Stránka 2 z 2
Napsal: 06 lis 2012, 21:09
od M4rt4s
Forest píše:@M4rt4s: a co by sis pak pral napsat na nahrobni kamen? "Ten, ktery uprednostnil vykon nad vlastnim bezpecim"?

To zase né

ale když se to tam jinak nevejde

Napsal: 06 lis 2012, 21:11
od Bóďa
No tak určitě nejezdit bez výztuhy...
Raději menší IC, nebo z ARL.
Napsal: 06 lis 2012, 21:21
od peeeetr
Forest píše:
Vedel bych o jednom narazniku, ktery by to mohl dost mozna pojmout, a dokonce i s TUV
už ho máš na autě teda?
Napsal: 06 lis 2012, 21:23
od M4rt4s
a kdybych ho tam nějak nacpal, bude to mít nejakej vliv ? bude to znát ?
+ jak tu nekdo psal otázka za jak dlouho to turbo nafouká, to je taky dobrá otázka na kterouneznám odpověď

abych pak nemuse čekat ještě dýl

ic
Napsal: 06 lis 2012, 21:38
od mercedes
máš sz
Napsal: 07 lis 2012, 07:17
od marena tdi
M4rt4s píše:a kdybych ho tam nějak nacpal, bude to mít nejakej vliv ? bude to znát ?
+ jak tu nekdo psal otázka za jak dlouho to turbo nafouká, to je taky dobrá otázka na kterouneznám odpověď

abych pak nemuse čekat ještě dýl

vedeni nekomentuju . to mluvi samo za sebe.chladic je videt ze nekdo prevaroval a nedal si s tim moc prace.predelat ho na jednostranny by slo .
osobne by mne zajimal vnitrni prurez chladice-pak bych se rozhodl jestli to ma cenu predelavat nebo radeji koupit novy.
jinak na G IV pocitej ze pokud nedas jiny predni naraznik nez original tak se s tim budes prat aby jsi to tam napasoval.super by bylo namontovat ARL stenu s vedenim ale to nebude jednoduche.
Napsal: 07 lis 2012, 17:02
od M4rt4s
všichni se bojí otázky jestli má smysl dávat na origo GIV větší IC (tenhle nebo jinej) jestli to má vliv

jinak kouknu na rozmery tohoto IC

Napsal: 07 lis 2012, 17:23
od Forest
Toho se nikdo neboji, boji se toho, ze zbytecne utratis prachy za neco, co nema smysl. Pokud to nechces nechat chipovat, vykasli se na to a radeji vezmi mladou na veceri a udelej ji pomysleni.
Napsal: 07 lis 2012, 17:44
od M4rt4s
Forest píše:Toho se nikdo neboji, boji se toho, ze zbytecne utratis prachy za neco, co nema smysl. Pokud to nechces nechat chipovat, vykasli se na to a radeji vezmi mladou na veceri a udelej ji pomysleni.

ted pročítam dlouhý vlákno co mi poslal "live69"
http://www.dieselpower.cz/forum/viewtop ... &start=510
a "Huml" tam dělá log teploty nasávanýho vzduchu, na to bych moch kouknout a podle toho se rozhodnout jestli je třeba víc chladit
"Forest" jinak sem rád, že chcete šetřit moje peníze

sem chudej student a živit GIV a CBR 900RR je náročný

Napsal: 08 lis 2012, 09:20
od Wlado92
Ja som to poriesil takto je to cooler zo sharanu a domceky po bokoch boli plastove tak som ich dal pre a narezal trojuholniky kupil rurku a pozvaral to dokopy

Napsal: 08 lis 2012, 18:01
od M4rt4s
Wlado92 píše:Ja som to poriesil takto je to cooler zo sharanu a domceky po bokoch boli plastove tak som ich dal pre a narezal trojuholniky kupil rurku a pozvaral to dokopy

co to tam máš za nárazník ?
Napsal: 13 lis 2012, 21:55
od VirusNo5
Zdravim , ja by som sa len mimo topic opytal , mam octaviu vid podpis , a mam tam seriovy IC , ma zmysel vymenit ho za IC z passata 96 kw ? a vojde mi tam namiesto serioveho ? ,alebo radsej kupit vecsi FMIC ? diik

Napsal: 13 lis 2012, 22:03
od live69
z passata o ničem to máš to samé! FMIC určitě
Napsal: 13 lis 2012, 22:05
od VirusNo5
a nejaku alternativu ? myslim nejaky IC z nejakeho ineho auta , neviem ci by som chcel silou mocou FMIC , zas az taky vykon nebude , ci ??

diik