Stránka 2 z 2
Napsal: 17 dub 2007, 21:10
od Package
pocuvaj a co trysky??su dobre?pozeral ich niekto...lebo sa stalo ze po oprave alebo nastaveni cerpadla odisli trysky.zacali ustavat...
Napsal: 17 dub 2007, 21:13
od lobo
triskama to nebude,příčinu hledám v čerpadle...
Napsal: 17 dub 2007, 21:16
od Package
netvrdil by som..dal si tie trysky premerat??za skusku nic nedas...videl som auto po znovunastaveni cerpadla auto dymilo a nedalo sa to zostelovat.dali sme trysky von a ejhla.2 trysky prskali a 2 striekali len na jednu stranu..po vymene ako nove.auto malo 190000..potom ani oblacik dymu
Napsal: 17 dub 2007, 21:18
od lobo
dobrá,mrknu na to....údajně to bylo kontrolovaný,ale víš jak to je....dík
Napsal: 17 dub 2007, 21:25
od Package
jasne..doveruj ale preveruj...mozno to bude dobre..a pritom aj skus pozret aky tlak ide na tie trysky z cerpadla..a ozaj teraz ma napadlo..rozvody ste pozreli?nemohlo sa stat ze poskocili o zub??stalo sa to uz zoparkrat..prides z autom zhasnes motor a na druhy den nenakopnes alebo len s problemami..
Napsal: 17 dub 2007, 21:58
od lobo
rozvody jsou určitě dobrý
Napsal: 01 kvě 2007, 23:38
od conti
To táhlo s membránou slouží jen ke zvyšování volnoběhu u studeného motoru. Závada kterou popisuješ může mít samozřejmě několik příčin. Může být vadné i samotné čerpadlo. Mě se ale pořád jeví jako závada v recirkulaci spalin. Vypadá to že motor nemá dostatek vzduchu. Je to ten černý kouř.
Nestačí jen odpojit EGR ventil. V sacím potrubí je klapka která by mohla být zavřená. Zkonroluj její činnost a případně odpoj ovládací podtlak.

Napsal: 02 kvě 2007, 07:32
od conti
Ještě jednou.
Myslím že máš buď přehozené podtlakové hadičky mezi membránou volnoběhu na čerpadle a ventilem EGR, nebo klapkou v sání a nebo máš přehozené kabely k ovládacím elektromagnetickym ventilům.
Napovídá tomu těch 40 sek. jak píšeš, že to pak funguje. Tak se má právě chovat ten volnoběh.

Napsal: 02 kvě 2007, 10:14
od lobo
Zkusil jsem hnout předvstřikem podle ucha jak radil Origoš a zatím se zdá být vše OK....nechci to zakřiknout,ale už týden to jezdí bez problému.
Napsal: 07 led 2008, 15:46
od lobo
Tak jsem dojezdil....už od podzimu špatné starty na Scudu 1.9 TD a teď jsem nechal změřit tlaky a má to 15, 15, 24 a 4. zatím ještě nevim.
Tak chlapi raďte, co s tim? Nejlepší by bylo sehnat jiný motor, ale to může být taky šlápnutí do neznáma. Na kolik tak zhruba příjde oprava motoru, pokud by byly zapečeny kroužky?
A další otázka....z jakých aut pasuje motor do tohoto vozítka? Jde tam třeba Xara, 405...? Nevíte někdo náhodou o nějakým motoru?
Díky všem
Napsal: 18 kvě 2008, 07:57
od JiRaY
motor tam pasuje ze 405,406,306,xantia,xsara,ZX