Stránka 2 z 2
Napsal: 28 úno 2013, 16:39
od Forest
JasteR píše:Nesrovnavam, jen jsem poukazal na to ze ma taky retez, ktery pred uvedenim koncern uvadel jako dozivotni
Vsak nelhal, jsou dozivotni ... kdyz se podelaj, je po motoru a zivotnost dosahla sveho konce

Napsal: 28 úno 2013, 17:02
od Andre
JasteR píše:Jak na co, 3.0 vyssi spotreba, rozvody stoji rekatu, .. na normalne jezdeni naky 2.0BiTDI bohate staci..
Až jednou 3,0d od BMW zkusíš, tak už se k TDI nikdy nevrátíš

To není poruchový orlostroj jako v Audi, tam jsou rozvody skutečně na 300tkm. 3,0d v 5er v automatu mi žere stejně jako 2,0TDI ve Scoutu, v některých režimech dokonce i míň. I v -20°C to topí po párset metrech jízdy (bez webasta) atd, atd.... to je skutečně ta radost z jízdy

Napsal: 28 úno 2013, 17:08
od Jayson
Tak to nemá moc efektivní spalování když topí takhle

Napsal: 28 úno 2013, 17:33
od Andre
Jayson píše:Tak to nemá moc efektivní spalování když topí takhle

Kdyby neměl efektivní spalování, tak nežere stejně jak VW dvoulitr...
Spíš se asi někdo důkladněji zamyslel nad tím, kam má to teplo jít.
Napsal: 01 bře 2013, 10:08
od Mongo
neviem co placete ze na 3.0 tdi treba robit rozvody po 200tkm.... s robotu a materialom to vychadza na 800€ co si myslim nieje zla ccena... potom ten motor moze ist kludne dalsich xy km.... pri bmw od r.v 2008 je to to iste... tak isto motor von a tiez niekedy aj po 150tkm zacne retaz rachotit... a ci je to 2.0d alebo 3.0d je to jedno... takze by som nevychvaloval do nebies BMW... audi tiez kuri po 20metroch... a tiez bez webasta... kto chce take auto musi pocitat s investiciami... nic nieje zadarmo.. toto je taka nutna dan s luxusu...
Napsal: 01 bře 2013, 11:26
od adrian_B
Andre, neskúšaj tu reči o BMW keď si v raji VW-čkárov
