Stránka 2 z 3
Napsal: 18 bře 2013, 16:39
od karluci2
Huml píše:MoFa82 píše:sharik4x4 píše:Já to předělal na klasickej 6q z dvoulitra.Je to jednodušší,dílů na vrakáči habaděj a ještě spojka co vydrží pár koníků navíc.Pokud tam necháš tu malou spojku z 1,9 tak budeš dělat každých 60t dvouhmotu.A na šesku je potřeba pár koníků navíc,aby to vůbec jelo a nebylo to tam jen na parádu.
Protože s původníma 77kw nebude motor stíhat a spotřeba půjde nahoru a ne dolů.Pak to bude postrádat logiku.

trochu s tebou nebudu souhlasit, kolik dílů potřebuješ na to, aby si dal 6Q z 2,0 do 1,9? V mém případě jen vyměníš převodovku(zvládne i podprůměrný mechanik). Navíc tohle je z převodované tak, že 1,2,3,4 jsou téměř stejné, 5tka nepatrně delší plus 6tka na dálnici.
a je to teda seriová skříň nebo je nějak upravená, protože jak jsem psal takový převody jak si napsal jsem u origo převodovky nenašel, a pakliže je upravená, bude cena nesmysl, to se pak finančně určitě vyplatí dát větší 6Q
převodovka je z passata variant 1,6 a kod převodovky je MXP převody jsou pro tuto převodovku standartní
Napsal: 18 bře 2013, 20:30
od Huml
není to spíš MYP? no na to z jak v podstatě novýho auta to je bude jistě jednoduchý ji sehnat a bude stát pakatel, jinak v etce jsou nějaký nesmysly s těma převodama, protože 6ka podle etky vychází lehčí než 5ka
Napsal: 18 bře 2013, 20:43
od Huml
RomanF píše:Pane Huml, jde tohle přehození udělat i pro 6q JCL (Golf/Touran)? Ta pasuje na O2 77kW ale je krátká.
Huml píše:co je to za kód tý 6q převodovky, ty převody se mi nějak nezdají, nikde se mi nic takovýho nepodařilo najít, zatím nejtěžší převod na 6ku 29/40, takže se obávám, že to bude stejně dlouhý jak 5q, jinak řešení pro delší převodovku je, použít hřídele z převodovky z Fabie do obalu z O2, není to zase tolik práce a bude to rychlý jak velkej 6Q, akorát to asi nebude moc pro seriovou 77kW
jako jestli tato převodovka jde použít za JCL? určitě ano, bez problémů
Napsal: 21 bře 2013, 19:15
od kecka
Tak jak to dopadlo ??????
Napsal: 24 bře 2013, 13:39
od MoFa82
Parádně to dopadlo. Žádný problém s výměnou. Stará se vyndala, nová nandala. Startér, poloosy, držák. Vše zůstalo při starém.
A teď to nejlepší
při 2 tis. ot/min je rychlost 119,57 km/h
při 2,2 tis. ot/min je rychlost 131,53 km/h
na dálnici ve stoupání to udrží rychlost 130 km/h i s plně navážený vozem.
Napsal: 24 bře 2013, 15:07
od simirek
Nechci zakladat nove tema,jen se chci zeptat jak zrychlit prevododvku 6q OII 1,9 4x4,uvazoval jsem ze tam dam ze scouta,ale nenasel jsem nikde prevodove pomery,takze nevim jestli by to melo velky vyznam.nevite chlapi nejake reseni?dekuji
Napsal: 30 bře 2013, 14:23
od Bill
MoFa82 píše:Parádně to dopadlo. Žádný problém s výměnou. Stará se vyndala, nová nandala. Startér, poloosy, držák. Vše zůstalo při starém.
A teď to nejlepší
při 2 tis. ot/min je rychlost 119,57 km/h
při 2,2 tis. ot/min je rychlost 131,53 km/h
na dálnici ve stoupání to udrží rychlost 130 km/h i s plně navážený vozem.
Zajímalo by mě, jestli by tam šla bez problému jednohmota kvůli vyššímu výkonu a jestli by ten 6g pak na volnoběhu nechrastil ...
Napsal: 30 bře 2013, 15:10
od MoFa82
Jednohmota tam jde (mám jí tam) a nechrastí na volnoběh
Napsal: 30 bře 2013, 16:33
od Bill
MoFa82 píše:Jednohmota tam jde (mám jí tam) a nechrastí na volnoběh
Tak to moc rád slyším uvažuju o tom taky,ještě dotaz jak moc se ta jednohmota projevuje na zvýšení hlučnosti a přenosu vibrací do kabiny u O II?
U OI s plnýma pukama je to při záběru cítit docela dost...
kolik PS tam máš?
Napsal: 31 srp 2013, 16:58
od zipoman
Nemá prosím někdo tento model převodovky na prodej? Díky
Napsal: 01 zář 2013, 08:27
od MoFa82
mam. co das? prevodovka je uplne nova.
Napsal: 01 zář 2013, 10:10
od TDI tech
Mozem vediet aky je kod tej prevodovky?
Napsal: 01 zář 2013, 19:59
od zipoman
Spíš napiš, na kolik si jí ceníš + prosím připiš kód převodovky.
Napsal: 21 srp 2014, 23:52
od Majkl.fiat
Narazil jsem na tohle téma nahodou, tak jej oživím. Možná je to blbost, ale nebyla by tohle varianta i pro Transportery T4 1,9 a 2,4? Převodovka vypadá dost podobně, myslím že hliníkové víko se soukolím pro 6q by paslo místo toho plechového, jednalo by se o podobnou upravu jako
www.eurotuning.cz,
Minimálně převodovka MYP má téměř stejné odstupňování jako DQL (1,9TD), jen má navíc 6tku, což by udělalo cca 135 kmh/3000 ot. Převod diferenciálu je u obou na pastorku 18zubů oproti 61 u MYP a 83 u DQL, což by možná dovolilo použít celý pajšl krom difu do obalu DQL...
Je to jen doměnka, převodovky sem samozřejmě rozebrané neměl, tak nemužu soudit, ale možná by k tomu někdo měl co říct, určitě by to stálo za porovnání!
Napsal: 01 pro 2014, 14:29
od eurotuning
Dobrý den,
ano, EuroTuning nabízí i úpravy převodovek VW Transporter na 6 stupňové.
Je to ideální řešení pro T4. Montáž se provádí bez vyndání převodovky z auta, v Praze a trvá cca 5-7 hodin. Jako příklad uvádíme odstupňování převodovky DQL upravené na 6 stupňovou
Zdraví EuroTuning,
info@eurotuning.cz