Aký chladič ?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33566
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
ja len tak
objednal som konečne chladič, Nissens nemali tak som bral NRF a konečne ho pojdem vymeniť 
no a keď píšeš že čín ti vydžala desiatky rokov tak potom toto tiež by malo tak vydržať


no a keď píšeš že čín ti vydžala desiatky rokov tak potom toto tiež by malo tak vydržať

Škoda Felícia 1.9D r.v. 11*98
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33566
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
fakt chladič jsem nikdy nereklamoval na dvoře mám 1O chladičů v kontejneru,pipo444 píše:ja len takobjednal som konečne chladič, Nissens nemali tak som bral NRF a konečne ho pojdem vymeniť
no a keď píšeš že čín ti vydžala desiatky rokov tak potom toto tiež by malo tak vydržať
chladiš jumr 2,8 hdi je čajna pracoval 8 let a OKten původní origo se podělal po pěti letech

- MadMar
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 593
- Registrován: 11 črc 2014, 21:55
- Bydliště: Havlíčkův Brod a Brno
Odpovědi: 0
moje řešení JZD je odstranit přetlakový ventil ve víčku, nalejt vodu s vodním kamenem (asi z kohoutku či kaluže) a přestane všechno téct. felda má samoodvzdušňovací soustavu problém s lokálním varem nebude. mám to i v demoličním tipu a uchladí bez fridexu a bez tlaku i plný výkon na dálnici s vozejkem a míchačkou.
Lupo 3L TDI, fše funkční fčetně brzd
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33566
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
pokud odstaníš přetlakový ventil ve víšku nic nezískáš, až soustava bude ventil potřebovat tak ti to vičko ustřelíMadMar píše:moje řešení JZD je odstranit přetlakový ventil ve víčku, nalejt vodu s vodním kamenem (asi z kohoutku či kaluže) a přestane všechno téct. felda má samoodvzdušňovací soustavu problém s lokálním varem nebude. mám to i v demoličním tipu a uchladí bez fridexu a bez tlaku i plný výkon na dálnici s vozejkem a míchačkou.
neviem, tej číne ani nejak neverím ale podla vašich skúseností sa dá
no mám objednaný NRF aj s G11 modrou 3 litre a ešte destilka 3 litre. spolu 47€
cez týždeň idem nato, plus kontrola a oprava altíku a porád aj prevarím tú servohadicu čo teče, mám nachystanú nejakú hydraulickú do 275 barov. tak dúfam že OK





Škoda Felícia 1.9D r.v. 11*98
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
Re: Aký chladič ?
Má smysl řešit výrobce (případně pájený vs mechanicky spojený) chladiče pro CR nebo klidně vzít Starline, ACI apod, které jsou hned skladem?
Re: Aký chladič ?
Já dávam Valeo ked sa dá objednať. Potom je to asi už jedno
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE