoliv kotouče dáš staré desky z prvovýroby kde je ještě nějaký milimeřík je pokoj,Kamil-TDI píše:[
No to je právě vono,liťáky mám zasraný až hrůza!!!
pak fachčí remsa, pak jedny co používám já a jinak je to furt sázka do loterie
 
  
Škoda Octavia Scout 2,0tdi 110kw CRMB manuál 
						
Hmm neměl sem problém...občas si připískonou jinak brzdí pěkně.Předek vrt. zimm 288/ Textar zadek nevím nevrtaný 256/Brembo deskám a taky pěkně oleštěný.
			
			
									
									VW G V Variant 2.0-103Kw /Xenon/ESP/DSG/10X air./Výhřev sesdaku/Multi volant+pádla/Webasto/Panorama/Tempomat/Dešták/samost. zrc./ zas.230V/Dvojitá podl./atd..
						
- 
				slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34016
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- 
				slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34016
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
taky mi nejde občas povolit ten šrůbTomas.cz píše:To musiš alternator turbo ven, to je utahle momenťakem to je gola jak prase...
 ale je fakt,že elektrony mívám hodně špinavé od brusu
  ale je fakt,že elektrony mívám hodně špinavé od brusuŠkoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
						- 
				slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34016
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice





