pokornasek.pepan píše:mvolesko2 píše:pozadavek na tlak temer seriovej, a proti serii mensi prefuky turba po seslapnuti plynu, jinak EDC17 je temer neutavitelna nekolika nasobne hlidani EGT snimani regulace naklopeni lopatek, lambda atd.Jayson píše:z čeho usuzuješ?
Si pamatuju jak prijel zakazni s OII FL ze ma verzi z nemecka 110k 6st, po uprave 190k a pak mi volal ze to po uprave jede super i 245kmh a dodneska vsechno drzi
Turba KKK a solenoidovy vstrikovace, i filtry fungujou bezproblemu, asi VW ty CR konecne jdou, akorad uz sem videl par prasklejch rozvodovejch remenu
sem tam rozvodak,sem-tam prasklá klika,jinak držej až na zpětné vedení... to se dělá na každym
bud potenciometr,ucpaný,nebo teče chladicka.
Co to ze praskaj kliky, poddimenzovane? Mam CFGB remen tam uz praskl.. pak delala bordel volnobezka, sramotila...
Moje zkusenosti ze ten motor tak svaty neni:
Ted se mi stalo ze po nastartovani uplne klepal motor, litaly otacky nahoru dolu jak kdyby siemens pd jel na tri vallce malem mi jeblo.. nastartoval jsem znovu zase stejny.. pockal jsem chvili a na po třetí v pohode... nechapu co to bylo.. podotýkám ze v nadrzi je rakouska nafta a stalo to v garazi 10C. Napada vas co to bylo?
Spotreba v passatu s dsg je spis na 7litrech mesto i 9..
A jeste mam problem ze i po vymene termostatu nedrzi teplotu vody pri plynulejsi jizde za nulove teploty... coz taky moc nevim jak resit..
Co stin zpetnym vedenim resit to nějak?