Stránka 2 z 2

Napsal: 22 lis 2012, 23:24
od Hans86C
Však souhlas...

Napsal: 23 lis 2012, 07:20
od Tomas.cz
Hans86C píše:Myslíš CR,to jo,ale zase má problematický pohon olej čerpadla..
Ne, myslel jsem BKD.

Napsal: 23 lis 2012, 07:56
od Biimbo
za mě taky BKD po 08 s číslem hlavy s B na konci myslím nebo je tam nějaký jiný označení který rozlišuje pšonskou nebo germánskou hlavu

Napsal: 23 lis 2012, 11:09
od Vici
asi jo.. to BKD z pozdější výroby bude nejmenší zlo.. nevymelou se vstřiky v hlavě, neojede se vačka.. nemá blbej DPF...

BMM 8v s DPF raděj ne, rád páchá sebevraždu...

Napsal: 23 lis 2012, 19:50
od Hans86C
Biimbo píše:za mě taky BKD po 08 s číslem hlavy s B na konci myslím nebo je tam nějaký jiný označení který rozlišuje pšonskou nebo germánskou hlavu
Slyšel jsem o hlavě C ale to bylo u roku myslím 06,takže je to asi různý,nebo si to pletu.. :?

Napsal: 23 lis 2012, 23:01
od Biimbo
C na konci je 8V, B na konci je pro 16V ale nějak nemůžu dohledat co jí předcházelo..

Napsal: 26 pro 2012, 19:46
od bedrich007
Vůbec bych se nebál BMM, máme doma dva a absolutní spokojenost

1. Scout rv. 2007 BMM, služební vůz, najeto. 235tkm, závady byly, ale všechno okolo pohonu 4x4; co se týče motoru nic, turbo původní, vstřiky taktéž, s autem se rozhodně nejezdí jako v peřince, v práci si ho pučují kolegové a nedělá jim problém tomu za studena naložit (zmetci), jezdí krátké (10 krát denně trasa do 2km) i dlouhé trasy a s DPF nebyl jediný problém, kontrolka se nikdy nerožla.

2. Golf V BMM, koupeno se 148tkm, momentálně najeto 157tkm turbo původní, vstřiky taktéž, jezdím hlavně po měste a zase se DPF nikdy neozvalo.

Udělej si názor sám ;)

Jen takový poznatek, moc se mi nezdá že by motor rv.2008 nebyl bez DPF, ale je to možné.