Stránka 2 z 2

Napsal: 28 úno 2013, 16:39
od Forest
JasteR píše:Nesrovnavam, jen jsem poukazal na to ze ma taky retez, ktery pred uvedenim koncern uvadel jako dozivotni
Vsak nelhal, jsou dozivotni ... kdyz se podelaj, je po motoru a zivotnost dosahla sveho konce (LOL)

Napsal: 28 úno 2013, 17:02
od Andre
JasteR píše:Jak na co, 3.0 vyssi spotreba, rozvody stoji rekatu, .. na normalne jezdeni naky 2.0BiTDI bohate staci..
Až jednou 3,0d od BMW zkusíš, tak už se k TDI nikdy nevrátíš ;) To není poruchový orlostroj jako v Audi, tam jsou rozvody skutečně na 300tkm. 3,0d v 5er v automatu mi žere stejně jako 2,0TDI ve Scoutu, v některých režimech dokonce i míň. I v -20°C to topí po párset metrech jízdy (bez webasta) atd, atd.... to je skutečně ta radost z jízdy :)

Napsal: 28 úno 2013, 17:08
od Jayson
Tak to nemá moc efektivní spalování když topí takhle :)

Napsal: 28 úno 2013, 17:33
od Andre
Jayson píše:Tak to nemá moc efektivní spalování když topí takhle :)
Kdyby neměl efektivní spalování, tak nežere stejně jak VW dvoulitr...
Spíš se asi někdo důkladněji zamyslel nad tím, kam má to teplo jít.

Napsal: 01 bře 2013, 10:08
od Mongo
neviem co placete ze na 3.0 tdi treba robit rozvody po 200tkm.... s robotu a materialom to vychadza na 800€ co si myslim nieje zla ccena... potom ten motor moze ist kludne dalsich xy km.... pri bmw od r.v 2008 je to to iste... tak isto motor von a tiez niekedy aj po 150tkm zacne retaz rachotit... a ci je to 2.0d alebo 3.0d je to jedno... takze by som nevychvaloval do nebies BMW... audi tiez kuri po 20metroch... a tiez bez webasta... kto chce take auto musi pocitat s investiciami... nic nieje zadarmo.. toto je taka nutna dan s luxusu...

Napsal: 01 bře 2013, 11:26
od adrian_B
Andre, neskúšaj tu reči o BMW keď si v raji VW-čkárov (noteeth)