na sériovce jsem udělal 2,1barumev1 píše:zaleží na tom o kolik zvedneš tlak, čidlo maš do 1,5baru takže do teto hodnoty by do nouzaku padat nemělo, jinak ze seriovým turbem bych ani větší tlak nedoporučoval, sice oldaf jezdil na tlaku 1,6 ale myslím že na serii je těch 1.4-1.5 dost
TDS intercooler
Moderátoři: šulda, Moderátoři
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
to si dělaš snad prdel 2.1baru na tdsovem turbuoldaf píše:na sériovce jsem udělal 2,1barumev1 píše:zaleží na tom o kolik zvedneš tlak, čidlo maš do 1,5baru takže do teto hodnoty by do nouzaku padat nemělo, jinak ze seriovým turbem bych ani větší tlak nedoporučoval, sice oldaf jezdil na tlaku 1,6 ale myslím že na serii je těch 1.4-1.5 dostale s 12mm hlavou, myslím že ten starej obtok si nechá líbit daleko víc než kdejaká naklápěčka, v e34 mám teď už asi 30 tisíc kilometrů na origo turbu 1,8 a nepozoruju že by mu to vadilo, a to s autem tahám dost těžký vleky takže je plnej tlak skoro furt
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
Právě že si furt říkám že s origo turbem mi to jezdilo líp než s tou 2260. U tý 2260 je cítit větší kopanec u origo turba je to pozvolnější ale po naplnění to jelo stejně. V nízkých otáčkách do 1700ot to jede líp s origo turbem ale to bude tím že spaliny líp jdou ven přes obtok, v nízkých otáčkách jsou u naklápěčky lopatky moc přivřený a komůrkáč produkuje dost spalin takže ty spaliny dost brzděj, aspoň mi to tak připadá. A hlavně obtokový turbo jsem nikdy žádný nezničil, kromě toho že se vyběhalo na středu, nikdy žádná destrukce, na rozdíl od těch naklápěček, s tím mám problémy furt. Takže 2260 půjde ven. Jen co najdu nějakej pěknej obtok.
Naposledy upravil(a) oldaf dne 20 lis 2012, 22:17, celkem upraveno 1 x.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
tak to si mi ani neměl psát, ted když sem myslel, že mam turbo i čerpadlo ok to začnu snad řešit cele znova
ten vykon je hrozná droga 
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
Jojo, to znám. Teď jsem dělal jednomu klukovi z prahy E30 2,4td na mechaniku, trochu jsem mu to naladil, za tejden byl zpět že to jede málo ať s tím něco udělam, že prej chce maximum co se z toho dá dostat. Tak jsem mu to nastavil na 2,3baru (origo turbo) (to je zatím můj nej tlak), čerpadlo max, volnoběh nešel stáhnout pod 1000ot, upravenej přidavač, v tom lehkým autě to jelo jak kráva za tři to v pohodě hrabalo, zadek furt ležel na zemi. Jenže to vydrželo tejden, rozpadlo se olejový čerpadlo, turbo se hned zadřelomev1 píše:tak to si mi ani neměl psát, ted když sem myslel, že mam turbo i čerpadlo ok to začnu snad řešit cele znova![]()
ten vykon je hrozná droga
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
no ja už s tlakem jit vyš nemužu na turbu, mam vysoke EMP
zase bych ho popravil, tak jak to posloucham čeka mě další turbo
at mužu jit aspon na 2.5baru
, ale asi budu muset začít řešit i pružiny na ventylech, na ten tlak už jsou celkem slabe a když to na jedničku přeženu a vyletí mi to rychle do otáček tak v motoru zaklepe, seknou se ventily a než se zase rozchodí tak to chvíli trvá a nechce to jet a skoro to zdechne, už sme to řešili s Dawem a nic sme nevyřešili jak tomu zabranit tak si musim davat na to bacha
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
to je právě ono, na e39 s naklápěčkou a 2260 mi to vyvěšuje ventily až do třetího kvaltu, na e34s origo turbem mi to udělá málokdy a to mám 12mm hlavu. Na mTDI mi to dělá taky furt a tam mám naklápěčku, podle mě to je tím že spaliny přes tu naklápěčku nedokážou utíkat ven a ventily ten tlak nedokážou ve spalovacím prostoru překonat takže se vytlačí olej z hydroštelů ven a chvilku to trvá než se zas natlakujou, do tý doby zůstanou ventily zavřený, tohle už se řešilo tady před pár rokama a k ničemu to nedošlo.Pružinama jsem to zkoušel řešit a bylo to jen horší, dal jsem pod ně podložky a hydroštely to nezvládaly mačkat. Už jsem přemejšlel vyhodit hydroštely a dát místo nich jen válečky ale to bych pak musel řešit jak dělat ventilový vůle.mev1 píše:no ja už s tlakem jit vyš nemužu na turbu, mam vysoke EMPzase bych ho popravil, tak jak to posloucham čeka mě další turbo
at mužu jit aspon na 2.5baru
, ale asi budu muset začít řešit i pružiny na ventylech, na ten tlak už jsou celkem slabe a když to na jedničku přeženu a vyletí mi to rychle do otáček tak v motoru zaklepe, seknou se ventily a než se zase rozchodí tak to chvíli trvá a nechce to jet a skoro to zdechne, už sme to řešili s Dawem a nic sme nevyřešili jak tomu zabranit tak si musim davat na to bacha
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Aha, konecne sem trochu zjistil jak to je, no takze pokud se budu s tdsem chtit dostat jeste dal, bude to chtit velky obtok, nebo velky obtok a seriove turbo k tomu, ale sladit ty 2 turba bude asi mazec...
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw