Jaky hybrid pro cca 230Hp??
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
Smoke
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
Orig nd nejde sehnat, hybridy jsou znacne stary, uz by ti dedecky mohli pustit a zacit treba plug and play gtb a novejsi jak jinde ve svete.
A 2260 vyvazena do 208t ot je trocha prehnane, kdyz ma max 180
A 2260 vyvazena do 208t ot je trocha prehnane, kdyz ma max 180
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
jo jo taky jsem pohledal. To by znamenalo udělat ještě svody na zakázku nebo koupit ty hotový za 30 koliků. Předělat na podtlak a zřejmě ho ještě pootočit, jestli jsem to dobře pochopil. Potencionál někdo píše 250 někdo 230 ale těch 230 by určo nebyl problém. Co se týče hybridu někomu maká dobře někdo už by ho zase nedal ale jinak samá chvála na to GTB 1756 vk. Kdybych se vešel do 30 tak bych do toho šel ale vidím to pořád na hybrida. To nepočítám předělat mazání, sání, výtlak to už by byla maličkost no a výfuk, což by stejně bylo potřeba, když se jde přes 200hp. Nejlepší bude se poradit přímo s úpravcem jinak to nevidím.
Leon ASZ, fmic, GTB 1756, 209PS 457Nm mírný kouř, Brembo 323mm a 280mm
-
Smoke
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
250 da, coz u hybrida je risk i 230, predelani na podtlak je ok, mazani sedi nebo jen upravit odtok, pokud nezvladnes doma tak ti co predelavaj turba by meli umet pomoct... vyfuk A sani se hold predelat musi, nebo aspon redukci. A svody litinove plus redukce nebo si vyrobit nebo koupit. a ze toho tady moc o tomto turbu neni, protoze to zatim skoro nikdo nema a kdyz ma tak mlzi nebo nechal nekde udelat a vi prd
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
tady je graf hybridu 230 PS. Ten vršek je už omezenej tryskama (PP1043)
na tom spodku jsem ještě zapracoval a podle mě je teď ještě mnohem lepší, ale na brzdě jsem už nebyl. Tlak kolem 1,9 báru. Najeto to takhle má asi 40 tis km.

mě to tedy stačí, v 1500 ot když na to přijde to dá 1 bar jako nic
jinak po městě klidně jezdím 1200-1700ot naprosto normálně. Setrvák původní a spodek motoru taky bez šáhnutí. najeto 405 tis km....
na tom spodku jsem ještě zapracoval a podle mě je teď ještě mnohem lepší, ale na brzdě jsem už nebyl. Tlak kolem 1,9 báru. Najeto to takhle má asi 40 tis km.

mě to tedy stačí, v 1500 ot když na to přijde to dá 1 bar jako nic
jinak po městě klidně jezdím 1200-1700ot naprosto normálně. Setrvák původní a spodek motoru taky bez šáhnutí. najeto 405 tis km....
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 
Daval jsem jim taky na prevyvazeni gtb2260vk a poslali mi diagram na mail,tak jsem koukal a sotva to vyvazily do 164tmoucha píše:To nevím, zkus turbopower.cz. Jenže hybrid není nové turbo většinou, je to srovnatelné s repasem. Já jsem kupoval u Turbopower repas GTB2260Vk s předěláním na podtlak a převyvážením do 208tis ot a nebyl s ním sebemenší problém. Zkus se tam domluvit.
Jeto dobre nebo spatne vyvazene? Zajimala by mne reakce od Foresta
GIV 4x4 (AJM 85kw)=vymena za ASZ>KAT-EGR-MAF off,
hybrid_firad+80%_FMIC_Sachs Race_vyfuk D70_
brake 312mm+DSPF_18'' OZ_HP-Sporting+H&R
2xxhp 5xxNm
hybrid_firad+80%_FMIC_Sachs Race_vyfuk D70_
brake 312mm+DSPF_18'' OZ_HP-Sporting+H&R
2xxhp 5xxNm
-
Smoke
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
mirkuv graf je pěknej, ale takto pěkné se zas tak často nevidí, a často s tym bývá problém a zejména s životností.
a 2260 vyváženou jsem viděl do 182t ot, a dle mapy je bezpečná hranice 185t, divné že každé vyvažuje jinak
a 2260 vyváženou jsem viděl do 182t ot, a dle mapy je bezpečná hranice 185t, divné že každé vyvažuje jinak
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
-
Smoke
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
zákaz focení točení vynášení info sdílení a já nevim co všechno, takže bohužel....
ale jinak něco podobného http://www.youtube.com/watch?v=ieVDfnUKN9s
ale jinak něco podobného http://www.youtube.com/watch?v=ieVDfnUKN9s
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno