
Vw Bora TDi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Egr sem dával pryč a zároveň jsem vyčistil kompletně sání a bylo to hodně znát
jinak při vypínání motoru je to malinko hlučnější ale když je tam kryt motoru tak ani to není moc poznat
a teďka když je chladnější ráno tak se to o malinko míň asi zahřívá...ale jelikož mám auto od jara takže nedokážu posoudit jak se to zahřívá normálně
ale není to nic hrozdného že by člověk musel najet 20km a tak to zase ne
podle mě je to rozdíl tak 3-4km max ani ne
záleží když člověk stím jade po městě tak je to horší samozdřejmě ale do kopečka když jede člověk tak je to lepší
Muj názor je určitě EGR OFF. ALe to už je na každém jak uváží
Já jelikož mám větší plány stím tak sem šel tuto cestu 
Jinak díky za pochvalu!ale ještě stále mám co vylepšovat a že toho je









Jinak díky za pochvalu!ale ještě stále mám co vylepšovat a že toho je


-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 448
- Registrován: 31 led 2008, 15:19
- Bydliště: Batelov kdesi na Vysocine
Odpovědi: 0
tažné oko mám značky OMP .Sehnal sem na www.speedpro.cz ale jak teďka se dívu tak už ho tam nevidím..já si kupoval právě spodní silemblok z tama powerflex a zahlédnul sem ho tam..cena okolo 300kč tak sem si ho vzal 

Zvuk výfuk přidávám na videu..Jinak zitra budu dávat koncový tlumič od Remusu tak uvidím jaký to bude mát zvuk potom 
http://www.youtube.com/watch?v=pWBR71qV ... e=youtu.be

http://www.youtube.com/watch?v=pWBR71qV ... e=youtu.be