Vibrace pri zrychleni

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

takyto podobny problem ma aj kamos na G 3 syncro TDI 90 hp.tiez do dvoch tisic vibracie jak slak,ked je nad 2 vsetko v pohode...tiez to ma chipnute,asi max co sa da,lebo ide jak gula,ale aj dymi jak lokomotiva... :-)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

Mě začala strašně klepat řadicí páka, když na čtyřku překročím 2.250 ot./min tak se rozklepe, je to slyšet ale jakoby spíš přímo někde z toho mechanizmu páky v interiéru, těžko říct. Mám tamteď ten blbej vymlácenej dvouhmotej setrvák, tak nevím jestli to nemůže způsobovat on.
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

no na tom golfu bude jednohmota,ale kdyz jsem mnel u jednohmoty spatnou lamelu-lepe rečeno dobré obložení jsem nechal nanejtovat na qh novou lamelu a u te po chvili povolili pružinky tak,že to škubalo jak prase jak při plnym tak při brždění motorem
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

vita- ty asi nevíš na co tam ten setrvák je, vid??? to co píšeš je nesmysl.. stačí se nad tím zamyslet. jak ti ten setrvák v otáčkách může "vyhladit kroutící moment"??? je tam zdůvodu snížení torzních kmitů motorů, aby nešly dál do převodového ústrojí. tím se snižují vibrace a hlučnost. je to v podstatě komfortní záležittost a trochu to odlehčuje převodovce od rázů klikové hřídele.
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
nielo
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 06 kvě 2007, 22:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od nielo »

vita píše:Jak píše Huml: Dvouhmotovej setrvák má vyhlazovat nerovnoměrnej průběh točivýho momentu motoru. Pro určitej max moment sou naladěný i pružinky a hmota setrváku. Když tam máš čip kterej přidá +30% Nm tak je veškerý naladění vtahu - tzn. setrvák nemusí bejt vháji, jen prostě nestíhá (častým používáním v tomhle režimu, půjde do kytek dřív).
Mě tohle dělá Vento taky, myslel sem že to sou pneu ale už tam mám třetí a dělá to furt stejně. Nejvíc na pětku kolem 90km/h když přidám víc plynu (za 2/3) nad 120 km/h to přestane.
Nj, ale ten chip uz je tam nejakej ten rok a zacalo to az tedka...
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

to se neboj. ten na to nemá vliv tak jak píše vita.
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Uživatelský avatar
octavie81
Přispěvovatel
Příspěvky: 343
Registrován: 26 pro 2006, 22:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomoucko

Příspěvek od octavie81 »

ja jsem to u sveho auta vzdal.......mam koktu,prvni majitel,najeto 60tis,delami to od 30 tis km,mirne vibrace radicky pri zrychlovani,kdyz mam radicku rovne,to jest na 3 a 4,pri 1500ot do 1800,nastaveni razeni a ulozeni motoru a prevodovky ok,mam 81kw tdi bez cipu,jestli to je dvouhmota,tak to zjistim za xlet pri vymene,mozna nejaka vyrobni vada..............
Uživatelský avatar
vita
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 11 říj 2006, 12:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde mezi Libercem-Kolínem-Janovickou Lhotou

Příspěvek od vita »

to go.vojta: já to nemyslel tak, že to vyhladí křivku točivýho momentu !!!!!! ale rázy od jednotlivejch válců. Podrobnějc sem to psal v tématu "správná spojka" nebo tak nějak. Moc dobře vim proč tam setrvák je a taky vim proč se teď všude používaj dvouhmoty. Navíc neni čip jako čip. Provedení čipu má dost zásadní vliv na životnost spojky (spolu se způsobem používání)
to nielo: pokud je tam ten čip už dlouho a závada se začala oběvovat až teď tak to pravděpodobně bude dvouhmota. Ale než se pustit do dvouhmoty začal bych od toho levnějšího: zkontrolovat klouby, .... Kdyby byl setrvák na kaši tak by to mlátilo i na volnoběh.
Vento, AFN 81kw + čip (zatim nevim kolik ale jede líp než orig. 81kw :) )
Uživatelský avatar
schonus
Přispěvovatel
Příspěvky: 369
Registrován: 25 led 2006, 09:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Pilsner
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od schonus »

chiptuning píše:
váha píše:
chiptuning píše:je to dvouhmota na 100pro,pomuze vymena,nejlepe sportovni sadu komplet,a asi by bylo dobry trochu snizit kroutak od spoda ;)
proč si všichni myslíte že když se třese motor tak je to automaticky dvouhmota,hlavně u PD? :?
protoze arl s chipem/otazka jak udelanym/ uz ma dost kroutaku na to aby to setrvak nezvladal :o
a proc by to nemel zvladat ? duvod ??
STOledo 1M, AHF - poladeno
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

schonus píše:
chiptuning píše:
váha píše: proč si všichni myslíte že když se třese motor tak je to automaticky dvouhmota,hlavně u PD? :?
protoze arl s chipem/otazka jak udelanym/ uz ma dost kroutaku na to aby to setrvak nezvladal :o
a proc by to nemel zvladat ? duvod ??
protoze pri velkem narustu Nm se rozlame ta pruzina co je skovana v dvouhmote
Obrázek
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

Super obrázek, díky !!! Takže pokud je setrvačník OK, tak by rukou neměl jít vůbec pootočit ? Anebo jaká tam má, anebo může být vůle ? Co se v tom setrvačníku stane, když s ním pootočit jde, vymačkaj se ty pružiny ??? Anebo tam je ještě nějakej gumovej doraz ?
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
nielo
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 06 kvě 2007, 22:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od nielo »

Tak chlapi mam tu exkluzivni videa... Rozdeli jsme starter... zatizili jedno kolo... zaradili 5 a tocili jsme druhym kolem do zaberu a koukali co se deje se setrvakem... posudte sami, co sme videli...
taky jsme koukli na silentblok...

Napiste, co si o tom myslite a co se vam nezda...

http://www.nielo.xf.cz/videa.php
patrick
Přispěvovatel
Příspěvky: 249
Registrován: 21 úno 2007, 19:40
Odpovědi: 0
Bydliště: J. Morava

Příspěvek od patrick »

pěkné clipy :) . Já sem ti na VW psal že to dělávají vnitřní klouby, ale na tom videu je ten setrvák divný, ta vůle je asi velká tak ti teda navim :? Snad to zdárně (hlavně levně) vyřešíš
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

ten setrvák je v poho. vůle je o chlup větší než nový, ale tím to nebude.. je fakt v poho..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Uživatelský avatar
jiriace
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 30 bře 2007, 18:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od jiriace »

Tak přesně ty samý vibrace se mě objevily po úpravě motoru.Projevuje se to na 3,4 a 5 rychl. stupeň v rozmezí 1900-2100ot/min.Je to určitě daný zvýšením točivého momentu.Myslel jsem,že nestíhá spojka,ale zatim neprokluzuje.Tak,že by setrvák?No necham to zatim bejt.Kdzž jsem to už vzdržel 20t km :-D
Octa 1.9TDI 110Hp + Sprint 764,turbo PD130, chip reesha
VW Passat BlueTdi 105kW
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“