O1 ASV Teče olej z EGR Proč?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

libor.98
Aktivista
Příspěvky: 1327
Odpovědi: 0
Registrován: 17 zář 2009, 18:47

Příspěvek od libor.98 »

to jo ale ze začátku tu řešil pouze že to teče z EGR
ROBIG
Aktivista
Příspěvky: 1230
Odpovědi: 0
Registrován: 01 úno 2008, 00:27

Příspěvek od ROBIG »

libor.98 píše:to jo ale ze začátku tu řešil pouze že to teče z EGR
Jenže to je důsledek jiné závady.
EGR nevyrábí olej z výfukových plynů a čerstvého vzduchu aby ho pouštěl dírkou ven :)
CHrysler 300C 5.7 HEMI :-)
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro :-)
wentil
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Odpovědi: 0
Registrován: 08 zář 2011, 20:39

Příspěvek od wentil »

ROBIG píše:
wentil píše:Tak to děláme stejně. Odpojit naftu a natlakovat trubky. Hele To turbo sem jak zalil tak takhle natlačil. Nehledě na to že sem trubku na přívod mazání dal novou. Turbo bylo 100% namazané. To by to nedělalo i před tím.Stejný problém. Spotřeba oleje mraky a z EGR vše venku. A nechci věřit že novej garett by byl po 20tis v háji.

Zkus ještě odpojit hadice na turbu a podívej se na vůle
To zkusit můžu. Zkusim i spodní přepad. Jinak mi to hlava nebere. To starý když jsem vyndal tak vůli moc ani nemělo.Spíš bylo zasraný a špatně regulovalo. Bratránek chtěl nový tak sem to neřešil a dal nový.Všechno vyčistil natlačil olej a to že jsem na to pečlivej a tlačil dlouho přes startér.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Ten sajrat z EGR teče proto, že je EGR ko, u turbomotorů je v sání dycky trochu oleje, ono teda stejně víc mlhy tam bude z odvětrání karteru.
Proto je zbytečné spekulovat, buďto EGR koupit nový ( není to zas takový investice ) a nebo ho vykuchat, někdo tady dával postup jako místo membrány vyříznul závit a natočil šroub, pak nic unikat nebude.
wentil
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Odpovědi: 0
Registrován: 08 zář 2011, 20:39

Příspěvek od wentil »

Tomas.cz píše:Ten sajrat z EGR teče proto, že je EGR ko, u turbomotorů je v sání dycky trochu oleje, ono teda stejně víc mlhy tam bude z odvětrání karteru.
Proto je zbytečné spekulovat, buďto EGR koupit nový ( není to zas takový investice ) a nebo ho vykuchat, někdo tady dával postup jako místo membrány vyříznul závit a natočil šroub, pak nic unikat nebude.
Neřešim trochu, ale 2.5l .Když mi tam ukapne trocha,seru to a nebudu řešit EGR protože je odpojenej.
styblow
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Odpovědi: 0
Registrován: 10 črc 2011, 11:15
Bydliště: Jablonec

Příspěvek od styblow »

Ses si jistej, ze to je uplne new turbo a ne nakej nepovedenej repas prodavanej jako originalni dil?
wentil
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Odpovědi: 0
Registrován: 08 zář 2011, 20:39

Příspěvek od wentil »

styblow píše:Ses si jistej, ze to je uplne new turbo a ne nakej nepovedenej repas prodavanej jako originalni dil?
¨Bral jsem o u nás v Kelly. Origo Garett ještě jsem to kontorloval.
styblow
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Odpovědi: 0
Registrován: 10 črc 2011, 11:15
Bydliště: Jablonec

Příspěvek od styblow »

wentil píše:
styblow píše:Ses si jistej, ze to je uplne new turbo a ne nakej nepovedenej repas prodavanej jako originalni dil?
¨Bral jsem o u nás v Kelly. Origo Garett ještě jsem to kontorloval.
OT: kolik si za nej dal?
wentil
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Odpovědi: 0
Registrován: 08 zář 2011, 20:39

Příspěvek od wentil »

Ted sem zkontroloval vule na turbu a zadna.
wentil
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Odpovědi: 0
Registrován: 08 zář 2011, 20:39

Příspěvek od wentil »

styblow píše:
wentil píše:
styblow píše:Ses si jistej, ze to je uplne new turbo a ne nakej nepovedenej repas prodavanej jako originalni dil?
¨Bral jsem o u nás v Kelly. Origo Garett ještě jsem to kontorloval.
OT: kolik si za nej dal?
Něco kolem 13500,-
Uživatelský avatar
optimista
Přispěvovatel
Příspěvky: 530
Odpovědi: 0
Registrován: 25 lis 2012, 21:16
Bydliště: michalovce

Příspěvek od optimista »

a kolko oleja mas v intercoleri? ten si kontroloval
s 120gls T603 favorit opel astra g
octavia 1 tdi 81kw AHF rv 2000 470 xxx tis predana MB B trieda 180D automat ma moja lepsia polovicka
golf 4 1.6 benzin mercedes w 211 220 cdi 2008 origo diag mercedes bmw univerzalna diag launch x 431
wentil
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Odpovědi: 0
Registrován: 08 zář 2011, 20:39

Příspěvek od wentil »

optimista píše:a kolko oleja mas v intercoleri? ten si kontroloval
Klasika 1-2dc
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Odpovědi: 0
Registrován: 15 črc 2010, 16:45

Příspěvek od senioring1 »

Olej do EGR ide z odvetrania kľukovej skrine . Vysoká spotreba môže byť spôsobená netesnosťou piestov . 2,5 l oleja musí byť cítiť v spalinách . Prekontroluj kompresné tlaky.
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“