
Vibrace pri zrychleni
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Mě začala strašně klepat řadicí páka, když na čtyřku překročím 2.250 ot./min tak se rozklepe, je to slyšet ale jakoby spíš přímo někde z toho mechanizmu páky v interiéru, těžko říct. Mám tamteď ten blbej vymlácenej dvouhmotej setrvák, tak nevím jestli to nemůže způsobovat on.
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 09 říj 2006, 22:00
- Bydliště: Pozdeň
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1871
- Registrován: 02 dub 2006, 11:19
- Bydliště: třebíč
- Kontaktovat uživatele:
vita- ty asi nevíš na co tam ten setrvák je, vid??? to co píšeš je nesmysl.. stačí se nad tím zamyslet. jak ti ten setrvák v otáčkách může "vyhladit kroutící moment"??? je tam zdůvodu snížení torzních kmitů motorů, aby nešly dál do převodového ústrojí. tím se snižují vibrace a hlučnost. je to v podstatě komfortní záležittost a trochu to odlehčuje převodovce od rázů klikové hřídele.
Passat B5 tdi, passat B4 tdi
BMW R1150GS
BMW R1150GS
Nj, ale ten chip uz je tam nejakej ten rok a zacalo to az tedka...vita píše:Jak píše Huml: Dvouhmotovej setrvák má vyhlazovat nerovnoměrnej průběh točivýho momentu motoru. Pro určitej max moment sou naladěný i pružinky a hmota setrváku. Když tam máš čip kterej přidá +30% Nm tak je veškerý naladění vtahu - tzn. setrvák nemusí bejt vháji, jen prostě nestíhá (častým používáním v tomhle režimu, půjde do kytek dřív).
Mě tohle dělá Vento taky, myslel sem že to sou pneu ale už tam mám třetí a dělá to furt stejně. Nejvíc na pětku kolem 90km/h když přidám víc plynu (za 2/3) nad 120 km/h to přestane.
ja jsem to u sveho auta vzdal.......mam koktu,prvni majitel,najeto 60tis,delami to od 30 tis km,mirne vibrace radicky pri zrychlovani,kdyz mam radicku rovne,to jest na 3 a 4,pri 1500ot do 1800,nastaveni razeni a ulozeni motoru a prevodovky ok,mam 81kw tdi bez cipu,jestli to je dvouhmota,tak to zjistim za xlet pri vymene,mozna nejaka vyrobni vada..............
- vita
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 430
- Registrován: 11 říj 2006, 12:21
- Bydliště: Někde mezi Libercem-Kolínem-Janovickou Lhotou
to go.vojta: já to nemyslel tak, že to vyhladí křivku točivýho momentu !!!!!! ale rázy od jednotlivejch válců. Podrobnějc sem to psal v tématu "správná spojka" nebo tak nějak. Moc dobře vim proč tam setrvák je a taky vim proč se teď všude používaj dvouhmoty. Navíc neni čip jako čip. Provedení čipu má dost zásadní vliv na životnost spojky (spolu se způsobem používání)
to nielo: pokud je tam ten čip už dlouho a závada se začala oběvovat až teď tak to pravděpodobně bude dvouhmota. Ale než se pustit do dvouhmoty začal bych od toho levnějšího: zkontrolovat klouby, .... Kdyby byl setrvák na kaši tak by to mlátilo i na volnoběh.
to nielo: pokud je tam ten čip už dlouho a závada se začala oběvovat až teď tak to pravděpodobně bude dvouhmota. Ale než se pustit do dvouhmoty začal bych od toho levnějšího: zkontrolovat klouby, .... Kdyby byl setrvák na kaši tak by to mlátilo i na volnoběh.
Vento, AFN 81kw + čip (zatim nevim kolik ale jede líp než orig. 81kw
)

- schonus
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 369
- Registrován: 25 led 2006, 09:14
- Bydliště: Pilsner
- Kontaktovat uživatele:
a proc by to nemel zvladat ? duvod ??chiptuning píše:protoze arl s chipem/otazka jak udelanym/ uz ma dost kroutaku na to aby to setrvak nezvladalváha píše:proč si všichni myslíte že když se třese motor tak je to automaticky dvouhmota,hlavně u PD?chiptuning píše:je to dvouhmota na 100pro,pomuze vymena,nejlepe sportovni sadu komplet,a asi by bylo dobry trochu snizit kroutak od spoda
STOledo 1M, AHF - poladeno
- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
protoze pri velkem narustu Nm se rozlame ta pruzina co je skovana v dvouhmoteschonus píše:a proc by to nemel zvladat ? duvod ??chiptuning píše:protoze arl s chipem/otazka jak udelanym/ uz ma dost kroutaku na to aby to setrvak nezvladalváha píše: proč si všichni myslíte že když se třese motor tak je to automaticky dvouhmota,hlavně u PD?

Super obrázek, díky !!! Takže pokud je setrvačník OK, tak by rukou neměl jít vůbec pootočit ? Anebo jaká tam má, anebo může být vůle ? Co se v tom setrvačníku stane, když s ním pootočit jde, vymačkaj se ty pružiny ??? Anebo tam je ještě nějakej gumovej doraz ?
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
Tak chlapi mam tu exkluzivni videa... Rozdeli jsme starter... zatizili jedno kolo... zaradili 5 a tocili jsme druhym kolem do zaberu a koukali co se deje se setrvakem... posudte sami, co sme videli...
taky jsme koukli na silentblok...
Napiste, co si o tom myslite a co se vam nezda...
http://www.nielo.xf.cz/videa.php
taky jsme koukli na silentblok...
Napiste, co si o tom myslite a co se vam nezda...
http://www.nielo.xf.cz/videa.php
Tak přesně ty samý vibrace se mě objevily po úpravě motoru.Projevuje se to na 3,4 a 5 rychl. stupeň v rozmezí 1900-2100ot/min.Je to určitě daný zvýšením točivého momentu.Myslel jsem,že nestíhá spojka,ale zatim neprokluzuje.Tak,že by setrvák?No necham to zatim bejt.Kdzž jsem to už vzdržel 20t km 

Octa 1.9TDI 110Hp + Sprint 764,turbo PD130, chip reesha
VW Passat BlueTdi 105kW
VW Passat BlueTdi 105kW