
E-85
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Hlavně to není použitelné, když rozerveš bok gumy někde v terénu. Na nějaký ten hřebíček dejme tomu, ale tam se málokdy stane, že to uteče hned. Většinou se s hřebíkem jezdí i několik dnů, než vůbec zjistíš, že máš měkčí kolo.
Čili podle mě ten sprej je o ničem. Pokud chytím hřebík, v drtivé většině případů v pohodě dojedu domů a mnohdy to ani nezjistím. A pokud rozervu bok gumy nebo mi uletí ventil, tak nepomůže ani Tatra sprejů.
Čili podle mě ten sprej je o ničem. Pokud chytím hřebík, v drtivé většině případů v pohodě dojedu domů a mnohdy to ani nezjistím. A pokud rozervu bok gumy nebo mi uletí ventil, tak nepomůže ani Tatra sprejů.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Re: E-85
Cenu to nemá...neušetříš skoro nic. Budeš jenom kurvit auto a přibude ti hromada problémů.barnabas006 píše:Zdravím chtěl bych se zeptat jestli má někdo z Vás zkušenosti s E-85 ve fabii 1.2 40 kw.. přemýšlím o instalaci jednotky tak jestli to má vůbec cenu.. jednotku mám zdarma
Děkuji B
po tom v čem jezdím a co mám všechno OFF nebo ON je každému HOV..
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
osobně zkušenost nemám, ale kamarád dělá přestavby na etanol a sám na něj jezdí. Jedinej problém může nastat s lambda sondou, která zjišťuje "špatný" hodnoty a řídící jednotka se to pořád snaží dorovnávat, takže auto ve výsledku zbytečně moc žere. Čím novější auto, tím větší problém. Nejlíp na E85 jezdí jedoduchý motory, bezvadně to prý funguje na favoritu/felicii 1.3 jednobod.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Ovšem zapomněl jsi napsat, za jakou spotřebu bys jezdil na benzin. Byla by zcela určitě o dva litry nižší.
Nehledě k tomu, že používat ethanol do motoru bez zástavby řídícího systému je nesmysl a hrozí poškození motoru. Ví se totiž, že líh má mnohem vyšší oktanové číslo než benzin a pokud se tomu nepřizpůsobí předstih, hoří výfukové ventily.
Nehledě k tomu, že používat ethanol do motoru bez zástavby řídícího systému je nesmysl a hrozí poškození motoru. Ví se totiž, že líh má mnohem vyšší oktanové číslo než benzin a pokud se tomu nepřizpůsobí předstih, hoří výfukové ventily.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
alfik píše:Tak ja dam svoju skusenost. Tankujem cisty E85 bez jednotky. Spotreba kombi za 7600km 11.7 Kazdy si to dokaze prepocitat pri cene E85 za 26.5 a cene benalu 36.5
Tod moja skusenost.
Jak napsal Marek77. Mít ten motor nohy,tak tě nakope do zádele

po tom v čem jezdím a co mám všechno OFF nebo ON je každému HOV..
Pravda je, že dnešní motory mají poměrně dlouhou regulaci předstihu v závislosti na detonačním klepání. Ovšem ta ve většině případů funguje pouze ve směru dolů - umí dobře předstih snižovat při natankování méně kvalitního paliva s nižším oktanovým číslem. Regulace nahoru zdaleka tak dlouhá není, bohužel. Takže pokud místo předepsaných 95 oktanů natankuju 97, není problém a jednotka si ještě poradí. Ovšem pokud místo 95 oktanů natankuju 110 nebo dokonce 120 oktanů, jednotka už nemá kam regulovat a motor jede na malý předstih. Tím (už podle všeobecných mechanických a strojních pravidel) dochází k hoření později, než by mělo, v důsledku čehož, kromě dalších negativních vlivů, se přehřívají výfukové ventily. Po nějakém čase (který nemusí být až tak dlouhý) dojde k jejich upálení, netěsnosti spalovacích prostorů a ztrátě komprese, výkonu a další příjemné radovánky za tisíce až desetitisíce korun. To se, panečku, ten "ušetřený" dvacetník na kilometru opravdu vyplatí.....
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)