výroba stahováku na ložiska kol octavia 1 tdi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
ThrashTheTrash
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
- origoš
- Aktivista
- Příspěvky: 4149
- Registrován: 23 led 2006, 14:21
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Jedinej, kdo si toho všiml. Máš u mne bod.příde mi že se to lisuje "přes kuličky" což se mi nejeví dobře
To je názorný příklad, ja se to dělat nemá. Těhlici ven na pořádným lise vylisovat náboj, potom ložisko, vyčistit od bordelu a rzi, nalisovat nové ložisko za vnější kroužek a teprve potom náboj samozřejmě za vnitřní kroužek.
Jinak poznámku k trapezovýmu šroubu: Mám lis 30 tun a někdy s tím ani nehne. Musím ohřát, nebo si pomoct kladivem. Nějaká udělátka se šroubem, pokud se chceš živit výměnami ložisek pusť z hlavy a pořiď si hydraulický lis. A jestli se Ti jedná o výměnu na vlastním autě, tak to dej někomu udělat, kdo to umí. U mne když někdo přinese těhlici a ložisko, tak to má za 200.
-
Jarda S.
- Aktivista
- Příspěvky: 4311
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
mě to učili že se to tak neděláorigoš píše:Jedinej, kdo si toho všiml. Máš u mne bod.příde mi že se to lisuje "přes kuličky" což se mi nejeví dobře
To je názorný příklad, ja se to dělat nemá.
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Passat AVF 96kw
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34089
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
ThrashTheTrash
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Dělal sem v servisu u kamoša a co takový plastový klece na ložiskách?slovacek.milos píše:by mě zajímalo jak budete lisovat nějakou novou dodávku kde je celý náboj přímo v nápravě
švajc kladivo a mražák je ten nejlepší lis
Nevím co to bylo za dodávky,ale dřív lis nebyl v dílně, vše švajcem, udělalo se ložisko, za 14 dní vysypaný a proč? A hele,plastová klec!Takže lis a jedem!
když je to kvalitní ložisko tak to přes koule nevadí,nahřeješ těhlici a ložisko dáš do mrazáku,mázneš to tak tam přes kuličky naleze pěkně zlehka. Akorat klec musíš zamáčknout šroubovákem.Miki2t píše:Jak delate loziska na Fabii ? je nato nejaka finta, nebo to musi jit pres kulicky ?
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34089
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
ThrashTheTrash píše:tak to mám asi promakanější nahřívám přesně ma 3OO mám lejzrový teploměr, ložisko zasunu z mražáku, nevytahuji ani čidlo abs, za deset minut je ložisko teplé že na něm v pohodě udržíš ruku pak vytáhnu z mražáku náboj a zasunu závitovou tyčí,slovacek.milos píše:A hele,plastová klec!Takže lis a jedem!
dělám to tak desítky let
Palstovu klietku maju len cinske loziska. Normalne loziska ju maju plechovu. Lenze dneska clovek kupi cinsky sunt prebaleny do skatulky CX, ZKL, ZVL a pod. Podotykam ze nikde na slovensku sa loziska nevyrabaju. A najlepsie je zavolat do dealera konkretnej znacky a spytat sa ci vobec take lozisko maju. Kupil som lozisko CX do Fiat Ducato a asi o 8.000km sa rozhucalo. Vymontoval som ho a kukam plastova klietka. Volal som do CX a ta pani na telefone mi povedala, ze mam cinsku napodobeninu kedze oni (firma CX) taky rozmer loziska vobec nevyrabaju a ani nedistribuju
. Osobne montujem FAG, PFI (PQI), a kedysi boli velmi dobre Slavia, ale uz asi 6 rokov ich neviem zohnat.
já FAG a SNR a no problém.. I SKF mělo jednu dobu problém s napodobeninama. Objevily se hodně Ostravsku. Proto tam spousta lidí bere SKF přímo od smluvních zastoupení. Známý co tam dělá dělá generálky náprav a převodovek na NA, s tím měl jednu chvíli problémy, tak radši bere za vyšší ceny u ověřenýho dodavatele.
Pak mi říkali na veletrhu u stánku Wabco, že jejich vzduchotechniku taky kopírují. Vzhledově se to prý pozná jen podle záslepek,kdy čína má červené,které Wabco nepoužívá.. Ale jinak vzhledově uplně stejný díl včetně štítku.
Pak mi říkali na veletrhu u stánku Wabco, že jejich vzduchotechniku taky kopírují. Vzhledově se to prý pozná jen podle záslepek,kdy čína má červené,které Wabco nepoužívá.. Ale jinak vzhledově uplně stejný díl včetně štítku.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
TDI Tech:Kde jsi přišel na to že original ložiska nemaj plastovou klec?Je to naprosto běžné.Jak u FAG,SNR nebo i SKF.A nebo třeba origo z výroby.Třeba na 2003 F.Ducatu jsem jinou klec jak plast neviděl.Jak ve předu tak v zadu.A na výdrži jim to rozhodně neubírá.Kvalita ložiska je hlavně o materiálu a přesnosti výroby.To jestli ty valivé tělesa vede plast nebo kov je dle mne úplně jedno.nikdy jsem neviděl vadu na kleci ale vždy vyštípanou dráhu.A pak je to hlavně o montáži.Pokud ho tam někdo rve kladivem přes kuličky,ty vymáčknou důlky do dráhy a pak to dřív nebo pozdějc začne hučet znova.Proto ložiska pokud není fakt nějaká průserovka na dálnici apod. řeším jen pod lisem.Pěkně všechno očistit,namazat,když je čas ložisko do mrazáku,těhlicu na vařič a pak to tam de jedna báseň.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34089
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Origoši, nevím co máš proti trapézu, u normální těhlice s normálním radiálním ložiskem je to nejšetrnější nalisování , jaké je..Mám možnost lisu a dělám to /samozřejmě ne velké dodávky/ právě takhle.. Právě lis může zaprvé zkurvit těhlici/ohnout/ a za druhé je necitlivý, ono pumpovat s cigárem v hubě je samozřejmě snažší, ale viděl jsem nalisované ložisko křivě, díky tomu, že byl velký lis a rychlá práce..Trapéz ti přesně dává vědět, jak tam ložisko jde , tam nic nezkurvíš. Dělá se to v klidu, pomalu , ale pomalu. profesionální neznamená vždy dobrý..A středního kroužku se člověk může dotknout pouze při nalisovávání náboje a to právě trapézem udělám lépe než lisem.. 
nepropadat panice...
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34089
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice