Stránka 2 z 3

Napsal: 09 říj 2013, 13:40
od hansdob
myslím že dát dvě čidla a natáhnout tři dráty po autě (na PL a ZL kolo) už je banalita.

Napsal: 09 říj 2013, 15:19
od TDI tech
A este jeden drat do ABS a asi dva do budikov a Kacka no samozrejme este prepoje navzajom medzi xenonami.

Napsal: 09 říj 2013, 18:36
od hansdob
TDI tech píše:A este jeden drat do ABS a asi dva do budikov a Kacka no samozrejme este prepoje navzajom medzi xenonami.

Vždyt to zapojení tam má do budíků jeden do ABS 2

Napsal: 14 říj 2013, 10:03
od JeníkRS
V pátek jsem si to dělal. Vyndal jsem kabeláž z halogenu 8-pin dal do xenonu. Přepojí se jen napájení a na páčce spojíš dohromady žluto/červený a žluto/zelený aby Ti nezhasly potkávací při přepnutí na dálkový a je to. Otázka půlhodiny práce :) ....samozřejmě záleží jestli tam chceš mít i nivelaci a další. To já už nedělal.

Napsal: 14 říj 2013, 12:24
od Slavkov
JeníkRS píše:....samozřejmě záleží jestli tam chceš mít i nivelaci a další. To já už nedělal.
Díky bohu za každé takové prase (LOL)

Napsal: 14 říj 2013, 19:00
od JeníkRS
Slavkov píše:
JeníkRS píše:....samozřejmě záleží jestli tam chceš mít i nivelaci a další. To já už nedělal.
Díky bohu za každé takové prase (LOL)
Myslis ze kdyz nemam nivelaci ze Te oslnim tak ze spadnes do skarpy?

Napsal: 14 říj 2013, 23:44
od hansdob
za mne. : nespadnu do škarpy pokud máš klasicky seřízeno a pokud pojedeš sám nevšimnu si tě ve dvou budeš taková obyčejná fábie (myslím ty obyč světla na fáábii co oslnují) no a až dáš 5 lidí nebo plnej kufr na dovču či víkend už je to na prasáka kterýmu bych nejraději při míjení hodil šutr do předního okna.

Napsal: 15 říj 2013, 13:44
od JeníkRS
Seřízeno mám na 1 :D Jezdím sám a max 2x za rok naloženej takže to neřeším

Napsal: 15 říj 2013, 18:31
od mnsy
tak ako to je s tym dennym svietenim cez hmlovky so xenoonmi origo v O1?

Napsal: 16 říj 2013, 06:00
od Vaša
mlhovka se používá v mlze
denní světlo na denní svícení

mlhovka NENÍ určena k dennímu svícení
(u OII jde nakodovat mlha na DRL ale není to podle předpisů)

Napsal: 16 říj 2013, 06:10
od mnsy
Myslím že všetci vieme načo sú hmlovky ale moja otázka je ci sa to dá urobiť ako denne

Napsal: 16 říj 2013, 08:03
od jirius1
Ano dá. U O1 propojíš na konektoru vypínače světel jeden prázdný pin( nevím přesně už který) s pinem mlhovek a máš to. Kup jsi v mototechně na propojení univerzální propoj s pojistkou a spoj to.

Mám to tak už dva roky. Na zimu vyndám pojistku a tím vypnu.

Návod je na Škoda foru, nebo možná i tady.

Napsal: 16 říj 2013, 11:05
od Vici
Já raději stále svítím xenonama.... než aby mě někdo trefil.
Ono světla pro denní svícení, hlavěn ty dodělávky některé se dají občas pěkně přehlédnout :(
Svítím stále potkávačkama od dob co mám řidičák a už mi to hodněkrát zachránilo když ne kůži tak auto...

Napsal: 16 říj 2013, 12:01
od mnsy
Ďakujem urobím si to už len preto keď zabudnem zapnúť svetlá aby som mal istotu.

Napsal: 16 říj 2013, 17:54
od jirius1
Vici Tady ale řešili kluci, jak udělat svícení s mlhovkama a ne denní LED svícení.

Souhlasím s tebou, že pokud jsi vidět je to vždy lepší. A ty LED no name denní svícení, které není vidět taky nemám rád a na auto bych to určitě nadal.

S mlhovkama ve světlech na O1 určitě vidět jsi, neoslňuješ a svítí pouze přední mlhovky. Takže šetříš jak vnitřní podsvícení v autě, tak xenony a zadní osvětlení.