To máš pravdu, nějaký bližší popis v zákoně fakt chybý a pojem denní světla je docela široký.Huml píše:tak to jo, no já jen proto, že už jsem to slyšel, že to takhle někdo řešil, což je blbost. Jinak k těm policajtům, myslím, že je potřeba si to umět obhájit, denní světla jsou ve vyhlášce popsaný jako světla, který se aktivujou po zapnutí klíčku nebo po nastartování a vypnou se při zapnutí potkávacích světel a svítit se musí buď potkávačkama nebo deníma světlama, dokonce při použití denních světel nemusí svítit zadek auta. Já bych řekl, že je v tom pěknej bordel a nejdůležitější na tom celým je vlastně jen to svícení, navíc, když tě zastaví, vidí že svítíš, vypneš klíček a světla zhasnou, tak co dál řešit, ne?
použití dálkových žárovek, jako světel pro denní svícení?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Nafta patří do TDi!
Skoro vždy platí, že podžhavené (studené
) vlákno vydrží déle, ale právě u halogenových žárovek to neplatí. Baňka u halogenové žárovky musí mít provozní teplotu (tuším 350 stupňů), aby fungoval halogenový cyklus. Proto mají halogenové žárovky malou baňku. Při nižší teplotě dochází k procesu jako u normálních žárovek. Odpařované kousky z vlákna se usazují na baňce. Když si klasickou starou žárovku prohlédnete, tak je pěkně začouzená (zevnitř pokovená). To samozřejmě tlumí světlo. U halogenové žárovky však při dostatečné teplotě začne uvnitř proudit halogenový plyn k nejteplejšímu místu (což je nejslabší místo vlákna). Tím se emitované kousky nedostanou na sklo, ale automaticky opravují vlákno!!!!! Praktická zkušenost - halogenová žárovka po asi dvouhodinovém svícení na 1/3 - 1/2 byla "začazená". Nevím za jak dlouho(možná už za pár minut), ale po asi 1,5h svícení naplno byla zcela čirá 
VW Transporter s MTDI, Golf III 4x4
Jak to tedy dělají kolegové z BMW???Určitě by nešli do něčeho s čím by byly problémy, tohle dělají jen Francouzi a Italové.gumi píše:Skoro vždy platí, že podžhavené (studené) vlákno vydrží déle, ale právě u halogenových žárovek to neplatí. Baňka u halogenové žárovky musí mít provozní teplotu (tuším 350 stupňů), aby fungoval halogenový cyklus. Proto mají halogenové žárovky malou baňku. Při nižší teplotě dochází k procesu jako u normálních žárovek. Odpařované kousky z vlákna se usazují na baňce. Když si klasickou starou žárovku prohlédnete, tak je pěkně začouzená (zevnitř pokovená). To samozřejmě tlumí světlo. U halogenové žárovky však při dostatečné teplotě začne uvnitř proudit halogenový plyn k nejteplejšímu místu (což je nejslabší místo vlákna). Tím se emitované kousky nedostanou na sklo, ale automaticky opravují vlákno!!!!! Praktická zkušenost - halogenová žárovka po asi dvouhodinovém svícení na 1/3 - 1/2 byla "začazená". Nevím za jak dlouho(možná už za pár minut), ale po asi 1,5h svícení naplno byla zcela čirá
Nafta patří do TDi!
Já jsem hlavně chtěl popsat, co se v halogenové žárovce děje...
Možná, že u BMW ty žárovky nejsou podžhavený moc a za druhý, možná že ta "oprava" vskutku trvá krátce. Když se elektronická regulace používá běžně i u interiérových světel..... Konec konců si to každý může vyzkoušet sám
Možná, že u BMW ty žárovky nejsou podžhavený moc a za druhý, možná že ta "oprava" vskutku trvá krátce. Když se elektronická regulace používá běžně i u interiérových světel..... Konec konců si to každý může vyzkoušet sám
VW Transporter s MTDI, Golf III 4x4
Možná to regulují pomoci PWM signálugumi píše:Já jsem hlavně chtěl popsat, co se v halogenové žárovce děje...
Možná, že u BMW ty žárovky nejsou podžhavený moc a za druhý, možná že ta "oprava" vskutku trvá krátce. Když se elektronická regulace používá běžně i u interiérových světel..... Konec konců si to každý může vyzkoušet sám
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
- warhead_cz
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 506
- Registrován: 09 kvě 2007, 08:17
- Bydliště: Sok. u K.Varu
