Stránka 2 z 2
Napsal: 13 zář 2013, 19:53
od spojkař
ale i tak 209k dobrých

ezop
Napsal: 13 zář 2013, 20:01
od ezop
jaky je rozdil z vyndaneh turba z bouračky v česku nebo polsku?Nemluvim o repasi ale o origošu...To by mohlo byt v cajku ne?i když je to v polsku
Napsal: 13 zář 2013, 20:03
od spojkař
ja bych se těch z polska zas tak nebál kolikrát lepší jak v čr, navíc některé kraje u nás nadarmo mluvit
Napsal: 14 zář 2013, 09:46
od djsbulva
sice pěkná cena,alebál bych se toho
Napsal: 14 zář 2013, 19:52
od subz3ro_tdi
tholis píše:Subzero: Takze pokjd vezmu z modelu se 140kw neudelam chybu??? Na kolik cca vyjde nove? Repas me nikdy nebral..
Neviem co pokladas za chybu

Z tejto motorizacie by mal byt vyfukovy rotor s pomerom vstup/vystup 43/40mm, cize ma vcelku velmi slusny vykonovy potencial. Tych 230ps by malo byt realne dosiahnutelnych. Ak chces realne dosiahnutelnych 240+ ps, obavam sa ze uz nebude dostatocne mnozstvo vzduchu co je schopna dodat kompresorova cast (aj ked existuju verzie s vyfukovou castou s exducerom 41mm, ktore maju vykonovy potencial este lepsi, ale tam bude zrejme aj trochu ina kompresorova cast).
Napsal: 18 led 2015, 22:21
od aughostino
v asv mi dosluhuje seriove turbo a neviem sa rozhodnut na ake si odkladat eura. na vyber mam turbo kity od Andreho GTB1756VK prerobene na podtlak, GTB2260VK taktiez prerobene na podtlak, alebo TSA180.
skombinovane by boli s tryskami PP764 a fmic. ide mi o bezpecnost a zachovanie spodku

Napsal: 19 led 2015, 07:05
od marena tdi
[quote="aughostino"]v asv mi dosluhuje seriove turbo a neviem sa rozhodnut na ake si odkladat eura. na vyber mam turbo kity od Andreho GTB1756VK prerobene na podtlak, GTB2260VK taktiez prerobene na podtlak, alebo TSA180.
skombinovane by boli s tryskami PP764 a fmic. ide mi o bezpecnost a zachovanie spodku

[/quote
tak to bych se radeji podival po novem GT1749VB . spodek bude luxusni a na vykon te stejne limituji PP trysky .
Napsal: 19 led 2015, 13:43
od standa123
Jak pise marena....na ty pp764 to VB cko je asi idealni. K tem vetsim turbum uz ti chce i vetsi trysky. Ja to budu mit stejne pp764 +VB+fmic +12 hlavu.........a kdyz bude 180-190ps.....budu spokojenej
Napsal: 19 led 2015, 21:13
od cin
Na ty PP 764 + novy VB + FMIC jsem mel 180 koni bezpecnych, na 10mm hlave

soft TDI Fun a samozrejmne bez koure a krasny spodek

, takze s 12 hlavou si myslim ze by jsi se mohl na 190 bezpecnych dostat
Napsal: 19 led 2015, 21:27
od standa123
Pokud bude tech 190 tak to bude super........jenom se zeptam jak velkej mas nebo jsi mel IC čko? Abych vedel jak velkej dat a jestli je lepsi jednostranej a nebo klasickej oboustranej......dik