Stránka 2 z 3

Napsal: 11 led 2013, 14:13
od sikin1987
honzo kolik ti to zere ve meste? me se hrozne libi interier lybry je chvalenej podvozek,kterej krom zadku neni drahej a auto se da poridit za dobry penize 5 valec sme si vdzycky pral,ale vic nez spotreba me desi to,ze musi pri rozvodech motor ven a u dalsich oprav nevim jak to je

Napsal: 12 led 2013, 11:05
od Honza ITC
sikin1987 píše:honzo kolik ti to zere ve meste? me se hrozne libi interier lybry je chvalenej podvozek,kterej krom zadku neni drahej a auto se da poridit za dobry penize 5 valec sme si vdzycky pral,ale vic nez spotreba me desi to,ze musi pri rozvodech motor ven a u dalsich oprav nevim jak to je
Dlouhodobej průměr vidíš v podpisu. A ten zahrnuje tak 20% město, 20% dálníce a zbytek silnice 1.třídy. A zrovna předpisově nejezdim. Taky za ní občas něco táhnu, to taky spotřebu zvyšuje, atd. Dalo by se minimálně o litr dolu, ale jezdit jak dědek? To neee :-D Jinak palubák umí ukázat i 3,5litru, ale to je fakt nuda :-D :-D

A kde jsi přišel na to, že musí motor ven? To je blbost největší. Tam je místa dost.

Napsal: 12 led 2013, 12:50
od sikin1987
to mi rikal kamos,ze musi motor ven,ze tam je mista stejne jak na marene ja to neposodim z fotky.
no ja budu ted potrebovat neco na jezdeni do prace. a potreboval bych se dostat na kombinovanou spotrebu 5,5 litru. jezdit jak dedek budu. trasa je 25 km a 80% kopcovity teren mezi vesnicema vic jak 90 se tam ani moc neda jet. Nafta nebo LPG na LPG sem nenasel vhodny auto co by jezdilo se spotrebou pod 9 litru. Tak si rikam raci nez supermoderni 1,6 MJTD za 150 tis koupim spolehlivy unijet a vrazim do oprav mozna min,protoze repas bdue levnejsi a na vrakacu sezenu vse

Napsal: 12 led 2013, 13:31
od Honza ITC
sikin1987 píše:to mi rikal kamos,ze musi motor ven,ze tam je mista stejne jak na marene ja to neposodim z fotky.
no ja budu ted potrebovat neco na jezdeni do prace. a potreboval bych se dostat na kombinovanou spotrebu 5,5 litru. jezdit jak dedek budu. trasa je 25 km a 80% kopcovity teren mezi vesnicema vic jak 90 se tam ani moc neda jet. Nafta nebo LPG na LPG sem nenasel vhodny auto co by jezdilo se spotrebou pod 9 litru. Tak si rikam raci nez supermoderni 1,6 MJTD za 150 tis koupim spolehlivy unijet a vrazim do oprav mozna min,protoze repas bdue levnejsi a na vrakacu sezenu vse
Možná kdyby si ty motory neku*vil bionaftou a podobnejma sr*čkama, tak by si nikdy žádný problémy neměl.

Napsal: 12 led 2013, 14:51
od sikin1987
co porad vseci mate? ja chci nove auto uz asi 2 roky. JTD jezdi,ale nechci tak tvrdou svini a 3 dverak.

Napsal: 13 led 2013, 11:06
od Honza ITC
Bravo je tvrdý jo? Taky jsem ho měl a neřekl bych. Lybra má podvozek hodně měkkej, to je jediná věc, která mi na ní vadí, proto jsem si koupil jako druhý auto Alfu GT.

Napsal: 13 led 2013, 23:05
od sikin1987
je tvrdy ma to tvrdy gumy ramen coz je zname,tlumice mam origo GT sj s pruzinama jen vzadu mam marelly. kazdopadne taky nutno dodat,ze mam uz prohnile prahy a podbehy. o tom setrvacniku ani nemluve

Re: repas vstřik. soustavy multijet - vyčištění

Napsal: 14 led 2013, 17:32
od tempest
Peta píše:Tak mne čeká převzetí auta po repasi přidřeného čerpadla CP1 (2 elementy přidřené) a výměně vstřiků. Chtěl bych se dotázat, zda je bezpodmínečně nutné kompletní vyčištění palivové nádrže a vedení paliva - to servis neudělal. Pobere ty špony rozptýlené v palivové soustavě palivový filtr nebo z toho hrozí opětovné riziko poškození čerpadla/vstřiků ? Nerad bych celou akci za více jak 20 tisíc po pár desítkách tisíc km opakoval. Když čtu různé příspěvky,např. jak servis na dci vyměnil vstřiky se šponami a čerpadlo nechal původní, jímá mne hrůza :o
Nech to vyčistit.

korekce vstřiky

Napsal: 28 led 2013, 20:21
od Peta
Tak jak jsem psal dříve - na autě repase čerpadla, nové vstřiky (exchange bosch), regulátor tlaku paliva, ultrazvukem čištěné palivové potrubí.
Studený start se zlepšil (ale někdy taky déle točí), spotřeba bych řekl že je stejná, motor se zvukově a projevem zklidnil a ztichnul. Stav oleje motoru sleduji. Do paliva přidávám aditiva.
Nicméně někdy po studeném startu jde chvíli motor nepravidelně, kolísají otačky, po chvíli se to zklidní. Vzhledem k provedené opravě a hlavně i ceně se mi to stále nezdá v pořádku. Vypovídají přiložené korekce o něčem (rozdíl byl po startu větší, než jsem stačil screen uložit)? Děkuji za názor
Obrázek

Napsal: 29 led 2013, 14:41
od Torgan
Korekcie su v poriadku, nic zavratne pokial je hodnota do +-1

Napsal: 29 led 2013, 17:19
od Peta
může to kolísání otáček po startu dělat EGR ? Tady bohužel není snímání polohy ventilu, elektricky ani test EGR nic nehlásí

Napsal: 29 led 2013, 20:44
od Torgan
EGR pochybbujem ze by znatelne ovplyvnoval chod motoru, aspon sa mi to zatial u ziadneho jtd nestalo. Kolisanie moze ovplyvnovat, palivova sustava, moze si niekde natahovat falosny vzduch kedze to bolo rozoberane. A ked sa motor zohreje sa to utesni a chod motora sa ustali.

Napsal: 29 led 2013, 21:31
od jaykay
EGR to urcite delat muze, zkus ho na zkousku vyradit a uvidis

DPF OFF

Napsal: 12 čer 2013, 07:26
od Peta
Řešil jste prosím někdo DPF OUT na 1,3 JTD ? Optimálně bych chtěl DPF vymontovat bez jakékoli úpravy a poškození s možností namontovat zpět. Filtr jako takový je zatím OK a nechtěl bych jej kuchat.
A co místo něj - sehnat nějaký starší, vykuchat nebo jen potrubí ? A instalovat snímač tlaku ? bude to snímat OK, aby to nerozsvěcelo kontrolku? Už mám DPF plné "zuby", vstřikování je komplet po opravě, přesto zřejmě v důsledku regenerace stále přibývá olej v motoru a ta spotřeba taky není nic moc. Můžete se někdo vyjádřit k hodnotám ohledně DPF z diagnostiky, prosím ? Když jsem diagnostiku připojil, tak ukazovala od poslední regenerace 0 km, data jsou bez zátěže asi 3000otáček, při jízdě v zátěži tlak rostl až na 185 (1x až na 225), údaje o % zanesení filtru nevím jak jsou interpretovány zde, u některých značek ukazuje až 200% Díky mocObrázek

Napsal: 18 bře 2014, 11:13
od Peta
Tak jsem najezdil nějaké km, pravidelně aditivuji a občas kouknu jak vypadají korekce atd .... Zjišťoval jsem mezitím možnosti odstranění DPF - neboť olej stále přibývá, měním raději už po 5 tis km, nechci aby motor zaklepal úplně .

Narazil jsem na "odborníky", kteří umí vše - DPF OFF u 1,3 u nich není problém, pak na pár lidí kteří o tom něco ví nebo spíš věci dokážou řešit a pár se jich shodlo, že u 1,3 je to trochu problém a výsledek nemusí být 100% OK, jiní řekli u 1,3 ne.. Jak jsem koupil, tak píšu - než jít do nějakého rizika, že po odstranění DPF budou samé problémy (jak taky někdo napsal, jaké horory jej po odstranění čekaly) a nemít záruku, že vše bude fungovat jak má - tak raději zatím nic. Jen jsem se chtěl zeptat, zda někdo z vás nedělá ve Fiatu a nemá přístup k servisním informacím - zda není nějaká verze SW ŘJ, která by řešila nebo upravovala proces regenerace. Vím, že u některých značek bylo přibývání oleje v důsledku regenerací DPF řešeno svolávací akcí a přehráním nového SW. Na důsledné kontroly hladiny oleje a možnost přibývání jsou uživatelé výslovně upozorňováni v uživatelské příručce - takže už samotný výrobce ví o čem je řeč.
Tady ve Fiatu asi žijí někde jinde, v životě o ředění oleje při regeneraci neslyšeli a údajně žádná úprava není (přitom 100% vím, že jiná značka používající 1,3 s DPF nový SW v souvislosti s DPF a hladinou oleje má)