Tak co si o tom myslíte ? Má to cenu?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jofo011
Nováček
Příspěvky: 2
Odpovědi: 0
Registrován: 14 kvě 2007, 07:56
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jofo011 »

Pani, ja som v minulosti mal ford escort a jedneho casu som sa nalomil a kupil v Metre pripravok do oleja za 1400,-sk. Tak po dvoch tyzdnoch pri normalnej jazde Sered - Nitra (rana) a kupoval som novy motor. Klukovka sa vystrcila z bloku motora.......Obrasky su na www.fordfans.cz - u Majkiho. Dnes mam Galaxy 2003 a srakoty tam uz nedavam. Len dobry olej a presne menim. I ked to mohla sposobit nahoda, ale je to pravdepodobne.

Miro
Uživatelský avatar
David-pv
Aktivista
Příspěvky: 1093
Odpovědi: 0
Registrován: 25 říj 2006, 19:27

Příspěvek od David-pv »

jiriace píše:No tak na to jsem fakt zvědavej,ale myslim si že cena bude tak vysoká že to radši vyčistim sám ;)
Asi ano...
TDi
jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 13:05

Příspěvek od jayd »

tak uz nekdo obetoval auto k ucelum vedy?:-))

mam trosku off topic dotaz:-)

jsem ted byl v nemecku a trosku jsem vyhnal pavouky s potrubi..jsem jel tak 180-200 km/hod

no a ted auto jede od spoda daleko lip:-) tak se chci zeptat jestli to je tim, ze jsem to celkem prohnal nbeo jsem jen v nemecku natankoval lepsi naftu? (LOL)
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
Uživatelský avatar
David-pv
Aktivista
Příspěvky: 1093
Odpovědi: 0
Registrován: 25 říj 2006, 19:27

Příspěvek od David-pv »

Klidně to může být tím že jsi to prohnal...
TDi
xpassat
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Odpovědi: 0
Registrován: 20 zář 2006, 12:55

Příspěvek od xpassat »

jayd píše:tak uz nekdo obetoval auto k ucelum vedy?:-))

mam trosku off topic dotaz:-)

jsem ted byl v nemecku a trosku jsem vyhnal pavouky s potrubi..jsem jel tak 180-200 km/hod

no a ted auto jede od spoda daleko lip:-) tak se chci zeptat jestli to je tim, ze jsem to celkem prohnal nbeo jsem jen v nemecku natankoval lepsi naftu? (LOL)
Neměl jsi zaseklé naklápění lopatek v turbu? Proměnná geometrie je právě proto, aby turbo dokázalo tlačit více i při nízkých otáčkách. Osobně jednou za čas taky vyženu pavouky z výfuku a mám dojem že auti pak jede lépe od spoda....
Ivo
Přispěvovatel
Příspěvky: 374
Odpovědi: 0
Registrován: 20 črc 2006, 07:22
Bydliště: Martin

Příspěvek od Ivo »

tak čo sa týka prímesý do oleja bol som svedkom jeného pokusu - elektromotor - ampérmeter-páka- dve klzné plochy a ako mazanie medzi nimi rôzne oleje a kvapaliny. nakoniec doslo na vodu - jasné zadretie, ampére leeeteli, potom tam chlap kvapol volakysika sajrajt a ten spôsobil ze ako sme na tu paku tlacili, motor sa zastavit nedal a ampere sa do zataze vychylili iba minimalne. potvora neprezradil co to bolo, ale dovliekol to z USA, pouzivaju to kdesi v letectve.
takze sem tam funguju aj taketo haluziny.

No a k prispevku: je na chemikoch aby nam zodpovedali na jednoduchu otazku - Da sa karbon v motore zmenit na plyn bez zostatku pevnych castic?
G IV,variant,66 kW,ALH + niečo naviac od BH motor
jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 13:05

Příspěvek od jayd »

xpassat píše:
jayd píše:tak uz nekdo obetoval auto k ucelum vedy?:-))

mam trosku off topic dotaz:-)

jsem ted byl v nemecku a trosku jsem vyhnal pavouky s potrubi..jsem jel tak 180-200 km/hod

no a ted auto jede od spoda daleko lip:-) tak se chci zeptat jestli to je tim, ze jsem to celkem prohnal nbeo jsem jen v nemecku natankoval lepsi naftu? (LOL)
Neměl jsi zaseklé naklápění lopatek v turbu? Proměnná geometrie je právě proto, aby turbo dokázalo tlačit více i při nízkých otáčkách. Osobně jednou za čas taky vyženu pavouky z výfuku a mám dojem že auti pak jede lépe od spoda....

no je to mozny...ale zatim jsem s tim zadny problem nemel(nouzak nebo tak)..hold si budu muset delat castejsi vylety na dalnici:-)
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
miraspetrowski
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2007, 20:09
Bydliště: okr. cr

Příspěvek od miraspetrowski »

jiriace píše:No tak na to jsem fakt zvědavej,ale myslim si že cena bude tak vysoká že to radši vyčistim sám ;)
Všichni se už těšíme na hoku spokus a ty bys to takhlevzdal a vyčistil to ručo ------Neboj mi Ti budeme držet palce, no a když se to povede,budeš slavnej a když ne tak budeš taky slavnej že si to asponˇzkusil Miras
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“