BMW 325D (E91) 197PS to 244PS @ 509Nm - DIESELPOWER

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

JasteR píše:Nesrovnavam, jen jsem poukazal na to ze ma taky retez, ktery pred uvedenim koncern uvadel jako dozivotni
Vsak nelhal, jsou dozivotni ... kdyz se podelaj, je po motoru a zivotnost dosahla sveho konce (LOL)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

JasteR píše:Jak na co, 3.0 vyssi spotreba, rozvody stoji rekatu, .. na normalne jezdeni naky 2.0BiTDI bohate staci..
Až jednou 3,0d od BMW zkusíš, tak už se k TDI nikdy nevrátíš ;) To není poruchový orlostroj jako v Audi, tam jsou rozvody skutečně na 300tkm. 3,0d v 5er v automatu mi žere stejně jako 2,0TDI ve Scoutu, v některých režimech dokonce i míň. I v -20°C to topí po párset metrech jízdy (bez webasta) atd, atd.... to je skutečně ta radost z jízdy :)
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Registrován: 14 zář 2008, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jayson »

Tak to nemá moc efektivní spalování když topí takhle :)
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Jayson píše:Tak to nemá moc efektivní spalování když topí takhle :)
Kdyby neměl efektivní spalování, tak nežere stejně jak VW dvoulitr...
Spíš se asi někdo důkladněji zamyslel nad tím, kam má to teplo jít.
Uživatelský avatar
Mongo
Přispěvovatel
Příspěvky: 949
Registrován: 16 dub 2007, 16:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mongo »

neviem co placete ze na 3.0 tdi treba robit rozvody po 200tkm.... s robotu a materialom to vychadza na 800€ co si myslim nieje zla ccena... potom ten motor moze ist kludne dalsich xy km.... pri bmw od r.v 2008 je to to iste... tak isto motor von a tiez niekedy aj po 150tkm zacne retaz rachotit... a ci je to 2.0d alebo 3.0d je to jedno... takze by som nevychvaloval do nebies BMW... audi tiez kuri po 20metroch... a tiez bez webasta... kto chce take auto musi pocitat s investiciami... nic nieje zadarmo.. toto je taka nutna dan s luxusu...
Octavia Combi AGR face- Faza 1 in progress (288/232) co nevidiet VA, S764 , Bilstein B4
Passat B5.5 2.8 V6 4motion so skromným nájazdom 574000km
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

Andre, neskúšaj tu reči o BMW keď si v raji VW-čkárov (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“