Skoda Fabia RS 1.9TDI 130PS to 274PS @ 537Nm DIESELPOWER

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

setrvák původní a dává se tam set sachs lamela+přítlačák měl to třeba Jim na fábce nebo Lusťa v G4
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Ladas píše:to drobnými je úsměvné (noteeth)
Zkus zvednout výkon o 100% u takového motoru 1.8T ze kterého uchcává většina zapřísáhlích benzínových fandů, hlavně těch co pohradjí naftou.
Budeš rád když budeš moc použít alespoň blok aby ten motor chvíli vydržel.
To ale ty víš určitě líp jak já.

Pro mě výměna turba, chladičů a podobně jsou drobnosti, když motor jako takový může zůstat tam kde je.
Jen těch úprav třeba na palici benzíňáku co člověk musí udělat aby z toho dostal pár koní navíc.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

tak samozřejmě benál jsou náklady na takovou úpravu x3 nebo x4 ale ber to z pohledu člověka co se pustí maximálně do výměny kol když si tohle přečte bude si myslet že to nejni nic složitýho...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Jeny
Přispěvovatel
Příspěvky: 432
Registrován: 02 lis 2012, 19:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Jeny »

favo píše:
Ladas píše:to drobnými je úsměvné (noteeth)
Zkus zvednout výkon o 100% u takového motoru 1.8T ze kterého uchcává většina zapřísáhlích benzínových fandů, hlavně těch co pohradjí naftou.
Budeš rád když budeš moc použít alespoň blok aby ten motor chvíli vydržel.
To ale ty víš určitě líp jak já.

Pro mě výměna turba, chladičů a podobně jsou drobnosti, když motor jako takový může zůstat tam kde je.
Jen těch úprav třeba na palici benzíňáku co člověk musí udělat aby z toho dostal pár koní navíc.
Vidíš a tohle těm nadšeným majitelům 1.8T nedokážu vysvětlit. Prý za stejnou investici jako jsem měl já udělají 300 koní :o
Leon ASZ, fmic, GTB 1756, 209PS 457Nm mírný kouř, Brembo 323mm a 280mm
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7559
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

no to bych rád viděl..

krom toho ne koní, ale leda lučních kobylek, protože i v sérii to má leda kobylky (noteeth)
navíc musí připočíst diagnostiku neustále v pohotovosti, a krabici zapalovacích modulů v rezervě
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

kolem 250 bezpečných jde z 225 pak už to je hodně o penězích...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Jeny píše: Vidíš a tohle těm nadšeným majitelům 1.8T nedokážu vysvětlit. Prý za stejnou investici jako jsem měl já udělají 300 koní :o
To jo možná 300 koní, ale ....
V jakých otáčkách a pokud ty koně budu chtít využívat tak musím točit a to znamená jediný, nižší životnost a to i u kompletně upravenýho motoru, o spotřebě potom ani mluvit nebudu.
Jako benzínový fanda když jsem viděl možnosti úprav a všeho co se dá na 1.8 T koupit, jsem jásal radostí a už se viděl jak si tento motor pořídím, ale když pominu co mi k tomu řekl Viči, tak stačilo začít počítat a vyšlo mi že abych z toho dostal něco použitelnýho se slušným krouťákem, tak musím koupit a postavit celý motor znovu a vše kolem taky a za ty prachy bych si mohl koupit další auto a možná i novější.
Potřeboval jsem něco v čem se svezu a nebude to žrát i malý děti kolem silnice. Takže nafta byla jasná volba i když jsem jí do té doby nesnašel a to ani nevím proč a uznával jsem jen benzínový motory.
No a vzhledem k tomu, že jsem věděl že dřív nebo později na ten motor začnu hrabat i když jsem si přísahal, že tohle auto už nechám být, byla PD jasná volba. Víc než slušný základ, obrovský potenciál k dalšímu navyšování výkonu a proto jsem nešel do rotačky i když mi jí všichni až na jednu nebo dvě vyjímky doporučovali a na PD všichni nadávali a i když už jsem si zkusil jaký to je a co to stojí když se na tomto motoru něco podělá, tak toho nelituji, to svezení totiž stojí za to a když se pokaždé jízdě mrknu na spotřebu a porovnám jí se svojí feldou 1.3 MPi se kterou jsem jezdil 8 roků, tak se jen přiblbě usmívám.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
tanner540i
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 30 pro 2011, 20:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od tanner540i »

Za "normalnich" podminek ladit 1.8t je financni sebevrazda. Kdyz uz z toho nekdo dostane slusny vykon, pak se samozrejme lecjake pd nechyta. Na druhou stranu, kdyz do toho motoru nekdo nasype 100tis (1.8t) a nazene nejaky vykon, musi ho taky nejak nakrmit. Pak se s tim fakt za 10l jezdit neda :) . To je podle me nejvetsi vyhoda pd, ze se i po vatsich upravach da ormalne uzivit (mysleno spotrebou)
jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Registrován: 17 pro 2013, 16:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od jirka.p »

tanner540i píše:Za "normalnich" podminek ladit 1.8t je financni sebevrazda. Kdyz uz z toho nekdo dostane slusny vykon, pak se samozrejme lecjake pd nechyta. Na druhou stranu, kdyz do toho motoru nekdo nasype 100tis (1.8t) a nazene nejaky vykon, musi ho taky nejak nakrmit. Pak se s tim fakt za 10l jezdit neda :) . To je podle me nejvetsi vyhoda pd, ze se i po vatsich upravach da ormalne uzivit (mysleno spotrebou)
kamarad ma octavii RS. ted koupil komponenty z cupry R (turbo K04,5tikvalt prevodovka komplet z poloosama a atd..komplet nerez vyfuk v 76mm) a narval do toho 50tis. ma k tomu i naladenou jednotku na cca 300ps. ja k sobe do fabie nasypal cca 12tis a jsem na nejakejch 190konich ale s polovicni spotrebou. hold kdyz chceme opici musime mit i na banany...
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm :)
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

eRko mělo vždy 6q, 3" výfuk v sérii nebyl
víc se tady k úpravám 1.8T radši vyjadřovat nebudu ;)
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Registrován: 17 pro 2013, 16:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od jirka.p »

vim ze tam 3" neni v serii...mam za to ze je to milltek. je to s auta ktere je dovezene z GB.
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm :)
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
Uživatelský avatar
titan0306
Aktivista
Příspěvky: 4302
Registrován: 10 bře 2006, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od titan0306 »

Řešte si úpravy 1.8T někde jinde :x
Tel:776005385 Nový Bor
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Registrován: 30 srp 2006, 18:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od JasteR »

jirka.p píše:
tanner540i píše:Za "normalnich" podminek ladit 1.8t je financni sebevrazda. Kdyz uz z toho nekdo dostane slusny vykon, pak se samozrejme lecjake pd nechyta. Na druhou stranu, kdyz do toho motoru nekdo nasype 100tis (1.8t) a nazene nejaky vykon, musi ho taky nejak nakrmit. Pak se s tim fakt za 10l jezdit neda :) . To je podle me nejvetsi vyhoda pd, ze se i po vatsich upravach da ormalne uzivit (mysleno spotrebou)
kamarad ma octavii RS. ted koupil komponenty z cupry R (turbo K04,5tikvalt prevodovka komplet z poloosama a atd..komplet nerez vyfuk v 76mm) a narval do toho 50tis. ma k tomu i naladenou jednotku na cca 300ps. ja k sobe do fabie nasypal cca 12tis a jsem na nejakejch 190konich ale s polovicni spotrebou. hold kdyz chceme opici musime mit i na banany...
dalsich 300 papirovych koni (noteeth) ..Cupra R nikdy 5g nemela ani GB..a s tema mini IC je motor rad ze uchladi seriovy vykon..

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Registrován: 30 srp 2006, 18:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od JasteR »

jirka.p píše:
tanner540i píše:Za "normalnich" podminek ladit 1.8t je financni sebevrazda. Kdyz uz z toho nekdo dostane slusny vykon, pak se samozrejme lecjake pd nechyta. Na druhou stranu, kdyz do toho motoru nekdo nasype 100tis (1.8t) a nazene nejaky vykon, musi ho taky nejak nakrmit. Pak se s tim fakt za 10l jezdit neda :) . To je podle me nejvetsi vyhoda pd, ze se i po vatsich upravach da ormalne uzivit (mysleno spotrebou)
kamarad ma octavii RS. ted koupil komponenty z cupry R (turbo K04,5tikvalt prevodovka komplet z poloosama a atd..komplet nerez vyfuk v 76mm) a narval do toho 50tis. ma k tomu i naladenou jednotku na cca 300ps. ja k sobe do fabie nasypal cca 12tis a jsem na nejakejch 190konich ale s polovicni spotrebou. hold kdyz chceme opici musime mit i na banany...
dalsich 300 papirovych koni (noteeth) ..Cupra R nikdy 5g nemela ani GB..a s tema mini IC je motor rad ze uchladi seriovy vykon..

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
Persan
Přispěvovatel
Příspěvky: 348
Registrován: 25 led 2010, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Persan »

nogis píše:víc se tady k úpravám 1.8T radši vyjadřovat nebudu ;)
(rofl) :D
Seat Leon 1M Cupra R under construction...
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“