Zabezpečení - vypnutí relé 109 jazýčkovým relé + klasické
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 219
- Registrován: 21 pro 2012, 02:01
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: 15 črc 2010, 16:45
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 219
- Registrován: 21 pro 2012, 02:01
Díky všem.
Nakonec jsem koupil u nás v elektru klasickej páčkovej vypínač, 12V/30A. Chtěl jsem kovovej, kterej líp vypadá a je bytelnější, ale ten neměli
Ještě abych se ujistil - když přeruším drát na pojistku Řj, zloděj nenastartuje. V případě poruchy vypínače tedy auto pojede dál (bude se napájet ze STOP ventilu? A kdyř přeruším relé 109 a auto chcípne, je problém, jeslti to dobře chápu?
Díky
Nakonec jsem koupil u nás v elektru klasickej páčkovej vypínač, 12V/30A. Chtěl jsem kovovej, kterej líp vypadá a je bytelnější, ale ten neměli

Ještě abych se ujistil - když přeruším drát na pojistku Řj, zloděj nenastartuje. V případě poruchy vypínače tedy auto pojede dál (bude se napájet ze STOP ventilu? A kdyř přeruším relé 109 a auto chcípne, je problém, jeslti to dobře chápu?
Díky
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Moja skúsenosť.:
Auto sporadicky odmietalo štartovať. Podozrenie padlo na R109 . Ani po výmene žiadna zmena . Príčinou bola oxidácia kontaktov RJ . Po očistení všetko OK s pôvodnou R109 .
Bol som na STK a naštartovať ani za boha . Mechanik vzal vodič a spojil plus baterky so stop ventilom v okamihu keď som štartoval - motor chytil a aj po odpojení bežal bez problémov do ďalšieho štartovania .
Odporúčam vyskúšať naštartovať bez R109 podľa horeuvedeného .
Auto sporadicky odmietalo štartovať. Podozrenie padlo na R109 . Ani po výmene žiadna zmena . Príčinou bola oxidácia kontaktov RJ . Po očistení všetko OK s pôvodnou R109 .
Bol som na STK a naštartovať ani za boha . Mechanik vzal vodič a spojil plus baterky so stop ventilom v okamihu keď som štartoval - motor chytil a aj po odpojení bežal bez problémov do ďalšieho štartovania .
Odporúčam vyskúšať naštartovať bez R109 podľa horeuvedeného .
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 219
- Registrován: 21 pro 2012, 02:01
No dobře tedy, ale výše bylo napsáno, že je ŘJ napájena i přes stop ventil. V tom případě když prdne pojistka - auto jede dála a porucha vypínače (na pojistku) by neměla mít vliv.p.s. píše:pokud přerušíš pojistku zloděj nenastartuje
pokud ti odejde vypinač auto chcípne dojels![]()
a když přerušíš 109ku je to jako bys přerušil tu pojistku dojels
Mě jde o to, aby mě to někde v rejdu nenechalo pak si můžu vybrat první strom a usteli si mezi veverkama...
senioring1 - zejtra zkusim vytáhnout pojistku s nastartovaným motorem, uvidíme.
pokud vytáhneš pojistku při nastartovaným motoru musí auto umřít a nejít nastartovat jinak to nejni pojistka vhodná k přerušení tajným vypinačem
akorát skus na stop ventil přivést plus a nech tu pojistku vytaženou jestli nastartuješ todle sem neskoušel ale myslím že to nepude uvidíš
akorát skus na stop ventil přivést plus a nech tu pojistku vytaženou jestli nastartuješ todle sem neskoušel ale myslím že to nepude uvidíš

Škoda Octávie Combi 1.9 TDI 81KW
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: 15 črc 2010, 16:45
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 219
- Registrován: 21 pro 2012, 02:01
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 219
- Registrován: 21 pro 2012, 02:01