Stránka 2 z 2
Napsal: 27 led 2013, 10:00
od Frenzy
Prosímtě, až budeš úplně fit a odezní všechny halucinace, tak nám prosímtě řekni, na čem jedeš, protože to bude mít daleko větší váhu, než tvůj příspěvek

Třeba se tu díky tobě založí i sekce "drogy"

Napsal: 27 led 2013, 10:15
od Vici
ale v principu má pravdu

Napsal: 27 led 2013, 19:34
od jericho-3
Frenzy, nevím zda to bylo na mě, ale ta moje otázka snad nebyla tak troufalá, nebo se motor při tom výkonu netočí?
Napsal: 27 led 2013, 19:51
od Frenzy
jericho-3 píše:Frenzy, nevím zda to bylo na mě, ale ta moje otázka snad nebyla tak troufalá, nebo se motor při tom výkonu netočí?
Nene, to nebylo na tebe

Jen mě pobavil výklad, čeština a "nesmyslnej" příspěvek zakladatele tohohle topicu, i když, jak píše Vici, v principu má pravdu...
Doteď nevím, jestli se chtěl pochlubit, nebo proč to sem vůbec psal...

Navíc píše: ,,jestly je 81KW naka rotacka je lepsi jak 96KW PD tak at ten nekdo prijede za mnou a dame zavod". Srovnává nesrovnatelný, a i kdyby použil namísto "lepší" "rychlejší", tak i tak by to byl podle mě nesmyslnej příspěvek...

Napsal: 28 led 2013, 17:47
od favo
jericho-3 píše:Favo, nemohu dohledat a nikdo to neřekl v jakém rozsahu otáček lze dosáhnout u motoru PD zmiňovaných 300hp? Díky
Mrkni k Funovi na jeho stránky do sekce grafy a projekty a pod značkou VW hledej Golf IV 1.9 TDi 96kw/310Nm
tady máš odkaz na graf
http://www.tdifun.cz/wp-content/uploads ... _300hp.pdf
Napsal: 28 led 2013, 19:41
od jericho-3
Díky, tak jsem to nějak předpokládal, je to jako jízda s pionýrem, pořád plný knedlík...

Tzn. , že na zatáčkovité trati jej spraskám ani ne se 100 koni odspoda..