Stránka 2 z 2

Napsal: 30 pro 2012, 18:56
od radluk
jedina moznost jak nezhavit je necekat a startovat jak u zazehoveho motoru, prijit a hned tocit klickem...

Napsal: 30 pro 2012, 19:15
od Tomas-Oaza
jenze to ti taky zhavi, to rele sepne a zhavi to nejak 40 sec.
ja ted v mrazech musel startovat ducato sprejem. a kdyz sem byl u toho sam s tim ze sem to tam nasplichal a pak sel startovat tak to motor neutocil. dycky se to jakoby seklo a konec. kdyz mi to tam pak nekdo splichnul jak se motor tocil tak to laplo hned. no ale ty rany to je neco

Napsal: 30 pro 2012, 19:18
od radluk
zhavi, ale nabeh zhavicky trva, neni behem sekundy cela zluta. Takze mezitim chyti normal asi ten ether sam od sebe, ne od zhavicky, stejne je ten sprej vypotrebovany behem par otacek motoru.

Napsal: 30 pro 2012, 19:22
od Tomas-Oaza
jo to kdyz se tam splichne tak to lapne hned :)

sharan

Napsal: 30 pro 2012, 19:47
od TesákPce
Ja teda u Sharana TD 66kW AHU nemam problem startovat bez zhaveni. Zvykly za leta jezdeni vyhradne benzinem, startuji hned a divim se, ze tak dlouho toci. Jeste ze ma zhaveni tak rychle. Co jsem kdysi jel parkrat 309kou, tam jsem cekal opravdu snad 20 vterin na zhasnuti kontrolky i v lete.

Napsal: 30 pro 2012, 20:55
od 1olej1
pozor!ale je rozdiel to tam striekat hlava nehlava a trosku s tym vediet robit!

ak naozaj iba streknete do sania nie velke mnozstvo ale iba tolko aby to pomohlo startu tak sa da pekne nastartovat bez tych obrovskych ran..
no musim povedat ze uz som mal pomocnika ktory mi to tam striekal aj ked uz som mal nastartovane a to bolo teda strasne to je pravda

momentalne planujem natiahnut hadicku z kabiny do sania aby som si to tam mohol striekat sam bez pomoci a kolko potrebujem ak sa s tym clovek vie hrat tak to vobec nieje take strasne

Napsal: 30 pro 2012, 21:51
od HNLW453
jakej je rozdíl mezi cenou spreje a cenou žhavících svíček?

Na moje auto jsem sehnal nové svíčky NGK za 200,-kč, aby se mi to vyplatil sprej, musel by stát 50,-kč.

(crazy)
a to ajko pokaždé otvíráte tu zmrzlou haupnu a stříkáte to někam do airboxu jo? :? :o

Napsal: 30 pro 2012, 22:03
od ezop
sprej stoji 90 a jak maš tlaky v řouti tak ti ani žhavičky nepomužou.Mam s tim hodně zkušenosti pže jezdim na vyjetak a tam je spreje třeba.Je fakt že zprva sem do sani valil hlava nehlava pak rychle do auta nažhavit a bim prask rany jak svina kolikrat to zastavilo motor.Ted trochu střiknu v klidečku počkam až se sprej rozleze po sani skočim do auta a bez žhaveni s trocha plinem startuju a nikdy žadna rana a mlaceni.

Napsal: 30 pro 2012, 22:13
od TesákPce
Taky myslim ze pri tomto druhu paliva a kor pri chladnejsim pocasi jsou nove svice pekne ale prd platne. Jinak jsem pred chvili prave pro vetsi spotrebu provozem na Mo koukal svice. Zatim jen letmo a pouze v Kelly. Na palnovane Mb 124 stovku po sleve asi 160 uz ty lepsi. Myslim ze Cjampion a Beru skoro za stejnou cenu. Po spaleni 15l MO je mam nove vsechny :-)
Ezop, nemas vyplneno odkud jsi? Dal bych s Tebou rad kafe :-) Jedno mesto nedaleko Pardub. jezdi zeleny t4, takovy zajimavy a docela taky kouri. To asi nebudes Ty?

Napsal: 31 pro 2012, 14:32
od ezop
ne ne to nejsem ja :D Jsem z Krnova takže je to trochu z ruky :) Je zajmave že mě to za jizdy nekouři jen na volnoběch to šlo trochu poznat.Že by to bylo tim předehřevem?6e jde k tryskam už ohřatej olej?Na jaro to musim vyzkoušet a ohřev vypojit a pozorovat změny.Samozřejmě za studena to čadilo než se to zahřalo.Jo a airbox nesundavam vubec.Za turbem mam nalinky vyvod bud na tlak vzduchu nebo na přidavač paliva na čerpadle no každopadně ho mam zaslepenej tak vyndam jen zaslepku střiknu zaslepku hodim zpatky a je to.