Skoda Fabia RS 1.9TDI 130PS to 274PS @ 537Nm DIESELPOWER
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
setrvák původní a dává se tam set sachs lamela+přítlačák měl to třeba Jim na fábce nebo Lusťa v G4
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Zkus zvednout výkon o 100% u takového motoru 1.8T ze kterého uchcává většina zapřísáhlích benzínových fandů, hlavně těch co pohradjí naftou.Ladas píše:to drobnými je úsměvné
Budeš rád když budeš moc použít alespoň blok aby ten motor chvíli vydržel.
To ale ty víš určitě líp jak já.
Pro mě výměna turba, chladičů a podobně jsou drobnosti, když motor jako takový může zůstat tam kde je.
Jen těch úprav třeba na palici benzíňáku co člověk musí udělat aby z toho dostal pár koní navíc.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
tak samozřejmě benál jsou náklady na takovou úpravu x3 nebo x4 ale ber to z pohledu člověka co se pustí maximálně do výměny kol když si tohle přečte bude si myslet že to nejni nic složitýho...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Vidíš a tohle těm nadšeným majitelům 1.8T nedokážu vysvětlit. Prý za stejnou investici jako jsem měl já udělají 300 konífavo píše:Zkus zvednout výkon o 100% u takového motoru 1.8T ze kterého uchcává většina zapřísáhlích benzínových fandů, hlavně těch co pohradjí naftou.Ladas píše:to drobnými je úsměvné
Budeš rád když budeš moc použít alespoň blok aby ten motor chvíli vydržel.
To ale ty víš určitě líp jak já.
Pro mě výměna turba, chladičů a podobně jsou drobnosti, když motor jako takový může zůstat tam kde je.
Jen těch úprav třeba na palici benzíňáku co člověk musí udělat aby z toho dostal pár koní navíc.

Leon ASZ, fmic, GTB 1756, 209PS 457Nm mírný kouř, Brembo 323mm a 280mm
To jo možná 300 koní, ale ....Jeny píše: Vidíš a tohle těm nadšeným majitelům 1.8T nedokážu vysvětlit. Prý za stejnou investici jako jsem měl já udělají 300 koní
V jakých otáčkách a pokud ty koně budu chtít využívat tak musím točit a to znamená jediný, nižší životnost a to i u kompletně upravenýho motoru, o spotřebě potom ani mluvit nebudu.
Jako benzínový fanda když jsem viděl možnosti úprav a všeho co se dá na 1.8 T koupit, jsem jásal radostí a už se viděl jak si tento motor pořídím, ale když pominu co mi k tomu řekl Viči, tak stačilo začít počítat a vyšlo mi že abych z toho dostal něco použitelnýho se slušným krouťákem, tak musím koupit a postavit celý motor znovu a vše kolem taky a za ty prachy bych si mohl koupit další auto a možná i novější.
Potřeboval jsem něco v čem se svezu a nebude to žrát i malý děti kolem silnice. Takže nafta byla jasná volba i když jsem jí do té doby nesnašel a to ani nevím proč a uznával jsem jen benzínový motory.
No a vzhledem k tomu, že jsem věděl že dřív nebo později na ten motor začnu hrabat i když jsem si přísahal, že tohle auto už nechám být, byla PD jasná volba. Víc než slušný základ, obrovský potenciál k dalšímu navyšování výkonu a proto jsem nešel do rotačky i když mi jí všichni až na jednu nebo dvě vyjímky doporučovali a na PD všichni nadávali a i když už jsem si zkusil jaký to je a co to stojí když se na tomto motoru něco podělá, tak toho nelituji, to svezení totiž stojí za to a když se pokaždé jízdě mrknu na spotřebu a porovnám jí se svojí feldou 1.3 MPi se kterou jsem jezdil 8 roků, tak se jen přiblbě usmívám.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 49
- Registrován: 30 pro 2011, 20:28
Za "normalnich" podminek ladit 1.8t je financni sebevrazda. Kdyz uz z toho nekdo dostane slusny vykon, pak se samozrejme lecjake pd nechyta. Na druhou stranu, kdyz do toho motoru nekdo nasype 100tis (1.8t) a nazene nejaky vykon, musi ho taky nejak nakrmit. Pak se s tim fakt za 10l jezdit neda
. To je podle me nejvetsi vyhoda pd, ze se i po vatsich upravach da ormalne uzivit (mysleno spotrebou)

kamarad ma octavii RS. ted koupil komponenty z cupry R (turbo K04,5tikvalt prevodovka komplet z poloosama a atd..komplet nerez vyfuk v 76mm) a narval do toho 50tis. ma k tomu i naladenou jednotku na cca 300ps. ja k sobe do fabie nasypal cca 12tis a jsem na nejakejch 190konich ale s polovicni spotrebou. hold kdyz chceme opici musime mit i na banany...tanner540i píše:Za "normalnich" podminek ladit 1.8t je financni sebevrazda. Kdyz uz z toho nekdo dostane slusny vykon, pak se samozrejme lecjake pd nechyta. Na druhou stranu, kdyz do toho motoru nekdo nasype 100tis (1.8t) a nazene nejaky vykon, musi ho taky nejak nakrmit. Pak se s tim fakt za 10l jezdit neda. To je podle me nejvetsi vyhoda pd, ze se i po vatsich upravach da ormalne uzivit (mysleno spotrebou)
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm 
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs

Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
dalsich 300 papirovych konijirka.p píše:kamarad ma octavii RS. ted koupil komponenty z cupry R (turbo K04,5tikvalt prevodovka komplet z poloosama a atd..komplet nerez vyfuk v 76mm) a narval do toho 50tis. ma k tomu i naladenou jednotku na cca 300ps. ja k sobe do fabie nasypal cca 12tis a jsem na nejakejch 190konich ale s polovicni spotrebou. hold kdyz chceme opici musime mit i na banany...tanner540i píše:Za "normalnich" podminek ladit 1.8t je financni sebevrazda. Kdyz uz z toho nekdo dostane slusny vykon, pak se samozrejme lecjake pd nechyta. Na druhou stranu, kdyz do toho motoru nekdo nasype 100tis (1.8t) a nazene nejaky vykon, musi ho taky nejak nakrmit. Pak se s tim fakt za 10l jezdit neda. To je podle me nejvetsi vyhoda pd, ze se i po vatsich upravach da ormalne uzivit (mysleno spotrebou)

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

dalsich 300 papirovych konijirka.p píše:kamarad ma octavii RS. ted koupil komponenty z cupry R (turbo K04,5tikvalt prevodovka komplet z poloosama a atd..komplet nerez vyfuk v 76mm) a narval do toho 50tis. ma k tomu i naladenou jednotku na cca 300ps. ja k sobe do fabie nasypal cca 12tis a jsem na nejakejch 190konich ale s polovicni spotrebou. hold kdyz chceme opici musime mit i na banany...tanner540i píše:Za "normalnich" podminek ladit 1.8t je financni sebevrazda. Kdyz uz z toho nekdo dostane slusny vykon, pak se samozrejme lecjake pd nechyta. Na druhou stranu, kdyz do toho motoru nekdo nasype 100tis (1.8t) a nazene nejaky vykon, musi ho taky nejak nakrmit. Pak se s tim fakt za 10l jezdit neda. To je podle me nejvetsi vyhoda pd, ze se i po vatsich upravach da ormalne uzivit (mysleno spotrebou)

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm
