Kupa auta

Citroen, Peugeot, Renault..

Moderátoři: šulda, Moderátoři

sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

ani kdyz se odstrani??
ja benzinaka neuzivim ve meste. tata jezdi to co ja s fabii htp za á litru tak si predstav kolik by zrala nejaka nevim 1,8. 4 roky sem jezdil s JTD mesto do 10 km a nic se nedelo ani turbo, vstriky zacinaji az ted po vyfritu,ale to uz neplanuju delat
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
Ferrari1980
Přispěvovatel
Příspěvky: 411
Registrován: 16 kvě 2012, 19:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Partizánske

Příspěvek od Ferrari1980 »

sikin1987 píše:ale motory jako je 1,4 HDi a 1,5 dci se mi moc libi. muzete mi nekdo poradit jak to je se sepotrebou oproti 1,9tkam?
Záleží, ako jazdíš...kamarát má Clio 1,5 dCi, tuším 63kW a spotrebu 4,2-4,4 l/100; ale vyslovené mesto nejazdí...ale verím, že s atkým motorom sa pri kľudnom štýle dá jazdiť mesto za 5l/100. Ale na druhú stranu, zásadný rozdiel veru voči 1,9 nebude, pretože s podobnými hodnotami jazdil kamarát s Fobiou 1,9 Tdi 74 kW...inak, dosť sa tu nadáva na 1,4 HDi od PSA,ale neviem súdiť.

Ja si myslím, že pri jazdení mesto a prímestké trasy bude spotrebovo jemne lepší menší objem, ale akonáhle sa jazdí aj na dlhšie trasy, tak už je to skôr v prospech väčšieho objemu...
Megane I, 2001, 1,9 D
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW :-)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

jaykay- co je špatného? Že při najetých více kilometrech, motor čekají velké investice.2.0 HDI vychází ještě z tuhých "poctivých" starých dieselů s litinovým blokem, kde to, na co já poukazuji způsobuje systém vstřikování paliva , který má svou omezenou životnost.Motor jako takový je v pohodě..1,6 je nová doba, rychle na svět rychle ze světa, konstrukčně zajímavý, ale je to sračka. Vše je miniaturizováno a odlehčeno, je to po určítém proběhu km znát.Tohle auto jedině nové, protože jelikož údaj tachometru nemá žádnou vypovídací hodnotu, může tenhle motor mnoho lidí pěkně finačně zničit.. U dřívějších motorů včetně 2.0 HDI /mimo vstřikování/ nebylo co by mohlo totálně selhat. Přitom 1,6 s 80kw ve Fordu jezdí bezvadně, ale jak dlouho?Ale je to samozřejmě můj soukromý názor. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
jaykay
Aktivista
Příspěvky: 2231
Registrován: 06 říj 2006, 14:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice

Příspěvek od jaykay »

jericho-3 píše:jaykay- co je špatného? Že při najetých více kilometrech, motor čekají velké investice.2.0 HDI vychází ještě z tuhých "poctivých" starých dieselů s litinovým blokem, kde to, na co já poukazuji způsobuje systém vstřikování paliva , který má svou omezenou životnost.Motor jako takový je v pohodě..1,6 je nová doba, rychle na svět rychle ze světa, konstrukčně zajímavý, ale je to sračka. Vše je miniaturizováno a odlehčeno, je to po určítém proběhu km znát.Tohle auto jedině nové, protože jelikož údaj tachometru nemá žádnou vypovídací hodnotu, může tenhle motor mnoho lidí pěkně finačně zničit.. U dřívějších motorů včetně 2.0 HDI /mimo vstřikování/ nebylo co by mohlo totálně selhat. Přitom 1,6 s 80kw ve Fordu jezdí bezvadně, ale jak dlouho?Ale je to samozřejmě můj soukromý názor. :)
ja mam na 1.6hdi natoceno 186.000 a slape jako hodinky, ted budu delat spojku, dvouhmota stale OK

ale 2.0HDI je urcite mechanicky odolnejsi, o tom zadna, jen podle me neni 1.6HDI takovej srac, jak nekdo tvrdi, kamarad dela v servisu Peugeot, jezdi tam spousty 1.6tek s vysokym poctem km a OK, jen to chce menit olej v rozumnem intervalu a ne po 30ti tis. km

btw ted v tech nedavnych mrazech cca -16 start na brnk jako v +10ti
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

toho se prave bojim. muj unijet ma najeto presn 190 tis a ma tlaky jak krava,puvodni turbo tlaci krasne proste drzak az na servacnik a ted odpalene cerpadlo moji vinou. kamos ma stejny auto ma temer 600 tis
co se tyce mechanicke stranky nemame problem.
vstriky jsou proti GO motoru prkotina dat 10 tis za repas je sranda proti 60 za GO motoru. jestli ty nove mrdky vydrzi fkat treba jen 300 tis a ja koupim neco co ma na budiku 130 a ma 260,tak to je naprd. to si raci najdu nezhnilou rotacku TDI vemu ji v golfu nebo leonu
1,4HDi je pry strasne spolehlivy, ma vysoky interval na rozvody, silene levyn turbo samozrejme obtokovy nema dvouhmotu myslim,ze ani hydrauliku na spojku a jine veci
ale nevim jestli unesu skok na temer polovicny kroutici moment.
jaky nazor mate na PDcko? kolik to najede aniz by se museli repasovat vstriky? tam kdyz tecou propali se pist ze?
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
jaykay
Aktivista
Příspěvky: 2231
Registrován: 06 říj 2006, 14:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice

Příspěvek od jaykay »

tak 600tis km mam pocit, ze "moderni" motory uz tezko najedou :)
uchcanej vstrik ti propali pist na jakemkoli motoru, to neni specialita TDI PD :)
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

no prave a jak najit auto co ma najeto 90? nebo 130? to je to co bude nejhorsi.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

jaykay, to je právě ono, lidé věří výrobci a odmítají měnit drahý olej dříve. Ford má 25000 km u 1,6 HDI a firma jej tak mění, ať si říká, každý co chce. Až když se rozsypou vahadla nebo odejde turbo, koukají jako vyorané myši, když účetní musí vyndavat mnoho tisícikorun. A tak, jak jsou ty vahadla rozhadrované, svědčí buď o nekvalitním oleji nebo velkém proběhu..A když nevíš, co má motor za sebou /koupeno v bazaru/, a jelikož je třeba motor v regeneraci a místo oleje je tam nafta., těžko určit viníka..Můj subjektivní názor je, že je to sráč/plechové vahadlo s kolečkem a jehlami../.Jsou to prostě pitomci..ti výrobci.. a co se týče stočených tachometrů., je to národní vlastnost... :(
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
jaykay
Aktivista
Příspěvky: 2231
Registrován: 06 říj 2006, 14:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice

Příspěvek od jaykay »

jericho-3 píše:jaykay, to je právě ono, lidé věří výrobci a odmítají měnit drahý olej dříve. Ford má 25000 km u 1,6 HDI a firma jej tak mění, ať si říká, každý co chce. Až když se rozsypou vahadla nebo odejde turbo, koukají jako vyorané myši, když účetní musí vyndavat mnoho tisícikorun. A tak, jak jsou ty vahadla rozhadrované, svědčí buď o nekvalitním oleji nebo velkém proběhu..A když nevíš, co má motor za sebou /koupeno v bazaru/, a jelikož je třeba motor v regeneraci a místo oleje je tam nafta., těžko určit viníka..Můj subjektivní názor je, že je to sráč/plechové vahadlo s kolečkem a jehlami../.Jsou to prostě pitomci..ti výrobci.. a co se týče stočených tachometrů., je to národní vlastnost... :(
u nas v Peugeotu na predpis vyrobce prdej a kazdymu naordinujou max 15tis km nebo rok
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

tak kamos me zvyklal k rotacce. ja chtel neco moderni a pekny,ale musel bych dat tak 150 tis min a nejak ted nechcu tolik investovat a chytit auto co me zrujnuje. raci overeny motor ve starym krapu jako je ochcavka:( vubec se mi nelibi,ale hodne dlouho sem chtel 4X4 takze bych to mohl spojit.
takze az poresim co s mojim JTD,kde odchazi cerpadlo aj vstriky,tak zacnu hledat schopnou rotacku bud v leonu,golfu nebo oktave
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Odpovědi: 0
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

jericho-3 píše:Každé staré HDI je na hovno. Jelikož jsou stočené všechny, je to na ho.no všechno... :)
Tak tak...Ruky prec kym ti tie verkle nevybielia ucet (LOL)
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Odpovědi: 0
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

bjukemen píše:..ber 406ku pohodlie dobry podvozok motor gut das vstreky na repas a jazdis dalej..
Pocuj, ty si nejaky sportovec a co tak dodat ktym vstrekom este no vyvrtaj valce, prekruskuj vyhonuj blok, pomen vsetky tesnenia lebo auta za tebou budu chmatat smiky, ked sa ti ten good podvozok rozsere tak sa prevratis v prvej zakrute...

Ludia, vy si uvedomujete ze chcete kupit Francuzske auto? Viete co obnasa francuzske auto? Nehnevajte sa a neberte ma osobne, ale tu pravidelnu udrzbu si mozte vopchad hlbsie do... Nepomoze vam nic. Ked sa to zacne RAZ srat, skoncili ste.

Skrata PSA nedajboze renault ani zadarmo...
citronada
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 09 pro 2012, 19:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od citronada »

muzes mi to prosim vysvetlit co obnasi franzouske auto a ty problemy? mam citroeny a peugeoty dobrejch 15 let, sice 1,9d a 1,9td, ale prisaham ze vzivote se mi na tom nic nevysralo, a to ze jsem docela prase a auto nesetrim, akorat delam beznou udrzbu, mam jeste vw multivan t4 2,5tdi uz taky par let a vsechno taky ok, az na to ze jednou prasknul remen...mimo to mam xsaru 2,0hdi 66kw a krom toho ze to oproti starejm naftakum trva nez to zacne topit tak si na nic nestezuju.
Uživatelský avatar
Ferrari1980
Přispěvovatel
Příspěvky: 411
Registrován: 16 kvě 2012, 19:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Partizánske

Příspěvek od Ferrari1980 »

Sayllo, a keď sa začne srať VW, tak to je pohoda (noteeth)
Megane I, 2001, 1,9 D
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW :-)
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

já bych ty hdi tak nehanil podle mně jsou ty 2.0 ve 406 docela spolehlivý pokud ne zrovna ten tak pak už nevím jakej cr za ty peníze koupit.
Odpovědět

Zpět na „Francouzské vozy“