Stránka 2 z 3
Napsal: 23 čer 2013, 21:50
od Fulltank
to abych teda sel objednat olej

Toho oleje tam mas opravdu hodne, muze byt problem v tom.
Napsal: 23 čer 2013, 22:00
od repak
dobre tak co teraz s tym mam spravit? ten stroj tam dal ten olej sam podla zadaneho auta...
Napsal: 23 čer 2013, 22:36
od Fulltank
to mi prijde jako blbost, tolik oleje se tam pri bezny udrzbe nedava. Nech si to udelat znova a dej tam jen 10ml oleje, ikdyz pri takovyhle nalozi co tam byla tam toho uz bude azaz.
klima
Napsal: 23 čer 2013, 23:06
od vynecht
V první řadě se ujisti že větrák je funkční na obě rychlosti. Odpoj konektor a vyzkoušej. Pokud půjde tak hledat dál ve spínacích prvcích, nebo vedení. Až se ujistíš že je vše v pořádku tak jdi po vlastní klimatizaci(moc oleje, ucpaný trubky, špatnej - starej vysoušeč ....)
Napsal: 25 čer 2013, 18:15
od DOLPH
chipmann píše:Pokud si myslis ze 62g je v poradku nema cenu se tu necim zabyvat koukam ze chytrej jsi dost delam klimy nejakou dobu takze vim o cem mluvim pokud je tam toho moc tak ti klima nepojede to dw rozum proste to nepusti tlakovy spinac ale to ty asi vis kdyz jsi takovy chytrolin
tak takové miluju.
hovno tomu rozumí,hned je s tím hotový a ještě dělá z jiného blbce
olej který se odsaje se musí vždy zpátky vrátit.přes to nejede vlak.
podle čeho ty vracíš olej?se plácáš po zádech jak dlouho to děláš a meleš takové nesmysly.ty by jsi mu tam dal zpátky 10ml a hotovo?
já už se ale fakt nedivím ničemu-to co vidím u zákazníků,kteří přijedou odjinud-si říkám,že to snad není možné co za debila mu to dělal....,ale vidím,že je to normálka a on si ještě o sobě myslí,že je borec

ale škody už nezaplatí
Napsal: 25 čer 2013, 18:21
od DOLPH
a ten olej rozhodně jen tak od pasu neubírej!!!
jediné,jak zjistit kolik ho tam opravdu jde pouze demontáží a vylitím kompresoru,chladiče,výparníku atd . a opětovným naplněním...
tvůj problém 100% není způsobený množstvím oleje.
možná se posral presostat,nebo blbne eletrika...může toho být víc,ale mysli na to,že málo oleje se rovná zadření kompresoru.
Napsal: 25 čer 2013, 20:03
od repak
s tym olejom zatial nebudem robit nic. vyskosam manualne zopnut ventrak na jednotku potom na dvojku ci pojdu obe rychlosti pomeram ked tak kable ci ide napajanie, skusim si od kamarata pozicat jeho ovladaci panel climatornic ci nieje nahodou v nom chyba ze by vypinal ten vetrak. este som nasiel nieco ze by mohol byt zly regulator ventilatoru ale to neviem ako funguje. potom uz len ako si povedal vycisit to uplne od oleja a zistit kolko ho tam ma ist a podla toho to naplnit. Dakujem
Napsal: 25 čer 2013, 20:09
od DOLPH
olejem to není na 100%
kdyby toho oleje bylo moc,tak by byl ve vysokotlaké větvi vysoký tlak,ale ventilátory by jely naplno.
tvůj problém je v elektrice-zaměř se nejdříve na presostat,ono je divné,že nejdou ventilátory,ale druhá věc je,že to při tlaku kolem 30bar se ta klima měla sama automaticky vypnout.
Napsal: 25 čer 2013, 20:29
od repak
hej hej ono to potom odpoji kompresor ked sa to natlakuje
Napsal: 25 čer 2013, 21:40
od dav55
jenze kdyz to naplni nouma a da tam hodne oleje, a kdyz potom zajedes na automat masinu tak co odsaje tak vrati, ale jak pozna ze je to spravne? nijak. 50 ml se mi snad jeste nikdy nepodarilo odsat. zajed kdyz tak za nekym, kdo ma skleneny valec a uvidis jak to vypasa. a zalezi jestli tam neni moc vseho.
Napsal: 26 čer 2013, 05:34
od Biimbo
to jo, většinou se dává pro sichr 10-15g, ale odsaje se míň..
Napsal: 26 čer 2013, 08:17
od DOLPH
zajímavé-já mám plničku plný autonat a cca 40-50ml jsem odsál mockrát.
je pravda,že nejčastěji je to cca kolem 10ml,ale když odsálo,tak to prostě odsálo-je třeba to dát zpět.
navíc kontrola je jednoduchá-kouknu na nádobku s novým olejem,pak kouknu na tu se starým olejem,vídím,že ty hladiny +- sedí(že to co chybí v nádobce s novým je v té s tím starým) a hotovo.nějaký podstatný omyl je vyloučený
Napsal: 26 čer 2013, 20:53
od extremehany
nemáš tam moc chladiva ? vidím že na lístku máš doplněno 800g a má tam bejt max 750 g psals ne ? Mechoš mi říkal, že už viděl, že to někdo přeplnil, pak vyletěl tlak, rupl vysoušeč a ty kuličky zalepili vedení a pak to chytalo brutální tlaky.
Napsal: 27 čer 2013, 13:55
od lendel
Neviete aké napatie zopína cievku kompresora N25
Napsal: 05 črc 2013, 15:01
od repak
Takze nove poznatky. Velky vetrak som opravil boli tam seknute uhliky. Teraz zapnem klimu roztocia sa oba vetraky avsak len na jednotku. Po cca minute dvoch sa opat prestanu tocit. Nieko nejake napady?