Jaky hybrid pro cca 230Hp??

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

Orig nd nejde sehnat, hybridy jsou znacne stary, uz by ti dedecky mohli pustit a zacit treba plug and play gtb a novejsi jak jinde ve svete.
A 2260 vyvazena do 208t ot je trocha prehnane, kdyz ma max 180
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Toreto
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 26 zář 2011, 01:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Toreto »

kašli na 17 56 vk kup 20 56 vk ma spodok od 2000 ot a daš časom aj vetší vykon
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

17 jde od 1700 pěkně, a s tou 20 si moc nepomůže když compressor má stejnej, pokud nad 250k tak 2260
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Jeny
Přispěvovatel
Příspěvky: 432
Registrován: 02 lis 2012, 19:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Jeny »

kdyby padla volba tedy na 17 56 vk. Na jaký svody se nechá napasovat?
Leon ASZ, fmic, GTB 1756, 209PS 457Nm mírný kouř, Brembo 323mm a 280mm
Uživatelský avatar
tholis
Přispěvovatel
Příspěvky: 424
Registrován: 31 kvě 2010, 17:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od tholis »

Jany: Co jsem tu hledanim nasel tak svody 1,9tdi z podelnych motoru, ale dost lidi tu pise ze jsou uzke.

Snazil jsem se tu procist vse o 1756 a furt mi neni jasny jaky je jeho potencial? Jakych hodnot je to turbo schopne dosahnout na svodech z podelneho motoru na al vstrikach?
Jeny
Přispěvovatel
Příspěvky: 432
Registrován: 02 lis 2012, 19:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Jeny »

jo jo taky jsem pohledal. To by znamenalo udělat ještě svody na zakázku nebo koupit ty hotový za 30 koliků. Předělat na podtlak a zřejmě ho ještě pootočit, jestli jsem to dobře pochopil. Potencionál někdo píše 250 někdo 230 ale těch 230 by určo nebyl problém. Co se týče hybridu někomu maká dobře někdo už by ho zase nedal ale jinak samá chvála na to GTB 1756 vk. Kdybych se vešel do 30 tak bych do toho šel ale vidím to pořád na hybrida. To nepočítám předělat mazání, sání, výtlak to už by byla maličkost no a výfuk, což by stejně bylo potřeba, když se jde přes 200hp. Nejlepší bude se poradit přímo s úpravcem jinak to nevidím.
Leon ASZ, fmic, GTB 1756, 209PS 457Nm mírný kouř, Brembo 323mm a 280mm
Jeny
Přispěvovatel
Příspěvky: 432
Registrován: 02 lis 2012, 19:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Jeny »

jinak těch 230 koní na origo tryskách je asi nereálných museli by být tip top
Leon ASZ, fmic, GTB 1756, 209PS 457Nm mírný kouř, Brembo 323mm a 280mm
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

250 da, coz u hybrida je risk i 230, predelani na podtlak je ok, mazani sedi nebo jen upravit odtok, pokud nezvladnes doma tak ti co predelavaj turba by meli umet pomoct... vyfuk A sani se hold predelat musi, nebo aspon redukci. A svody litinove plus redukce nebo si vyrobit nebo koupit. a ze toho tady moc o tomto turbu neni, protoze to zatim skoro nikdo nema a kdyz ma tak mlzi nebo nechal nekde udelat a vi prd
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

tady je graf hybridu 230 PS. Ten vršek je už omezenej tryskama (PP1043)
na tom spodku jsem ještě zapracoval a podle mě je teď ještě mnohem lepší, ale na brzdě jsem už nebyl. Tlak kolem 1,9 báru. Najeto to takhle má asi 40 tis km.

Obrázek


mě to tedy stačí, v 1500 ot když na to přijde to dá 1 bar jako nic
jinak po městě klidně jezdím 1200-1700ot naprosto normálně. Setrvák původní a spodek motoru taky bez šáhnutí. najeto 405 tis km....
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
sh.w
Přispěvovatel
Příspěvky: 505
Registrován: 03 dub 2010, 15:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech Republic

Příspěvek od sh.w »

moucha píše:To nevím, zkus turbopower.cz. Jenže hybrid není nové turbo většinou, je to srovnatelné s repasem. Já jsem kupoval u Turbopower repas GTB2260Vk s předěláním na podtlak a převyvážením do 208tis ot a nebyl s ním sebemenší problém. Zkus se tam domluvit.
Daval jsem jim taky na prevyvazeni gtb2260vk a poslali mi diagram na mail,tak jsem koukal a sotva to vyvazily do 164t :?
Jeto dobre nebo spatne vyvazene? Zajimala by mne reakce od Foresta
GIV 4x4 (AJM 85kw)=vymena za ASZ>KAT-EGR-MAF off,
hybrid_firad+80%_FMIC_Sachs Race_vyfuk D70_
brake 312mm+DSPF_18'' OZ_HP-Sporting+H&R
2xxhp 5xxNm
Uživatelský avatar
tholis
Přispěvovatel
Příspěvky: 424
Registrován: 31 kvě 2010, 17:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od tholis »

Takze tech 230HP na obyc svodech s adapterem je realnych? Zacina se mi ten 1756 vk zamlouvat...furt cekam na ten hacek..
Jeny
Přispěvovatel
Příspěvky: 432
Registrován: 02 lis 2012, 19:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Jeny »

Mě taky ještě kde ho sehnat za pěkný peníz :D
Leon ASZ, fmic, GTB 1756, 209PS 457Nm mírný kouř, Brembo 323mm a 280mm
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

mirkuv graf je pěknej, ale takto pěkné se zas tak často nevidí, a často s tym bývá problém a zejména s životností.
a 2260 vyváženou jsem viděl do 182t ot, a dle mapy je bezpečná hranice 185t, divné že každé vyvažuje jinak
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Smoke ,hot sem nějaké video s práce.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

zákaz focení točení vynášení info sdílení a já nevim co všechno, takže bohužel....
ale jinak něco podobného http://www.youtube.com/watch?v=ieVDfnUKN9s
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“